spot_imgspot_img
spot_img

Megérkezett az új Barbie kollekció!

-

Article Top Ad (AdSense)

A rózsaszín az erő szimbóluma – MINDENKI számára!

A Barbie™ x Lush kollekciót megtalálod onlineüzleteikben és a Lush applikációban.

Nem tudtunk ellenállni, és összehoztuk a két ikont: Barbie™ x Lush. A limitált kiadású Barbie™ x Lush kollekció a rózsaszín erejét ünnepli – teljes pompájában!Jól tudjuk, hogy egy olyan forradalmár, mint Barbie™ csakis a legjobbal elégszik meg, ha a szépségápolási rutinjáról van szó. Szerencsére a Lush is úttörő a friss, kézzel készült, erőszakmentes és minimális csomagolást alkalmazó kozmetikumok területén. A Lush vezetőségében számos erős nő található. Egyikük a cég társalapítója, Mo Constantine, aki 1989- ben egy kerti fészerben feltalálta a világhírű fürdőbombát, melyből mára másodpercenként eladnak egyet!

A Barbie™ x Lush kollekció kozmetikai termékek teljes tárházát tartalmazza, melyek mind Barbie™ ikonikus rózsaszínjében pompáznak, az erő, a bátorság és a rettenthetetlenség szimbólumaként újraértelmezve a színt.

“Az, hogy egy olyan ikonnal dolgozhatunk, mint Barbie™, egy valóra vált álom a Lush számára. Barbie™ folyton a korlátokat feszegeti, és nem hagyja, hogy bárki is alábecsülje a képességeit. Elképzeltük, miből állna Barbie™ szépségápolási rutinja, és ennek megfelelően alkottuk meg az új kollekciót. Ezek a termékek azoknak készültek, akik a rózsaszín erejét ünneplik!” – mondta Melody Morton, a Lush kreatív koncepcióért felelős igazgatója.

A Lush célja, hogy minden körülmények között a legfrissebb kozmetikumokat és a tökéletes hulladékmentes vásárlási élményt nyújtsa vásárlóinak. A Barbie™ x Lush kollekció kézzel készült termékekből áll, melyek a legkiválóbb összetevőket tartalmazzák, így még élőbbé, Lush-abbá teszik a világot. A gyűjteményben „pucér”, azaz csomagolásmentes termékek is helyet kaptak, a szappanoktól a fürdőbombákon keresztül a habfürdőkig.

A Lush iparági szinten is vezető szerepet tölt be a felesleges csomagolás elleni küzdelemben. Számos olyan terméket forgalmaz, melyek egyáltalán nem igényelnek csomagolóanyagot. Azon termékek, melyekhez mégis szükséges a csomagolás, a Lush Bring It Back nevű, zárt rendszerű újrahasznosítási programjának részévé válnak. A program során a vásárlók tégelyenként 200 Ft kedvezményt kapnak aznapi vásárlásuk értékéből, amennyiben visszaviszik az üzletbe a kiürült tégelyeket – öt üres fekete tégelyért pedig ingyen friss arcpakolás jár.

 

Hogyan varázsoljunk finom csillogást arcunkra?

A rossz hajviselet kiemeli az előnytelen vonásokat

Kategória:
 

FRISS CIKKEINK

Lájkold Facebook-oldalunkat,
nehogy lemaradj a
legfrissebb bejegyzéseinkről!