spot_imgspot_img
spot_img

George Clooney új partnert kapott

-

Article Top Ad (AdSense)

A Nespresso új tévéreklámjában George Clooney oldalán Julia Garner és Simone Ashley mutatják meg a kávézás játékos oldalát.

A trió bemutatja a feledhetetlen Vertuo kávéélményt és a számtalan lehetőséget, amely a Vertuo kávékollekcióban rejlik, hogy végül mindenki megtalálja a stílusához illő kávét.

A Nespresso új reklámfilmjében George Clooney mellett két új szereplő is feltűnik: Julia Garner (akit legtöbben az OZARK című sorozatból ismerhetünk) és Simone Ashley (akit a Bridgerton című sorozatban láthattak a nézők). A The Bet (A fogadás) című TV-reklámban George Clooney és Julia Garner egy partin azon versengenek, hogy meg tudják-e tippelni, milyen kávét választ majd egy-egy vendég, miközben bepillantást nyerhetünk a Nespresso Vertuo termékcsalád széles íz- és stíluskínálatába is.

A reklám megtekinthető a Nespresso YouTube-csatornáján, de szeptember 4-étől immár a magyar tévénézők is találkozhatnak vele.

George Clooney így emlékezett vissza a forgatásra: „Remek volt Julia Garnerrel és Simone Ashley-vel dolgozni, mert mindhárman belecsempészhettük a saját személyiségünket a szerepünkbe. Nem szoktam túl komolyan venni magam, ezért aztán nem bántam, hogy kijátszanak, és végül nekem jut a rózsaszínű bukósisak. Szerintem jó móka volt!”

Julia Garner ezt mesélte első Nespresso reklámfilmszerepléséről: „Lélekben mindig is a Nespresso nagykövetének éreztem magam, ezért óriási álmom vált valóra azzal, hogy a márka reklámfilmjében játszhatok, ráadásul két ilyen hihetetlenül tehetséges színésszel. Imádtam a film hangulatát és a vicces forgatókönyvet, amely végig fenntartotta a látszatot, hogy aszerint tippelem meg a vendégek kávéválasztását, hogy milyennek látom őket és a hangulatukat.”

Simone Ashley hozzátette: „Nagyon vidám forgatás volt, rengeteget nevettünk. Imádom a Nespresso TV-reklámjaiban a poénok és az elegancia egyensúlyát, és azt, hogy mindig emlékeztetnek az újrahasznosításra!”

Melanie Brinbaum, a Nespresso márkaigazgatója elmondta„Az új reklámfilm remekül bemutatja a Vertuo rendszerben rejlő lehetőségeket. Az, hogy az emberek az egyéniségük és pillanatnyi hangulatuk alapján választanak italt, tökéletesen megragadja a Vertuo lényegét, vagyis, hogy minden pillanathoz létezik egy tökéletes kávé.”

Hamisítatlan Vertuo kávéélmény: Kávék minden ízléshez és hangulathoz

Rövid espresso-k, ízesített kávék, cold brew stílusú italok, jeges- és funkcionális kávék: több mint harminc különböző Vertuo íz kínál egyetlen gombnyomásra hamisítatlan Nespresso-élményt. A legfinomabb Arabica és Robusta fajtákból összeállított kollekció mindenki számára a választás szabadságát nyújtja, legyen szó bármilyen kávéstílusról. A szezon is számos újdonságot és visszatérő kedvencet tartogat: a Panax ginseng kivonat hozzáadásával készített ízesített dupla espresso, a Vertuo Ginseng Delight, valamint az egyik legnépszerűbb szezonális kedvenc, a Pumpkin Spice Cake például biztosan feldobják a hűvösebb őszi napokat.

A Nespresso a minőségben továbbra sem köt kompromisszumot, és kapszulái – a kávé aromáinak megőrzése mellett a fenntarthatósági szempontoknak is eleget téve – alumíniumból készülnek, amely az egyik legjobban körforgásban tartható (ráadásul végtelenszer újrahasznosítható) alapanyag.

Kategória:
 

FRISS CIKKEINK

Lájkold Facebook-oldalunkat,
nehogy lemaradj a
legfrissebb bejegyzéseinkről!