spot_img
spot_img
spot_img

Kata Szegedi Magyarország egyik feltörekvő tervezője

-

Article Top Ad (AdSense)

A Kata Szegedi magyar divatmárka is megjelent az idei budapesti divathéten.

A Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) 12. alkalommal rendezte meg a Budapest Central European Fashion Week-et, amely több mint 2500 látogatót vonzott a szeptember 2-3. közötti fő eseményre a Millenárisra. Augusztus utolsó hetében, a BCEFW közel 20 side eventje, valamint a hétvégi bemutatók és az elsőként elérhető Fashion HUB felpezsdítették a divatéletet. Közel 40 márka mutatta be legújabb darabjait köztük – a BCEFW eddigi történetében a legmagasabb számban – 14 régiós tervező mutatkozott be. Sokrétűség jellemezte a programokat és a kollekciókat egyaránt, minden generáció megtalálhatta a hozzá illő darabokat és kulturális kikapcsolódást.

A Kata Szegedi márkáról

Kata Szegedi és legjobb barátja, – vagyis tervezőtársa – Benus Dániel 2002-ben ismerkedtek meg, a budapesti Kisképző Képző- és Iparművészeti Szakközépiskolában tanultak. Céljuk, hogy szenvedéllyel teli darabokat alkossanak. A Kata által 2009-ben alapított Szegedi Kata a világ egyik legjelentősebb magyar márkája.
A független, budapesti székhelyű kiadó víziója innovatív, modern dizájnt tartalmaz egy kozmoplita egyén számára, aki magabiztos és büszke egyéni arculatára; aki nagyra értékeli az eredetiség kifejezését mindennapi életében. A kortárs művészetből, az ifjúsági kultúrából és a városi életstílusból merítenek ihletet, ami a szabásra és az egyedi fejlesztésű szövetek használatára helyezi a hangsúly.

A kollekciókat Milánóban, Helsinkiben, Berlinben, Párizsban és Budapesten mutatták be, a Fashion Weeken olyan hírességek viselték őket, mint Róisín Murphy, Nicki Minaj, Kelly Rowland, Eniko Mihalik, Vanessa Axente és Yukimi Nagano. A duó jó úton halad, hogy erőteljes és lendületes alkotásaikat szélesebb közönséggel is megosszák.

SS24 KOLLEKCIÓ

Az elmúlt néhány kollekcióhoz hasonlóan a fő ihletet a kortárs művészet és zene adta, keverve az utcai viselet kultúrájával, valamint az újrahasznosított anyagok felhasználásával.  Kata Szegedi legújabb darabjai közelebb kerülnek a mindennapi viselethez, a szabásokban egy csavarral, olyan fő darabjaikkal díszítve, mint a kapucnis pulóverek, ingek és blézerek, amelyek a márka kötelező darabjai.

Hulladékokból és használt ruhákból készült az új kollekció

Klasszikus couture és a kortárs divat: Katti Zoób

Kategória:
 

FRISS CIKKEINK

Mi teszi különlegessé az Eau de Parfumöt?

Az Eau de Parfum egyik legfontosabb jellemzője a magas parfümolaj-koncentráció, amely általában 15-20 százalék között mozog. Ez az összetevő garantálja, hogy az illat hosszabb ideig marad a bőrön, mint más illatok, például az Eau de Toilette. Az Eau de Parfum illatok mélysége és komplexitása egyedülálló, mivel több rétegben bontakoznak ki, és az idő múlásával változnak.

Mindenki a mesterséges intelligenciát akarja a társkeresőknél

Versenyt futnak az online randialkalmazások a mesterséges intelligencia-alapú asszisztensek fejlesztésében, amely a Z-generáció frusztált tagjait segítené a romantikus beszélgetésekben.

Brutálisan jó funkciót kap a mobilos Gmail

Első körben az Android felhasználók kapják meg a mobilos Gmail újítást, ami igazán nagy segítség lesz a levelek kezelésében.

Lájkold Facebook-oldalunkat,
nehogy lemaradj a
legfrissebb bejegyzéseinkről!