spot_imgspot_img
spot_img

Világrekorder búvárnővel fejlesztette új modelljét a svájci óragyár

-

Article Top Ad (AdSense)

A víz alatti világ kétezer éve nyűgözi le az embert. Egyrészt a mélyben rejlő titkokat keressük, másrészt a lebegés könnyedségét, hiszen sokan érezzük úgy, hogy a víz természetes közegünk, ahol kikapcsolhatunk.

A nagy kékség felfedezéséhez a Maurice Lacroix márka a legjobb segítőtársat kínálja: a megújult PONTOS S búvárórát, amelynek tökéletesítéséhez a szabadtüdős merülés világbajnokát kérte fel.

Az ikonikus 2013-as dizájnt megőrizve, de számos fejlesztéssel megújítva érkezik az üzletekbe az itthon is régóta elérhető Maurice Lacroix brand második generációs búvárórája.

A svájci brand egy olyan sportolót kért fel a termék arcának és tesztelőjének, akinek minden bizonnyal gyakran az órájára kell pillantania a víz alatt, hiszen szenvedélye és egyben hivatása a merülés. A csodaszép horvát Lidija Lijic szabadtüdős búvár, az ML Crew tagja, aki 5 perc 43 másodperccel tartja a víz alatti tartózkodás rekordját. Mivel Lidija minden nap feszegeti az emberi teljesítőképesség határát, a márka úgy gondolta, ő az ideális személy arra, hogy az új óramodellt próbára tegye.

Az 1981-es születésű sportolónőt kiskora óta vonzza a víz alatti világ, és annak elérhetetlennek tűnő mélységei. Splitben nőtt fel, építész diplomát szerzett, és huszonéves kora óta indul búvárversenyeken, amelyeken fáradhatatlanul igyekszik a maximumot nyújtani. Az úgynevezett freedive négy világrekordja is a nevéhez fűződik, többszörös Európa- és világbajnok, valamint egy Guinness-rekorddal is dicsekedhet: az eddigi legmagasabb helyen, a Himalájában, 4130 méteren, Vitomir Maračić kollégájával együtt merült jég alá. Egyértelmű, hogy a hölgy igazi kalandor, pilótaengedélyt is szerzett, és kikapcsolódásképp gyakran emelkedik a magasba vitorlázórepülővel, illetve hódít meg hegycsúcsokat az Alpokban, vagy akár a Kilimandzsárón. Az egészen biztos, hogy a Maurice Lacroix vele tart további álmai megvalósításában – csábítsák azok a víz alá vagy a felhők fölé.

A PONTOS S búváróra története 2013-ra nyúlik vissza, akkor jelent meg az első változata, amit néhány évvel később a svájci márka beszüntetett, hogy figyelmét a nagy sikerű AIKON modell gyártására összpontosíthassa. Viszont annyi megkeresés érkezett hozzájuk a búváróra újbóli kiadásával kapcsolatban, hogy most úgy döntöttek, kihozzák a második generációs változatot.

A Maurice Lacroix hisz abban, hogy ami bevált, azon nem szabad változtatni, így csupán néhány javítást eszközöltek az amúgy is kiváló konstrukción – és ehhez például Lidija Lijic véleményét is kikérték. A mentális és fizikai teljesítmény folyamatos növelése, a határok feszegetése nem ismeretlen a koncentrált és bátor sportolónő számára, pontosan ezen elvek mentén fejlesztette a svájci gyártó is az új modelljét.

Stéphane Waser, a Maurice Lacroix ügyvezető igazgatója megjegyezte: „Bár ismertem Lidija Lijic eredményeit és kiemelkedő tehetségét, miután elkezdtük a közös munkát, lenyűgözött az az elhivatottság, amellyel dolgozik. Tökéletes tesztpilótának bizonyult ehhez a búvárórához, amely 300 méter mélységig vízálló. Sőt, Lidija megerősített minket abban, hogy az óra nélkülözhetetlen kísérője a városi mindennapoknak is, hiszen a szárazföldön ugyancsak erőteljes üzenetet hordoz!”

A legújabb PONTOS S búváróra számos változatban kapható, újdonság, hogy a rozsdamentes acél mellett most először jelenik meg a – mindössze 500 darabos, limitáltszériás – bronzszínű modell kétféle sötétkék szíjjal kombinálva.

Az óra minden egyes részletét finom változtatásokkal optimalizálták, élesebbé tették a tökéletes leolvashatóság érdekében, így például a percmutatót és a dátumot is színes szegéllyel látták el.

A többszörös díjnyertes Maurice Lacroix csaknem ötven éve bizonyítja, hogy az órakészítés nagymestere, a svájci Saignelégier-ben található manufaktúrában innovatív, avantgárd és maximalista szellemiségű munkatársakkal dolgoznak. Céljuk, hogy megfizethető árú, ikonikus dizájnnal készülő órákat kínáljanak, napjaink igényeire reflektálva.

Forrás: Just Creative

Megérkezett az új nosztalgikus-sportos kollekció

Frida Kahlo inspirálta papucs

Kategória:
 

FRISS CIKKEINK

Új funkció érkezik a mobilokra, ami figyelmezteti a felhasználót, ha követik

A két tech óriás, az Apple és a Google hétfőn hivatalosan is bejelentette egy új funkció bevezetését, amely értesíti a felhasználókat arról, ha a Bluetooth-kompatibilis eszközök általi nyomkövetést tapasztalnak.

Az általános jóllét új pillére az internet lett

A Technology, Mind and Behaviourban publikált globális tanulmány az internet hatásáról eddig ismertekkel szembe menő, új eredményekkel zárult.

Lájkold Facebook-oldalunkat,
nehogy lemaradj a
legfrissebb bejegyzéseinkről!