spot_imgspot_img
spot_img

Megnyitotta első üzletét Tomán Szabina

-

Article Top Ad (AdSense)

Tomán Szabina idei éve mind magánéletét, mind a vállalkozását tekintve izgalmas eseményekben bővelkedik. Május utolsó hetében nem csak egyházi esküvőjének izgalma tartotta lázban, de első saját tulajdonú belvárosi szalonjának nyitása is.

„Amikor az Andrássy úti üzlet bezárt, sokan hívtak fel félve, hogy ez mit jelent. Nem is gondoltam volna, hogy magyarázkodnom kell. A Tomán pesti üzletének forgalma rendben van, nem mentünk csődbe, a bezárás pontosan egy pozitív változást vetít előre. Az nem kérdés, hogy szükség van egy belvárosi Tomán-szalonra. Büszke vagyok rá, hogy saját tulajdonban lévő helyiségbe tudtunk átköltözni” – meséli az üzletasszony, Tomán Szabina, majd folytatja: „Elképesztő időszakon vagyok túl. Az utolsó hetekben megfeszített tempóban folyt a felújítási munka az új üzletben, nehéz volt elképzelni, hogy a kitűzött időben meg fogunk tudni nyitni. Ezzel párhuzamosan titokban szerveztük az egyházi esküvőnket. Jó érzés, hogy egy szép és elegáns szalonba léphettem be a hét elején, ugyanezen a héten pedig a templomban is örök hűséget fogadtunk egymásnak férjemmel.”

A fogynivágyóknak más vásárlói élményt kell nyújtani

Miután az arany-fekete-bézs kombináció nagyon jól működött az Andrássy szalonban, szerették a vendégek, így Szabina úgy döntött, hogy ezeket az új üzletben is megtartja. Az Andrássy szalonba választott időtálló bútordarabokat áthozták az új térbe. Ezek közül személyes kedvence az antik tükör, mely most szintén helyet kapott az Arany János utcában.

A Tomán szalonokba főleg fogyni vágyók érkeznek, akiknek sokszor még az önbizalma is alacsonyabb, félve állnak rá egy mérlegre, nem szeretnek szembesülni a jelenlegi súlyukkal. Szabina az elmúlt években megtanulta, hogy a vásárlói élmény ebben a célcsoportban több kell legyen annál, minthogy szépen prezentálják a termékeket: „Nagyon fontos, hogy a vendégek jól érezzék magukat, bizalommal merjenek fordulni az eladók, a konzulensek felé. Minden kérdésre választ adunk. A vásárlónak azt kell éreznie, hogy jó helyen van és eléri velünk a célját” – avat be a vásárlók lelki világába Tomán Szabina.

Az új üzletben az is fontos kiindulási pont volt, melyek Szabina kedvenc üzletei: „Én azt szeretem, amikor az eladó biztonságot ad, azt érezhetem, hogy jó helyen vagyok, foglalkoznak velem, megválaszolják a kérdéseimet. Nekem például ilyen a Nespresso, az Oysho, a ZARA Home, és ilyen a Louis Vuitton vagy a Gucci, hogy luxusmárkát is említsek. Magas minőség, professzionális értékesítés, szép környezet” – mesél a főbb kritériumokról.

Idén januártól az összes Toman-termék kapható már webshopban is, változatlanul fontos cél azonban, hogy a konzultációs diétát népszerűsítsék. „Továbbra is nagyon fontosnak tartjuk a személyes találkozókat a vendégekkel. Azok, akik rendszeresen találkoznak tanácsadóinkkal, sikeresebbek és a fogyásuk is tartósabb. Törekszünk arra, hogy értéket adjunk és edukáljuk a vendégeket. Fontos a rendszeres párbeszéd a konzulens és a vendég között” – meséli Szabina, majd folytatja: „Ezt az üzletet úgy alakítottuk ki, hogy egy találkozóhely is legyen. Csak ebben az üzletben elérhető kedvezményekkel, ajándékokkal, VIP találkozókkal szeretnénk a vendégeinket rávenni arra, hogy jöjjenek el hozzánk. Mert a személyes találkozásban változatlanul nagyon hiszünk, ezért szeretnénk 2024-ben tovább bővíteni a Tomán-szalonok országos listáját.”

Jól jönne egy kis reklám?

Évente százezreket is spórolhatunk

Kategória:
 

FRISS CIKKEINK

Lájkold Facebook-oldalunkat,
nehogy lemaradj a
legfrissebb bejegyzéseinkről!