BUSINESS
Így változik a parkolás ennél az áruházláncnál
Kiemelt figyelmet fordít vásárlói kényelmére az egyik áruházlánc, amelybe beletartozik a boltok parkolóinak gépjárművel történő könnyű megközelíthetősége, elérhetősége is.
Ennek fenntartása érdekében bizonyos áruházak esetén a vállalat bevezette az egy óra időtartam feletti tartózkodásra...
Ezek lesznek a tavasz slágerei
A tavasz beköszöntével a kültéri szabadidős tevékenységek kerülnek a figyelem középpontjába a vásárlásaink terén is.
A sport, kertészkedés és más szabadtéri tevékenységek szerelmesei már most keresik azokat az eszközöket és kiegészítőket, amelyek segítségével még...
Hasít a használt termékek online vásárlása
A magyarok 77%-a nyitott arra, hogy használt terméket vásároljon, és 64%-a már vett is ilyet a világhálón – mutatják a Shoptet friss reprezentatív kutatásának adatai, amelyet a március 18-ai Újrahasznosítási Világnap alkalmából készített.
Messze...
Minden hétfőn Árzuhanás
Az egyik áruházlánc eddig is igyekezett a lehető legkedvezőbb árú kínálattal és változatos akciókkal megkönnyíteni a bevásárlást.
Mostantól az áruházlánc még nagyobb fokozatra kapcsol és az Árzuhanás Promóció keretében hetente megjelenő terméklistáinak csökkenő áraival...
Állami szintű együttműködés született
Blokklánc technológiák hasznosítási lehetőségeinek egyeztetését célzó magyar-indonéz állami szintű együttműködési megállapodást írt alá Asih Karnengsih, az Indonézi Blokklánc Szövetség elnöke és Gál András Levente, a Neumann János Nonprofit Kft. ügyvezetője, valamint Czeglédi Tamás, a...
A nők jelenthetik a gyógyírt
Kétszeresére nőne a mérnök-informatikusok száma, ha ugyanannyi nő dolgozna az IKT-ágazatban mint férfi, ezért a nők szerepének növelése az iparágban kulcsfontosságú – hangzott el a Huawei „Women in Technology” országos pályaorientációs programjának záróeseményén.
A...
Berobbant a BeReal, tör előre a TikTok
A tavaly berobbant BeReal oldalát már minden tizedik fiatal használja naponta.
A látványos növekedés ellenére az applikáció penetrációja jócskán elmarad a TikTok és a Facebook népszerűségétől: előbbit minden második, utóbbit pedig tízből nyolc fiatal...
Újabb világmárka Magyarországon
A magyar piacon is megjelenik a világ vezető nagy háztartásigép-márkája.
Hazánkban is megjelenik a Haier – jelentette be Rózsa Márton, a Candy Hoover Hungary Kft. ügyvezető igazgatója a 2023-as Konyhakiállításon. Április 15-től több mint 50...
Logóváltásra készül a Toblerone
Hamarosan lekerül az ikonikus hegy képe a jól ismert svájci csokoládé márka csomagolásáról. A Matterhorn elnevezésű hegycsúcs Svájc egyik jelképe, melynek a gyártás más országba való áthelyezése miatt kell búcsút inteni.
A csomagoláson is...
Új csatornával bővíti kínálatát két szolgáltató
Magyar filmeket sugárzó tematikus csatornával, a Tematic Media Group legújabb kábeltelevíziós csatornájával a Magyar Mozi TV-vel bővíti kínálatát a DIGI és a Vodafone Magyarország.
A mindenki által kedvelt magyar filmek, legyenek akár évtizedekkel ezelőtt...