spot_img
spot_img
spot_img

Hajhullás a koronavírustól, virágos szépségtapaszok aknékra – A szépségipar legfrissebb hírei

-

Article Top Ad (AdSense)

A szépségipar szereplőire is nagy hatással volt a koronavírus terjedése. Ennek pontos következményeit már vizsgálják a téma szakértői, az eredményekről hoztunk néhány rövidhírt. De kedvező dolgok is vannak a beauty szektor háza táján: egyre több natúr sminkterméket dobnak piacra, emellett egy angol modell még a pattanások elfedésére is talált egy szórakoztató megoldást. A beauty világ híreiből szemezgettünk. 

Egy márka, amivel büszke lehetsz a bőrhibáidra – aranyos szépségtapaszok pattanásokra

A szépségápolási ipar egyik fontos célkitúzése, hogy elrejtsen mindent, ami nem tökéletes. Alapozók, ránctalanító krémek és egyéb kozmetikumok hada hirdeti: velem kifogástalan lesz a bőröd, eltűnnek a ráncok és a pattanások, és csak ezek használatával lehetsz „elfogadható”. Viszont lassan megváltozik a tökéletességről alkotott társadalmi kép, napjainkban az önelfogadás kultúrája dübörög ezzel sok terhet levéve a folyton makulátlan külsőre törekvők válláról. Ezt bizonyítja a plus size modellek megjelenése és a Squish Beauty márka megalkotása is.

Forrás: Pinterest

A legtöbb szépségipari vállalat olyan termékeket gyárt, amivel elfedhetjük a bőrhibákat, viszont a Charli Howard (angol modell) által megalkotott márka ennek éppen az ellenkezőjét kívánja elérni: feltűnővé teszi arcunk kevésbé előnyös részeit. Nem is akárhogyan: szuperaranyos virág-tapaszokat helyezhetünk az rettegett aknékra és pattanásokra, amik amellett hogy feldobják a megjelenésünket, gyógyítják is a problémás bőrfelületet. A szépségtapaszok hidrokolloidból készülnek, ami ideális a sebek vagy sérülések gyógyítására. Nem tartalmaznak semmilyen irritáló összetevőt, tehát a legérzékenyebb bőr tulajdonosai is bátran beraktározhatnak belőlük. A Howard által megálmodott, átlagosnak semmiképp sem nevezhető koncepcióról bővebben itt olvashatunk. A különleges megoldás híre már Palvin Barbarához is eljutott – ahogy a képen látható – ő is előszeretettel alkalmazza virágos tapaszokat.

Forrás: Palvin Barbara Facebook oldal

A szépségápolás zöld megközelítése – környezetbarát márkát dobott a piacra Lauren Conrad

A 34 éves televiziós személyiséget nem kell bemutatni az amerikai nyilvánosság számára: Lauren Conradot leginkább színészként és divattervezőként tartják számon az Egyesült Államokban. Az MTV által sugárzott Laguna Beach nevű valóságshow által vált közismertté, és ezt követően hamar belekóstolt a divat és a szépségipar világába. Igen, kissé szkeptikusak lehetünk, mert mostanra minden második celeb kijön saját divat vagy szépségápolási márkával és nehéz eldönteni, melyiknél fizetjük meg csak a híresség nevét és melyik termékre mondható az, hogy valóban megéri az árát.

Forrás: Beauty Packaging

A Cosmopolitan szépségszakértői szerint Lauren termékei ténylegesen minőségi és értékes darabjai lehetnek a beauty-palettánknak: folyékony szemceruza, matt rúzs, highlighter, szikrázó szájfény mindez tiszta és környezetbarát alapanyagokból (még a rúzsok csöve is újrahasznosítható!). A sminktermékekre szakosodott vállalatról Conrad az alábbiakat nyilatkozta a Cosmonak:

„Szerettem volna részt venni a készítmények megvalósulásának minden lépésében, és kialakítani egy olyan szépségápolási vonalat, amely tiszta, vegán, környezetbarát és etikus eredetű. És sikerült.”

A koronavíruson átesettek katasztrofális hajhullásról számolnak be a betegség után

Egyre több betegektől származó beszámoló és orvosi megállapítás közöl a kapcsolatot a COVID-19 és a drámai hajhullás között. Az Indiana Egyetem Orvostudományi Karán a koronavírus szervezetünkre gyakorolt hatásait vizsgálják, és egy múlt hónapban elvégzett felmérés szerint az 1700 – víruson már átesett – válaszadó 65,7 százaléka számolt be nagyobb mértékű hajhullásról. Eközben a londoni Belgravia Center szakemberei arról adtak tájékoztatást, hogy a férfi betegek 64% -ánál, a női betegek 38% -ánál diagnosztizáltak telogen effluviumot (az orvosi szaknyelvben TE). Ez a hajhullás olyan formája, amely általában sokk vagy traumatikus esemény után következik be.

„Még mindig nagyon korai szakaszban vagyunk a COVID-19 különféle szervrendszerekre gyakorolt ​​hatásainak megértésében (beleértve a hajat is), de úgy tűnik, hogy a VíRUS kiváltja az akut telogén effluviumot a betegeknél” – mondta Dr. Sharon Wong hajegészségügyi-specialista a Dazeddigitalnak. 

Abban az ügyben még nem született konzenszus a szakemberek között sem, hogy kizárólag a betegségnek köszönhető-e nagy mennyiségű hajveszteség, vagy a globális járványhelyzet egyéb hatásait is bevehetjük a kiváltó okok közé. A koronavírus nemcsak fizikai egészségünket fenyegeti, de a növekvő gazdasági bizonytalanság miatt sok stresszt is okozott, amely mindannyiunkat súlyos pszichés megterhelésnek vetett alá. A félelem, a pánik és az aggodalom mind olyan tényezők, amelyek hozzájárulhatnak a fokozott hajhulláshoz.

Forrás: Garden of Life

Az utóbbi időben a hírességek is elkezdték felhívni a figyelmünket erre a jelenségre. Az Angliában közismert Grace Dudley hosszas beszámolót tett közzé a vírussal való küzdelméről. A sminkes két hetet töltöt kórházban, és elmondása szerint annyi hajat vesztett ezidő alatt, hogy inkább úgy döntött, leborotválja az egész fejét. Nemrég pedig az ex-fertőzött Alyssa Milano Twitteren videót tett közzé a témában saját tapasztalatait bemutatva az alábbi üzenettel:

„Úgy gondoltam megmutatom, mit tesz # Covid19 a hajaddal. Kérlek, vegyétek ezt komolyan!”

A színésznő által közölt videó alább megtekinthető. Több, mint tanulságos és alátámasztja a szakemberek által közölt információkat.

További beauty tartalmakért kattints ide! Őszi bőrápolási kisokosunkat pedig megtalálod a cikk alatt.

5 hatásos tipp az ősszel is ragyogó bőrért

Kategória:
 

FRISS CIKKEINK

Modern karrier a felső kategóriából – IT csoportvezető állás Budapest cégeinél

Az IT-szektor régóta az egyik legkelendőbb terület az álláspiacon, hiszen a fizetések tekintetében egészen kiemelkedő lehetőségekkel találkozhatnak a munkavállalók. A megfelelő képesítés persze elengedhetetlen és a területen belül is bőven akad mozgástér.

Mi teszi különlegessé az Eau de Parfumöt?

Az Eau de Parfum egyik legfontosabb jellemzője a magas parfümolaj-koncentráció, amely általában 15-20 százalék között mozog. Ez az összetevő garantálja, hogy az illat hosszabb ideig marad a bőrön, mint más illatok, például az Eau de Toilette. Az Eau de Parfum illatok mélysége és komplexitása egyedülálló, mivel több rétegben bontakoznak ki, és az idő múlásával változnak.

Mindenki a mesterséges intelligenciát akarja a társkeresőknél

Versenyt futnak az online randialkalmazások a mesterséges intelligencia-alapú asszisztensek fejlesztésében, amely a Z-generáció frusztált tagjait segítené a romantikus beszélgetésekben.

Lájkold Facebook-oldalunkat,
nehogy lemaradj a
legfrissebb bejegyzéseinkről!