Színesbőrűeknek készült bőrápolási termékeket dob piacra John Legend

-

Múlt héten lezajott a 25. Ukrán Divathét Kijevben, amin a geopolitikai feszültségek ellenére is nagyon sokan vettek részt. John Legend bőrápolási termékei kifejezetten színesbőrúeknek készülnek, a Hermés Beauty pedig új kreatív igazgatót nevezett ki. A szépségipar iránt érdeklődőknek itt a heti beauty-összefoglalónk!

Megrendezték 25. alkalommal is az Ukrán Divathetet

Ukrajnában jelenleg nem valami békés a közhangulat, az ország és az oroszok közötti feszültség egyre csak nő. Az Ukrán Divathét szervezőit is aggodalommal töltötte el a jelenlegi helyzet, de végül a 25. alkalommal megrendezett Divathét zökkenőmentesen lezajlott.

Az eseményt febuár 3. és 6. között tartották Kijevben, a négynapos divatparádé keretein belül 35 divatbemutatót, és számos egyéb kiállítást és fórumot látogathattak meg az érdeklődők. Az Ukrán Divathét minden programját online is közvetítették.

A legfontosabb események között szerepelt Szerhij Byzov, Viktor Anisimov, Olena Vorozsbyt és Tetyana Zemskova előadása (mindnyájan részt vettek az első ukrán divathét szervezésében 25 évvel ezelőtt). Rajtuk kívül 84 helyi fiatal tervező mutathatta be kreálmányait.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

𝓐𝓷𝓷𝓪 🌸 (@anna_malyar_) által megosztott bejegyzés

 „Munkánk egyik legfontosabb területe mindig is a tehetséges fiatal tervezők felkutatása és támogatása volt” – mondta az Ukrán Fashion Week vezérigazgatója, Iryna Danylevska.

John Legend bőrápoló bradje színesbőrűeknek

John Legend együttműködik az A-Frame Brands-szal és közösen elindítanak egy márkát a melaninban gazdag bőrrel rendelkezők számára. Ezt az anyagot gyakran az emberi test „festékének” is nevezik, a bőrszínt kontrolláló természetes pigment, melyből a színesbőrűek többet termelnek – és ehhez kellene igazodnia a bőrápolási összetevőiknek is, de kevés, kifejezetten erre a bőrtípusra szakosodott márka képviselteti magát a piacon.

A magasabb melanin szinttől nagyobb mértékben kiszáradhat a bőr és a pH egyesúly problémák is gyakoribbak. Az A-Frame márkavezérigazgatója, Martin Ekechukwu elmondta, hogy a színes bőrűek nehezebben kapnak rájuk szabott termékeket a bőrápolási piacon, ezért fogtak össze az énekes-dalszerző Legenddel, hogy változtassanak ezen a helyzeten.

Legend vezető szerepet tölt be a márka marketingjében, integrálva azt más projektjeibe, beleértve a közösségi médiát is. Bár a részleteket nem hozták nyilvánosságra, Ekechukwu elmondta, hogy Legend a márka partnere és tulajdonosa egyben, ők csak a forgalmazásban segédkeznek az előadónak.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

John Legend (@johnlegend) által megosztott bejegyzés

A csapat az emberek széles köre számára elérhetővé szeretné tenni a termékeket, Ekechukwu szerint a márka olyan árkategóriára törekszik, amely megfelelne annak a 150 millió embernek, akiknek a márka szól az Egyesült Államokban – tehát akiknél magasabb a melaninszint.

„A bőrápolás nem lehet csak a gazdagok kiváltsága. meg akarjuk próbálni a lehető legdemokratikusabbá tenni az árazást, biztosítva ezzel, hogy mindenki hozzáférjen ezekhez a termékekhez” – mondta Ekechukwu.

Az A-Frame különös erőfeszítéseket tett olyan márkák létrehozására, amelyek a színes bőrűek bőrápolási igényeit szolgálják. Korábbi vállalkozásai közé tartozik a teniszbajnok Naomi Osaka sötétebb bőrűek igényeinek megfelelő nap- és bőrápoló termékcsaládja, valamint a The Proudly Co., a Gabrielle Union és a Dwyane Wade babaápolási termékcsaládja ugyanezen fogyasztók számára.

A TikTok már parfümmel is kereskedik

A TikTok anyavállalata, a ByteDance belép a kínai parfümpiacra. A közösségi médiaoldal kínai változata, a Douyin nemrég saját illatmárkával jelentkezett. A cég által kifejlesztett Emotif parfümcsalád elérhető áron kerül majd a kínai kiskereskedőkhöz: a 2 ml-es verzió ára 19,9 jüan (körülbelül 1.200 Ft) a 9 ml-es palackokért pedig 198 jüant kell fizetni. (körülbelül 10.000 Ft).

Tik Tok
Parfüm és TikTok? | Fotó: Pixabay

A pekingi székhelyű szociális kereskedelmi óriás évek óta fektet be fogyasztási cikkekbe, különösen az élelmiszerekbe, italokba és a testápolási termékekbe, de ez az első próbálkozása illat kategóriában. Az iResearch jelentése szerint a kínai parfümpiac gyorsan növekszik, a 2017-es 6,16 milliárd jüanról (260 milliárd forintról) 2020-ra 12,53 milliárd jüanra (320 milliárd forintra).

Új kreatív igazgató a Hermés Beauty élén

A Hermès Beauty kinevezte legújabb kreatív igazgatóját, mostantól Gregoris Pyrpylis görög sminkes vezeti a francia luxusház szépségipari részlegének fejlesztését. A szakember Agnès de Villersnek, a Parfum & Beauté elnökének fog beszámolni tevékenységéről, és Pierre-Alexis Dumas, a Hermès művészeti igazgatója felügyelete alatt fog dolgozni.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Gregoris Pyrpylis (@gregoris) által megosztott bejegyzés

„A Hermès Beauty-hoz szükséges tárgyakat, eszközöket átfogó perspektívából készítjük” – mondta de Villers. „A szépséget kifejező és kiemelő színek, textúrák és gesztusok szakértőjeként Gregoris tehetsége a Hermès Beauty hajtóereje lesz.”

A Hermès 2020 márciusában kezdett kozmetikumokat is gyártani, először rúzsokkal, majd púderekkel és körömlakkkal bővítette kínálatát.

Forrás: BOF

Ezek 2022 legmenőbb divattrendjei

Kategória:
 

FRISS CIKKEINK

Hirdetés

Lájkold Facebook-oldalunkat,
nehogy lemaradj a
legfrissebb bejegyzéseinkről!