spot_img
spot_img
spot_img

Íme, a tökéletes fesztiválsmink

-

Article Top Ad (AdSense)

A sminkelés épp úgy az önkifejezés része, mint az, hogy milyen ruhát, kiegészítőket vagy frizurát viselünk.

A sminkben megjelenő színek, formák és textúrák felszabadíthatják a viselőjükben rejlő alkotói energiákat, épp, mint a Pepsi Space verseny, amelynek célja, hogy kreativitásra és önkifejezésre ösztönözze a Z-generáció tagjait. A márka most felkérte Liv Rideg sminkmestert, hogy alkossa meg a tökéletes, Pepsi inspirálta fesztiválsminket, amelyet az EFOTT-on és a Campuson bárkinek elkészíten.

A smink lehet hétköznapi vagy épp hangsúlyos, kiemelheti arcunk előnyös vonásait, de el is rejtheti bizonyos pontjait. Ugyanakkor képes aktuális érzelemvilágunkat, életfelfogásunkat is közvetíteni. Egy igazán feltűnő smink viselésére pedig elképzelni sem lehet jobb alkalmat egy fesztiválnál.

„A Z-generációra és a bennük rejlő kreativitásra szeretnénk irányítani a figyelmet, és arra ösztönözni őket, hogy merjék kifejezni önmagukat, engedjék szabadjára a kreativitásukat. Ezeket a célokat a Pepsi Space verseny mellett, amelyre még július 31-ig várjuk a pályázatokat, a két egyetemi fesztiválon is igyekszünk megvalósítani, valamint kézzelfoghatóbbá tenni egyedi és feltűnő sminkekkel” – mondta Zubály Ildikó, a Pepsi brand managere.

Az EFOTT és a Campus fesztiválokon most bárki kipróbálhatja a Pepsi inspirálta egyedi, csillogó sminkeket, amelyeket egy sminkmester kifejezetten erre a két nyári fesztiválra tervezett, és amelyekben a márka védjegyévé vált piros, fehér és kék színek egyszerre jelennek meg.

„Egy új smink megálmodása mindig izgalmas és kreatív folyamat, főleg akkor, ha egy olyan termék inspirálja, ami ennyire sokszínű. A Pepsi márka élénk színei nagyszerű kiindulópontot adtak a tökéletes fesztiválsmink megalkotásához, amiből természetesen nem hiányozhat a ragyogás sem” – mesélte a make-up artist, Liv Rideg, aki több nemzetközi divatesemény, köztük a párizsi és a dubaji divathét vezető sminkese is volt.

Azok a fesztiválozók, akik szeretnének kitűnni a tömegből az EFOTT-on és a Campuson, a Pepsi standjánál kérhetik a sminkmester fesztiválsminkjeit, vagy megélve saját kreativitásukat, az önkifejezés jegyében megalkothatják a sajátjukat – akár a hostessek segítségével -, és egyből meg is örökíthetik az egyedi fotófal installáció előtt.

A Pepsi most a Z-generációra irányítja a figyelmet, arra ösztönözve őket, hogy merjék megmutatni önmagukat és éljék meg azt, ami bennük van. Ezt pedig nem csupán a két egyetemi fesztiválon képviseli. A Pepsi Space kampányban a jelentkezők szabad kezet és teret kapnak, hogy megmutathassák Magyarországnak a bennük rejlő kreativitást. A versenyen négy kategóriában – fotó, grafika, rövid videó és zene/hanganyag – lehet pályázni, a nyertes művek az utókommunikációs kampány során pedig akár a Pepsi közterületi plakátjaira és digitális felületeire is felkerülhetnek

 

Kategória:
 

FRISS CIKKEINK

Mi teszi különlegessé az Eau de Parfumöt?

Az Eau de Parfum egyik legfontosabb jellemzője a magas parfümolaj-koncentráció, amely általában 15-20 százalék között mozog. Ez az összetevő garantálja, hogy az illat hosszabb ideig marad a bőrön, mint más illatok, például az Eau de Toilette. Az Eau de Parfum illatok mélysége és komplexitása egyedülálló, mivel több rétegben bontakoznak ki, és az idő múlásával változnak.

Mindenki a mesterséges intelligenciát akarja a társkeresőknél

Versenyt futnak az online randialkalmazások a mesterséges intelligencia-alapú asszisztensek fejlesztésében, amely a Z-generáció frusztált tagjait segítené a romantikus beszélgetésekben.

Brutálisan jó funkciót kap a mobilos Gmail

Első körben az Android felhasználók kapják meg a mobilos Gmail újítást, ami igazán nagy segítség lesz a levelek kezelésében.

Lájkold Facebook-oldalunkat,
nehogy lemaradj a
legfrissebb bejegyzéseinkről!