spot_imgspot_img
spot_img

Cserháti Tamara beavatott minket a mediterrán konyha rejtelmeibe

-

Article Top Ad (AdSense)

Impozáns showroomjában Cserháti Tamara főzőbemutatójával és mediterrán menüsorával mutatta be nemrégiben indult online shopjának termékeit a Berlinger Haus.


A Berlinger Haus 1996-ban alakult családi vállalkozásként. Az évek alatt fokozatosan épült ki komoly, mára már 60 országban működő viszonteladói hálózata. A termékkínálatban sütési és főzési eszközök, edények és készletek, evőeszközök, robotgépek, tea és kávéfőzők, és egyéb konyhai kiegészítők szerepelnek. Legnépszerűbb termékei természetesen az edénykészletek, szettek, melyek egységes színben, designban vásárolható serpenyőket, edényeket, sőt a hozzájuk illő robotgépeket és késkészleteket jelentenek. A BerlingerHaus márka legfőbb üzenete, az „Öltöztesd fel a konyhádat” szlogen, amely remekül kifejezi, hogy a márka által kínált edénycsaládokkal, különleges serpenyőkkel, robotgépekkel, késkészletekkel bárki egyedi karakterű, design-ban kifejezetten erős, ám mégis praktikus, funkcionalitásában átgondolt konyhát rendezhet be otthonában.

A tavalyi év végére már 75 alkalmazottal, 5 részleggel egy 20.000m2-es központból dolgozó márka 2023 karácsonya előtt indította el első online shopját. Az e-kereskedelem elindítása sok szempontból volt mérföldkő a márka életében – mondta Kravalik Márton a https://shop.berlingerhaus.com vezetője.

Fotó: Berlinger Haus

„Az oldalon immár elérhető lett mindenki számára a teljes portfólió, a teljes kínálat. Viszonteladóink természetesen mindenhol csak egy szűkített szortimentet tudtak a vevőknek bemutatni, hiszen a boltokban a polchelyek korlátozottan állnak rendelkezésre. A webshop lehetővé teszi, hogy bárki, az ország bármely pontján megvásárolhassa edénykészleteinket, robotgépeinket, konyhai kiegészítőinket, szabadon válogathasson a közel 30 színcsalád termékeiből.”

A shop létjogosultságát mi sem bizonyítja jobban, mint az, hogy kicsit több, mint fél éves indulása óta minden hónapban 8-10%-os emelkedést produkál. A nagy érdeklődés, a pozitív visszajelzések indukálják, hogy a márka még ebben az évben el szeretné indítani szlovák és osztrák online shop-ját is.

Az új értékesítési irány egy másik eredményt is magával hozott, a fiatalodást.

„Vevőink természetesen nagyrészt hölgyek, jellemzően a 35-54 éves korosztályból. A 2023-as év célkitűzés a vásárlói fiatalítás, ezért kommunikációs stratégiánkon is változtatunk. Az eddigi, zömében B2B kommunikáció mellett határozottan felerősítjük a hangunkat a nagyközönség felé, főleg az online térben. Elindítottuk social media csatornáinkat, már a TikTok-on is jelen vagyunk és tervezzük, hogy olyan hazai ismert emberekkel indítunk kampányokat, akik a legszélesebb körben – így a fiatalok körében is – hírét vihetik termékeinknek.”

Cserháti Tamara-Berlinger Haus
Fotó: Berlinger Haus

A fent említett stratégia egyik első lépéseként tartott a márka impozáns bemutatótermében egyeseményt, ahol a social média népszerű hazai szereplői Cserháti Tamara iránymutatása mellettpróbálhatták ki a BerlingerHaus termékeit és készíthettek a közel-keleti konyhában jártas szakácskönyv-írónő segítségével könnyű mediterrán fogásokat.

 

FRISS CIKKEINK

Lájkold Facebook-oldalunkat,
nehogy lemaradj a
legfrissebb bejegyzéseinkről!