spot_img
spot_img
spot_img

Kreatív kampánnyal hirdeti költőpályázatát a kávézólánc

-

Article Top Ad (AdSense)

A 2019-es indulás óta közel félezer lelkes, kezdő irodalmár jelentkezett a Kávéköltők pályázatára, amelynek célja a nagymúltú magyar kávéházi kultúra és az irodalom viszonyának tovább erősítése

Az idén ötödik alkalommal meghirdetett pályázatot a kávézólánc különleges kampánnyal támogatja, amely már többszázezer érdeklődőhöz jutott el. Az erőteljes online jelenlét mellett a kávézókban limitált kiadású újsággal, hirdetőtáblákkal, valamint versekkel ellátott pohármatricákkal hívja fel a figyelmet a költőpályázatra a márka.

A 2023. február 20-án indult Kávéköltők pályázat idén első alkalommal mutatkozik be olyan átfogó kampánnyal, amelynek célja az irodalom és a kávéházi kultúra szoros kapcsolatának erősítésén túl a Starbucks Magyarország kulturális, közösségi és társadalmi tevékenységeinek szélesebb körben való megismertetése.

Mivel irodalomról van szó, a kávézólánc számára már a tervezésnél fontos szempont volt, hogy ne csak az online térben, hanem az üzletekben, kézbe vehető formában is eljusson az üzenet a célközönségekhez. Ezért az idei kampány központi eleme a limitált kiadású Starbucks Kávéköltők újság lett, amely országszerte elérhető a kávézólánc üzleteiben. Az átadópultra kihelyezett kiadványban az idei felhíváson túl versek, interjúk költőkkel, irodalmi cikkek és keresztrejtvény is található. Mivel az idei pályázat fő témája a „Vissza a természethez” gondolat, a kiadványban nagy hangsúlyt kapott a fenntarthatóság és a zöld kezdeményezések, de az olvasók többet is megtudhatnak például a Munch ételmentőplatformmal és a Közösségi Erdők Alapítvánnyal (MyForest) közösen elért eredményekről.

Az újságon túl az üzletekben hirdetőtáblák hívják fel a figyelmet az idei pályázatra, amelyek a Starbucks Magyarország honlapjára irányítják az érdeklődőket, ahol bővebb információt olvashatnak az irodalmi pályázatról. A kampány részeként országszerte minden vásárláshoz versekkel ellátott pohármatricát kapnak a kávézólánc vendégei. A matricákon az előző év döntős alkotóinak versrészletei, valamint a pályázat szakmai partnere, a Fiatal Írók Szövetsége (FISZ) által alapított Csáth Géza-díj két korábbi nyertes költőjének versrészletei olvashatók.

A pályázat népszerűsítésére integrált kampányt indított a Starbucks: a kávézókban található nyomtatott anyagok mellett a kávézólánc honlapját, közösségi oldalait, illetve sajtóközleményeket, egyéb social média aktivitásokat és influencer-együttműködéseket használnak.

„Nagy büszkeség számunkra, hogy a Bánki Benivel, Surányi Lucával és Perjési Laurával való együttműködéseknek köszönhetően már az első héten több mint 50 ezer potenciális érdeklődőt ért el a kampányunk, míg az indulása óta generált közel 100 média- és influenszer-megjelenésnek köszönhetően további többszázezer érdeklődőhöz jutott el a pályázat híre. Üzleteinkből is pozitív visszajelzések érkeztek, vendégeink imádják a Kávéköltők újságot és a pohármatricákat, ami egyértelműen az eladáshelyi promóció sikerességét mutatja” – mondta Kerek Fanni, a Starbucks magyarországi brand managere.

A költészet napján megrendezésre kerülő nagyszabású díjátadó rendezvénynek idén először nem az egyik Starbucks kávézó, hanem a The Workshop ad otthont, ahol Nyári Luca vezetésével egy kerekasztal-beszélgetésen mutatkoznak be az idei év döntősei, a szakmai zsűri pedig a pályázat értékeléséről, kulisszatitkairól fog mesélni.

A Starbucks Kávéköltők irodalmi pályázatára 2023. március 24-éig lehet pályázni, a „Vissza a természethez!” témakörben íródott versekkel, amelyeket a szervezők a starbucks@flowpr.hu e-mail címre várnak. A verseny részvételeinek feltétlei és részletei itt találhatóak.

A pályázatra beérkezett verseket immár ötödik éve Pion István költő, slammer, újságíró, szerkesztő értékeli, aki az esemény 2019-es indulása óta közreműködik a programban. A zsűri 2022-ben két további taggal bővült, Csalár Bencével, nemzetközileg elismert divatújságíróval és kreatív szakemberrel, valamint Seres Lili Hannával, költővel, aki a pályázat szakmai partnerét, a Fiatal Írók Szövetségét képviseli.

Az új gasztrogeneráció kerül fókuszba az idei Gourmet-n

Megkerestük a legmenőbb Food Truckokat

Kategória:
 

FRISS CIKKEINK

Hialuronsavas szérum száraz bőrre – hogyan használd?

A száraz bőr ápolása komoly kihívás lehet, hiszen az időjárás vagy a nem megfelelő kozmetikumok tovább ronthatják az állapotát. A jó hír, hogy a hialuronsavat tartalmazó készítmények visszaadhatják a bőr rugalmasságát és komfortérzetét, különösen, ha tudatosan illeszted be őket a rutinodba. Kis mennyiségben is látványos hatást nyújthatnak a feszesség és teltség helyreállításában, köszönhetően kiváló vízmegkötő tulajdonságuknak.

Öt ruhadarab öt különleges alkalomra – fedezze fel, mely darabok elengedhetetlenek a gardróbjából!

A ruhák a női ruhatár alapvető darabjai, amelyek segítségével bármilyen alkalomra tökéletes megjelenés biztosítható. Legyen szó időtlen eleganciáról vagy kényelmes, hétköznapi viseletről, érdemes a gardróbban különféle stílusú ruhákat tartani. Fedezze fel azt az öt alapvető ruhatípust – a mini, midi, maxi, kötött és elegáns modelleket –, amelyek minden helyzetben megállják a helyüket. Legyen felkészült minden alkalomra, és frissítse ruhatárát még ma!

Hogyan válasszunk projektort otthoni mozizáshoz?

A házimozi élmény ma már nemcsak a tágas nappalik kiváltsága. Egy modern projektor segítségével a legkisebb szoba is pillanatok alatt hangulatos mozivá alakítható. De milyen típusú projektort érdemes választanunk, ha a hely szűkös, ugyanakkor a képminőség terén nem szeretnénk kompromisszumot kötni? Cikkünkben segítünk eligazodni a projektorok világában!

Lájkold Facebook-oldalunkat,
nehogy lemaradj a
legfrissebb bejegyzéseinkről!