A márka számára fontos a női értékek, a hitelesség, a hatalom és az önazonosság időtlenségének közvetítése.
Budapest ismét a divattól volt hangos, a BCEFW egy héten át helyezte középpontba a hazai és régiós, kreatív és kulturális sokszínűséget a divaton keresztül. Augusztus 28-tól szeptember 3-ig számos esemény kínált lehetőséget arra, hogy az érdeklődők bekapcsolódjanak a divat világába, kerekasztal-beszélgetések, workshopok, zenei programok, divatbemutatók és különleges vásárlási lehetőségek egyaránt elérhetőek voltak. A közel 20 side event hatékony felvezetése volt a hétvégi eseményeknek, amely a hazai hírességeket, nemzetközi vendégeket, valamint a széles hazai és régiós közönséget egyaránt vonzotta.
Az egyik magyar feltörekvő tehetség az eseményen Merő Péter volt.
A MERO márkáról
Merő Péter autodidakta divattervező. Elhivatottságának köszönhetően a magyar és a nemzetközi piacon is követőket tudott szerezni.
Péter balett-táncosként 10 évig Berlinben élt. Igazi hivatását a Friedrichstadt-Palast színházban eltöltött évei alatt találta meg, ahol szenvedélyét a színház varrodájában keltette életre. Itt lehetett szemtanúja a szakma fortélyainak, mesterségének, és megismerkedhetett a szakmával. A kézzel készített couture darabok nagy hatással voltak a márkára, amelyet később ikertestvérével, Merő Biankával álmodott meg.
A MERO márka születése 2014-re nyúlik vissza, amikor megnyílt első bemutatóterme Magyarországon.
A MERO kifejezetten trendkövető. Hisznek a klasszikus és maradandó darabokban, mégis gyakran extravagáns, erőteljesen drámai érintéssel fűszerezik a sziluetteket.
A márka fontos sarokköve a női értékek, a hitelesség, a hatalom és az önazonosság időtlensége.
A kollekcióról
Legújabb 2024 tavaszi nyári kollekciónk az „Endless Vacation” nevet viseli.
A ruhák a 60-as évek nosztalgikus és felszabadult hangulatát adják a régi fotók telítetlen színeinek felhasználásával.
A kollekció darabjaiban a napsütötte riviéra kifinomult és lezser eleganciája keveredik a szexi és merész éjszakai pezsgéssel. Ez még izgalmasabbá teszi a MERO márkára jellemző klasszikus sziluetteket.
Fotók: HFDA / The Sparkle Content