spot_imgspot_img
spot_img

Limitált kiadású SpongyaBob Kockanadrág termékkollekció

-

Article Top Ad (AdSense)

A Lush, a Nickelodeon és a Paramount Consumer Products limitált kiadású SpongyaBob Kockanadrág termékkollekcióval debütál az Operation Sea Change kezdeményezés kapcsán.

#SPONGEBOBXLUSH

A SpongyaBob Kockanadrág Kitchen Box megjelenését követően a Lush örömmel jelenti be, hogy a SpongyaBob Kockanadrág kollekcióban további termékek is várhatók, amelyek 2023. június 29-én kerülnek forgalomba világszerte.

Az innovatív csomagolásmentes kozmetikai termékeiről – mint például a fürdőbombákról, szilárd samponokról és szappantömbökről – ismert márka legújabb kollekciójának célja, hogy a vásárlókat arra ösztönözze, hogy legyenek tudatosabbak, gondoljanak a tengerre, és válasszák a műanyagmentes alternatívákat!

A Paramount SpongyaBob Kockanadrág: Operation Sea Change globális óceánvédelmi és fenntarthatósági kezdeményezésének támogatására – amely tavaly indult útjára – a Lush és a Paramount közösen álmodta meg és hozta létre 6 új, szórakoztató és magával ragadó kádfürdős-, zuhanyzós- és bőrápolási termékekből álló kollekcióját, hogy a testápolási rutin több lépését is lefedje.

A 2023. június 29-től elérhető limitált kollekció kizárólag a Lush alkalmazásbanwebshopon és a Lush üzleteiben kapható. Felvehetjük a rendelésed?

A kollekció teremékei

Ha műanyagmentes július, akkor be a vízbe, ne légy tunya! Trópusi testápoló balzsam és gyümölcsösen pezsgő fürdőherkentyűk – itt semmi műanyagot nem találsz! Áramolj velünk a tiszta óceánok felé!

Az együttműködésről

“Az, hogy a Lush-sal egy ennyire kreatív, szórakoztató műanyagmentes kollekciót alkothattunk meg, remek lehetőséget ad arra, hogy a SpongyaBob Kockanadrág: Operation Sea Change akciónk még nagyobb figyelmet kaphasson.” – mondja Veronica Hart, a Paramount Consumer Products & Experiences globális franchise-tervezésért és fogyasztói termékek marketingjéért felelős alelnöke. „A SpongyaBob Kockanadrág vibráló világa tökéletesen illik a Lush színpompás arculatához, így nagyon örülünk, hogy együtt dolgozhatunk, és közösen hívhatjuk fel a figyelmet erre a problémára.”

A Mintel(1) eredményei azt mutatják, hogy a vásárlók szerint a műanyagszennyezés továbbra is a három legaggasztóbb környezeti problémák egyike az elmúlt két évben.
A Lush mindig is a szilárd, műanyagcsomagolás-mentes (pucér) termékek híve volt. Mo Constantine (a Lush társalapítója és termékfeltalálója) talált fel a kozmetikai iparban napjainkban is használatos számos mainstream terméket, mint például a samponkorongot 1987-ben, és a fürdőbombát 1989-ben. A Lush forradalmasította a hagyományos szappantömböket is, miután az 1980-as években bevezette a kézzel történő szappanöntési módszert, mindezt 100%-ban állati zsiradékmentes bázis felhasználásával. Az évek során a Lush következetesen népszerűsítette a szappantömbbel történő kézmosást (természetesen pálmaolajmentesen), egyrészt azért, mert úgy véli, hogy ez jobb a környezetnek, mint az újrahasznosíthatatlan műanyag pumpás folyékony kézmosó, másrészt pedig azért, mert ez a leghigiénikusabb végeredményt nyújtó, kipróbált és jól bevált út.

Ma már a Lush eladásainak 60%-a teljes mértékben csomagolásmentes. Így ha első lépésként csak a pumpás termékeket váltanád le, vagy motivált vagy és teljesen műanyagmentes rutinra váltanál – a Lush-nál mindent megtalálsz.

“Imádjuk a szappanokat! Így a Lush számára kézenfekvő volt, hogy egy műanyagmentes termékcsaládot hozzon létre SpongyaBob Kockanadrág ikonikus karaktere, a róla szóló sikersorozat és márka kapcsán, amely egy olyan tenger alatti világot képvisel, amelyet mindannyian megpróbálunk megvédeni. Nagy örömünkre szolgál, hogy a Paramount Consumer Products és a Nickelodeon partnerei lehetünk a Spongyabob Kockanadrág: Operation Sea Change kezdeményezésben.

Nagyon jól éreztük magunkat az együttműködés teljes ideje alatt, a Krabby Bathy ráadásul egy új innováció számunkra is – ez egyben egy szappan, fürdőbomba és habfürdő hibrid. Az illatok extra különlegesek, gondoljunk csak a trópusi, ananász és kókusz álomszerű kombinációjára, amely kizárólag ebben a termékkollekcióban köszön vissza.”  – Melody Morton, a Lush Concepts kreatív igazgatója

(1) Forrás: Mintel, 2022 Fenntarthatósági Barométer – 8 000 globális online fogyasztó 16/18 éves és idősebb 2021. március, 16 000 globális online fogyasztó 16/18 éves és idősebb 2022. április.

Pigmentfoltok és idő előtti öregedés ellen is van megoldás

Ezért fontos, hogy hidratáld nyáron a bőröd

 

Kategória:
 

FRISS CIKKEINK

Új funkció érkezik a mobilokra, ami figyelmezteti a felhasználót, ha követik

A két tech óriás, az Apple és a Google hétfőn hivatalosan is bejelentette egy új funkció bevezetését, amely értesíti a felhasználókat arról, ha a Bluetooth-kompatibilis eszközök általi nyomkövetést tapasztalnak.

Az általános jóllét új pillére az internet lett

A Technology, Mind and Behaviourban publikált globális tanulmány az internet hatásáról eddig ismertekkel szembe menő, új eredményekkel zárult.

Lájkold Facebook-oldalunkat,
nehogy lemaradj a
legfrissebb bejegyzéseinkről!