Csatlakozz a Big Tech lázadáshoz! A Lush legújabb kampánya arra biztatja a felhasználókat, hogy lépjenek ki a Big Tech világából.
A Lush több mint egy évtizede aktívan foglalkozik a digitális etikával, az etikus adatkezeléssel, a közösségimédia-kultúrával és a technológia jövőjével, természetesen mindvégig az emberi jogokra összpontosítva. Az internet leállítása elleni küzdelemtől kezdve a közösségi média mentális egészségre gyakorolt hatásainak tudatosításáig a Lush alapvető célja Lush-abbá tenni a világot.
Éppen ezért a nemzetközi Black Friday alkalmából a People vs Big Tech nevű decentralizált mozgalommal összefogva pénzgyűjtésbe kezd a legnagyobb tech cégek tevékenységének féken tartása érdekében. A kampány részeként 2023. november 24-től a Lush az Egyesült Királyságban, az Egyesült Államokban, Kanadában, Franciaországban, Németországban, Spanyolországban, Japánban, Ausztráliában, Olaszországban és Magyarországon működő weboldalain is elérhetővé válik a The Cloud nevű limitált kiadású, online exkluzív fürdőbomba. A termék eladásaiból származó bevétel 100%-át (az ÁFA levonása után) a People vs Big Tech tevékenységének támogatására fordítja.
Az összesen több mint 71 millió állampolgárt képviselő, száznál is több szervezetet tömörítő People vs Big Tech a tech óriások túlzott hatalma ellen küzd, és olyan jelentős eredmények elérésében nyújt segítséget, mint az átfogó új technológiai szabályozások elfogadása Európában. Az Egyesült Királyságban elfogadott Online Safety Act internetbiztonsági törvény és az EU digitális szolgáltatásokra (Digital Services Act, vagyis DSA) és digitális piacokra (Digital Markets Act, vagyis DMA) vonatkozó törvényei talán soha vissza nem térő lehetőséget jelentenek a Big Tech cégek tevékenységének európai szabályozása szempontjából, az állampolgárok – főleg a fiatalok – hangja pedig még soha nem volt ennyire fontos.
A vásárlók maguk is csatlakozhatnak a Lush Big Tech lázadásához. Az Emberek Nyilatkozatának (People’s Declaration) aláírásával aggódó állampolgárok és civil szervezetek nyílt hálózatához csatlakozhatnak a Big Tech hatalma és visszaélései elleni küzdelemben
Annabelle Baker, a Lush globális márkaigazgatója így nyilatkozott: “A Black Friday általában az a nap, amikor a Big Tech cégek a szokottnál is nagyobb profitra tesznek szert. De milyen áron? Fontos, hogy az évnek ebben a kritikus időszakában kampányoljunk a People vs Big Tech és a hozzájuk hasonló mozgalmak támogatása érdekében. Ők azok, akik segítenek egy megfigyelésre épülő reklámok és a ragadozó algoritmusok nélküli jövő kialakításában, és ők adhatják vissza az irányítást az embereknek.”
Küzdj az internet változásáért ezzel a limitált kiadású fürdőbombával!
|