Michelle Obama rúzzsal buzdít szavazásra – Heti beauty összefoglaló

-

Közeleg az elnökválasztás az Egyesült Államokban, az egykori first lady pedig egy beauty céggel együttműködve szólítja meg az amerikai szavazókat, hogy éljenek  állampolgári jogaikkal és adják le a voksukat a novemberi szavazáson. Többek között erről is szó lesz heti beauty-összefoglalónkban.

Michelle Obama rúzzsal kampányol

A magyarországi gyakorlattól eltérően az amerikai állampolgárok nem kerülnek fel automatikusan a lakóhelyük szerinti választói jegyzékbe, szavatuk leadása előzetes regisztrációhoz kötött. Az Egyesült Államokban talán soha nem volt ilyen fontos, hogy minden arra jogosult éljen demokratikus jogával, és leadja a voksát a közelgő novemberi választásokon. 

Ezt a fontos üzenetet szeretné a társadalom minél nagyobb rétegéhez eljuttatni Michelle Obama, aki a The Lip Bar sminkcéggel, és a When We All Vote nonprofit szervezettel együttműködve piacra dobott egy limitált kiadású vörös rúzst. A közös kampány célja, hogy a szavazókat regisztrációra ösztönözze és minél több embert az urnákhoz szólítson.

A „Bawse Voter” címet viselő folyékony rúzs matt, hideg tónusú és 15 dollárba kerül. A termékből származó bevétel 40 százaléka közvetlenül a már említett When We All Vote-hoz kerül, amely szervezetként azon dolgozik, hogy növelje a részvételi arányt a választásokon. Céljuk továbbá, hogy megszüntessék az amerikai rasszok közötti hatalmas szakadékot, teszik ezt regisztrációt népszerűsítő eseményekkel, szöveges anyagokkal és online tartalmakkal egyaránt.

“Nagyon izgatottak vagyunk és hatalmas büszkeséggel tölt el minket, hogy az örök first lady és a When We All Vote szervezet partnerei lehetünk, ebben a fontos küldetésben, hogy novemberben minél több ember menjen el szavazni.” – olvasható a The Lip Bar hivatalos Instagram oldalán.

Fotó: CDN

A márka tulajdonosa Melissa Butler, aki 2012-ben a konyhájában kezdett rúzsokat készíteni és amint látható, a koncepció eléggé kiforrta önmagát. Butler elkötelezett környezetbarát, ennek megfelelően rúzsai 100 %-ban növényi összetevőkből készültek – azaz vegánok – és egyben cruelty-free termékek is. Michelle Obama szavazatával kapcsolatban nem foglalt állást, csupán magára a voks-leadás fontosságára szeretné felhívni a közvélemény figyelmét.

A COVID óta szárnyal a Peloton

Bár kevés, de azért nyertesei is vannak a világjárványnak. Például azok, akik az otthoni edzésformákra építettek vállalkozást. Az amerikai Peloton alapítóját milliárdossá tette a koronavírus, vagyis inkább az annak következtében megugrott home-fitness láz. A karantén időszak a négy fal közötti testmozgás fellendülését hozta magával, és március közepe óta a Peloton részvényei mintegy 350 százalékkal emelkedtek.

Az alapító, John Foley a kerékpározás szerelmeseként egy spéci szobabiciklit álmodott meg a nappalinkba. 2013-ban közzétett egy videót a Kickstarteren, ahol 307 000 dollárt gyűjtött össze start-up vállalkozásához. Foley az általa használt profi, luxus kategóriás kültéri kerékpárokat, és ezek használati élményét akarta az emberek otthonába hozni. A kampány sikerrel járt, de az igazi áttörést a járvány és az edzőtermek bezárása hozta el a vállalatnak. Rendkívüli mértékben megnőtt a Peloton termékei és szolgáltatásai iránti kereslet, mivel a testmozgás kedvelői új módszereket kerestek az otthoni edzéshez.

Fotó: Spy

A Peloton felső kategóriás szobabicikli ára elég borsos, csaknem 2.000 dollárba kerül, ezért a befektektőknek kezdetben voltak kétségeik az eladási számokkal kapcsolatban. A cég részvényei tavaly év végén hatalmasat zuhantak egy rosszul sikerült karácsonyi reklám miatt, de úgy tűnik, a pandémia kihúzta őket a slamasztikából.

Eldobható applikátorokkal tesztelhetjük a sminktermékeket a Boots üzleteiben

A járványhelyzet megmutatta az emberiség kreatív oldalát. A COVID óta minden vállalat számtalan olyan helyzettel találta szemben magát, amihez valamilyen formában alkalmazkodnia kellett a túléléshez. Az üresen kongó hotelek szobáit kiadják albérletként, a maszkviseletre egész divatirányzat épült és a szépségápolási kísérletezéshez is új eszközöket kellett találnia az ágazat szereplőinek.

A Boots az egyik legnagyobb egészségügyi- és szépségipari kiskereskedelmi lánc az Egyesült Királyságban mind a bevétel, mind az üzletek számát tekintve. 2500 boltot üzemeltetnek elsősorban a főutcákon és a bevásárlóközpontokban. A szépségrajongók legnagyobb bánatára március végén az összes üzletüket be kellett zárniuk. Egy időre búcsút mondhattunk a mennyei illatoknak és a pazar sminkpultok böngészésének is. Az NPD Group felmérése szerint a vásárlók 47 százaléka (!) át is pártolt az online vásárláshoz, hogy mégse kelljen teljes mértékben lemondani a vásárlási szokásokról.

Fotó: Retail Gazette

A Boots fokozatosan visszatér a normál szolgáltatásokra – persze COVID kompatibilisen. Ez tömérdek beauty függő számára remek hír, mivel a netes vásárlás során azért mégsem tudjuk fizikailag kipróbálni azt a barackszín rúzst, vagy nude alapozót a rendelés előtt.

„A lezárás során sok ügyfelünktől hallottuk, mennyire hiányzik nekik a böngészés, a tesztelés és a vásárlási élmény a Bootsnál. Az elmúlt hónapokban gondosan dolgoztunk a megfelelő intézkedések megfelelő időben történő bevezetésén, hogy mindenki visszatérjen az új termékek felfedezésének és új márkák megtalálásának izgalmához, miközben teljesen biztonságban érezheti magát. ” – nyilatkozta Joanna Rogers, a Boots kereskedelmi igazgatója.

Az új intézkedések lehetővé teszik a vásárlók számára, hogy eldobható applikátorokkal teszteljék magukon a prémium sminkeket. A parfümök tesztelőire pedig szigorú higiéniai és kézmosási protokollt vezetett be az üzletlánc, melyet a Boots csapat egész nap felügyel.

További beauty hírekért kattints előző összefoglalónkra!

Hajhullás a koronavírustól, virágos szépségtapaszok aknékra – A szépségipar legfrissebb hírei

KIADVÁNYAINK

 

FRISS CIKKEINK

Hirdetés

Lájkold Facebook-oldalunkat,
nehogy lemaradj a
legfrissebb bejegyzéseinkről!