spot_img
spot_img
spot_img

Próbáld ki a vállalkozásépítést cégvezetőkkel!

-

Article Top Ad (AdSense)

Megjelent az első magyar tervezésű, vállalkozásépítő, tehát kifejezetten üzleti jellegű stratégiai társasjáték a MiniCRM jóvoltából. A Cégépítők azoknak készült, akik szeretnék játékosan kipróbálni azt, milyen is lehet egy vállalkozást irányítani.

Október végén került a boltokba a 2-4 főre tervezett Cégépítők, az első vállalkozásépítő, magyar tervezésű, üzleti-stratégiai társasjáték. Alkotója a vloggerként is ismert Győri Zoltán társasjátéktervező. A játékosok számától és azok stratégiájától függően egy játék 30 perctől akár másfél óráig is tarthat.

„Ügyfélkapcsolat-kezelő szoftverünk és egyéb fejlesztéseink mögött több mint 2000 kkv ügyfél ismerete áll. Az ő visszajelzéseikre épülő MiniCRM egy cégépítéshez használt stratégiai eszköz, amely megkönnyíti a működést és üzleti döntéshozatalt. Ezt a tudást szerettük volna átadni másoknak, így született meg a társasjáték gondolata. A társasok a reneszánszukat élik, hiszen játékos formában képesek tanítani és összekapcsolni a stratégiai gondolkodást a szórakozással” – eleveníti fel az előzményeket Rácz Csaba, a MiniCRM vezérigazgatója.

Szerinte a Cégépítők társasjáték kimondottan alkalmas arra, hogy tét nélküli ízelítőt adjon abból, mivel is jár egy vállalkozás irányítása, menedzselése. Ehhez Győri Zoltán több elemből felépülő, úgynevezett moduláris játékteret konstruált, amelyben minden játékos a saját cégét, profilját építi és azt próbálja hatékonyan működtetni. „Intuitív játékmenetre törekedtem, hiszen az elsődleges célközönség nem feltétlenül a haladó játékosok, hanem azok, akik a Gazdálkodj okosan után szeretnének valami komolyabbal játszani” – szögezi le a tervező. A „vállalkozz, taktikázz, győzz” elvére alapozott játék fő csapásiránya az, hogy miként tudják a játékosok a lehető legjobban felhasználni a rendelkezésükre álló erőforrásokat és milyen döntéseket tudnak hozni viszonylag rövid időn belül. Ezért a Cégépítők társasjáték azoknak is remek szórakozás, akik már tapasztaltabbak az üzleti életben.

„Azon túl, hogy szórakoztató, a Cégépítők társasjáték magában hordozza azokat az elemeket, amelyektől megszületik az üzleti hangulat, a játékos flow, a különleges képességekként feltűnő CRM-kártyákkal pedig még inkább jutalmazóvá válik a játék” – teszi hozzá Rácz Csaba. A vezérigazgató egyértelmű analógiát lát a speciális kártyák és a valódi CRM-rendszerek között, hiszen a MiniCRM az első perctől kezdve képes hozzájárulni a való életben egy vállalkozás tudatos, célirányos és módszeres felépítéséhez. A Cégépítők társasjáték október végétől a KellerMayernél, a REGIO Játéknál, a Müller drogériákban, valamint a Játéknetnél kapható.

A MiniCRM közel 100 munkavállalót foglalkoztató cég 14 éve van jelen a magyar és a román piacon és mostanra Magyarország piacvezető CRM-rendszere, amelyet már közel 2000 hazai kkv használ megelégedéssel. Olyan, minden cég számára nélkülözhetetlen funkciókat kínál, mint a hatékony feladatkezelés, az átlátható ügyféladatbázis-kezelés és a döntéstámogató riportok. A hazai kézben lévő és magyar nyelvű rendszerüket immár tizennégy éve folyamatosan fejlesztik, hogy még inkább megfeleljenek a mikro-, illetve kis- és középvállalkozások igényeinek. Büszkék rá, hogy idehaza a MiniCRM-mel karöltve fejlődött a vállalatok CRM- tudatossága és a rendszerben való gondolkodás fontossága is. A hatékonyság szakértőjeként a MiniCRM-nél kiemelt figyelmet fordítanak arra, hogy átadják ügyfeleiknek azokat a menedzsmentmódszertanokat és azt a szemléletmódot, amellyel eredményesebben és kiszámíthatóbban működő céget építhetnek.

Kategória:
 

FRISS CIKKEINK

Modern karrier a felső kategóriából – IT csoportvezető állás Budapest cégeinél

Az IT-szektor régóta az egyik legkelendőbb terület az álláspiacon, hiszen a fizetések tekintetében egészen kiemelkedő lehetőségekkel találkozhatnak a munkavállalók. A megfelelő képesítés persze elengedhetetlen és a területen belül is bőven akad mozgástér.

Mi teszi különlegessé az Eau de Parfumöt?

Az Eau de Parfum egyik legfontosabb jellemzője a magas parfümolaj-koncentráció, amely általában 15-20 százalék között mozog. Ez az összetevő garantálja, hogy az illat hosszabb ideig marad a bőrön, mint más illatok, például az Eau de Toilette. Az Eau de Parfum illatok mélysége és komplexitása egyedülálló, mivel több rétegben bontakoznak ki, és az idő múlásával változnak.

Mindenki a mesterséges intelligenciát akarja a társkeresőknél

Versenyt futnak az online randialkalmazások a mesterséges intelligencia-alapú asszisztensek fejlesztésében, amely a Z-generáció frusztált tagjait segítené a romantikus beszélgetésekben.

Lájkold Facebook-oldalunkat,
nehogy lemaradj a
legfrissebb bejegyzéseinkről!