Arany Delfin-díjat nyert a Magyar Turisztikai Ügynökség a Budapest 365 kampányfilmmel, amellyel Budapestre csábítaná a turistákat.
Az Arany Delfin-díj a vállalati és televíziós filmes alkotások egyik legfontosabb elismerése, 2010 óta osztják ki minden évben a világ legkiválóbb reklám- és tévés filmjeinek, online alkotásainak és dokumentumfilmjeinek. Az idei szemlére a világ minden tájáról 844 különböző pályázat érkezett, ezekből egy 61 tagú, nemzetközi filmes szakemberekből és rendezőkből álló zsűri választotta ki azt a 136 alkotást, amely kiemelkedik a többi közül, ezért díjat érdemel.
A Budapest 365 film idén júniusban készült el, alapgondolatisága az, hogy
SENKI SEM ISMERI JOBBAN A VÁROST ÉS SENKI SEM TUD AUTENTIKUSABB HELYEKET AJÁNLANI, MINT EGY ITT ÉLŐ HELYI EMBER,
és semmi sem mutathat többet egy városról, mint annak az arcai direkt és átvitt értelemben egyaránt. A városról a leghitelesebben a mindennapokban is az utcákkal, terekkel szinte együtt lélegző helyi lakosok tudnak mesélni, ezért a film szereplői is budapestiek.