Már több mint 3 millióan látták az amerikai Xfinity videóját, amiben a szomorú Mikulás nem tudja, hogyan tegye örömtelivé a mostani karácsonyt.
A viccesen induló kis történetből kiderül, hogyan lehet megidézni idén a karácsony szellemét, mitől lehetnek emlékezetesek az ajándékok.
Dobozba zárt emlékek
Steve Carell alakítja a manóival online kommunikáló Mikulást az amerikai Comcast kábelszolgáltatónak készített The Greatest Gift című kedves karácsonyi videóban. Mert bizony idén a Mikulás és a manói is home office-ban dolgoznak, a neten lógnak, filmeket néznek, a kanapén eszegetnek kissé kiégve, elkedvetlenedve.
Az amerikaiak Mikulása idén Zoom-hívásban kommunikál a manóival, s megkéri őket, hogy a hagyományos ajándékok helyett találjanak ki valami egészen mást.
Az egyik manót reggel az ajtaja előtt eltalálja egy hógolyó, s ekkor felcsillan a szeme: a dobozokba idén nem kézzel fogható dolgoknak kell kerülniük, hanem élményeknek, hangulatoknak, illatoknak, hangoknak.
Ezek kerülnek az ajándékdobozokba:
- a nagymama sütijének az illata
- a nagyapa sokat hallott, hosszú története
- a hógolyózás élménye
- a nagynéni arccsípkedése
Bár a spot sajnos csak angolul, angol felirattal érhető el a Xfinity oldalán, de a képek, a jelenetek magukért beszélnek, könnyen értelmezhetőek nyelvtudás nélkül is.
Sok mókás szituáció is van a rövidke filmben.
Itt tudod megnézni a minifilmet:
Hasonló témában ezeket a cikkeinket is Neked ajánljuk:
Budapest ünnepi díszben – fényjáratok, és egyéb különleges dekorációk