Az Hublot újra üzletet nyitott Budapesten

-

Az Hublot szeretettel várta vendégeit a teljesen átalakított, budapesti luxus üzletében. Az üzlet megnyitóján részt vett Marc Ferrero művész és Ricardo Guadalupe vezérigazgató is.

Ez egy tökéletes alkalom volt arra is, hogy megünnepeljék a The Art of Fusion-t, mely az Hublot központi koncepciója. A vendégek élvezhették a magával ragadó Storytelling Art élményt, mely messze a budapesti háztetőkön túli utazásra visz. Mindezt anélkül, hogy megmozdultak volna!

„Melyik másik kortárs festő tudná jobban bemutatni a még felfedezésre váró új utakat a múlt öröksége által meghatározott művészetben? Örülök, hogy Marc Ferrero, akivel többször is együtt dolgoztunk, csatlakozik hozzám és a maga egyedi módján értelmezi a fúzió művészetét és az azt hajtó merészséget.” Ricardo Guadalupe a Hublot vezérigazgatója VIP ügyfelek, újságírók és ismert influenszerek felfedezhették ezt az új, 120 nm-es üzletet, amely a márka limitált kiadásait és ikonikus modelljeit vonultatja fel. Az este a Leo Rooftopban folytatódott, ahol Marc Ferrero ecsetje korbácsolta az érzelmeket, emlékeket és látomásokat. A képzőművész történetmesélő stílusokat, technikákat, korszakokat és művészi mozdulatokat kevert ugyanazon a vásznon egy összefüggő narratíva alkotás érdekében. Az Hublotnál a felfedezés olyan ötletek és anyagok társításán keresztül valósul meg, amelyek a hétköznapi életben soha nem találkoznak.  Rendkívüli kombinációkon keresztül.

hublot-marc ferrero
Marc Ferrero

A tekintélyes Andrássy úton, amelyet 2002-ben az UNESCO Világörökség részévé nyilvánítottak, az Hublot értékei egyértelműen felismerhetők a kétszintes butikban. Tükrök, üveg, Alcantara bőr, fa és fém elemek nagy pop art vásznakkal várják az érdeklődőket, amelyeket a kollekció ikonikus darabjai ihlettek. Az 1. szinten egy meleg, világos kirakat várja az Hublot univerzumot felfedezni vágyókat, a felső szinten pedig egy VIP társalgó, amely az intimebb vásárlás megteremtését teszi lehetővé. Egy hely, ahol az innováció túlmutat a hagyományokon.

HUBLOT

Az Hublot egy svájci óragyártó, melyet 1980-ban alapítottak, székhelye Nyonban található. A cég úttörő innovációként, elsőként az óragyártásban az aranyat kaucsuk szíjjal kombinálta, egy hajó lőrése (franciául: hublot) által ihletett tokban. Így született meg a The Art of Fusion, amely ötvözi a hagyományt, az innovációt, a mesterségbeli tudást, a világokat és a tehetségeket. Ez lett a márka esztétikai és műszaki jellemzője.
Ezt az identitást erősítette meg 2005-ben az ősrobbanás (Big Bang – a márka egyik fő kollekciója is erről kapta a nevét), amely páratlan know-how-ról tanúskodik a kombinációk, a gyártási mozgások és a legmodernebb anyagok tekintetében. A szén, a titán, a kerámia és a zafír a műszaki szélsőségekig lett kifejlesztve ezeken a modelleken.

Hublot-órák
Fotó: Hublot

Az óragyártásnak ezt az úttörő, magas színvonalú megközelítését a „Légy első, egyedi és más” filozófiája foglalja össze. Ez fokozatosan más, innovatív dizájnnal rendelkező kollekciókhoz vezetett: Classic Fusion, Spirit of Big Bang, Square Bang és Manufacture Master Pieces. Ezek magas szintű kidolgozásból merítenek, mind az Hublot számára oly kedves anyagok, (mint például a Magic Gold, élénk színű kerámiák és zafírok), mind pedig a gyártási folyamatok (Unicokronográf, Meca-10 és Tourbillon) tekintetében. Az Hublot világa kiterjedt partnerkapcsolatokra, beleértve a futballt is.

Az „Hublot LovesFootball” a világ legnagyobb sportesemények (például FIFA World CupTM, Premier League, UEFA Champions League, UEFA EUROTM) szlogenjévé vált. A futball iránti szeretet folytatódik a művészetben, a designban, a zenében, a sportban, a finom ételekben és a vitorlázásban is. Az Hublot a SORAI-val és a PolarPoddal közös környezetvédelmi projektekben való részvétele tükrözi a napi kérdések iránti aggodalmat. Világszerte csaknem 125 butik osztozik az Hublot lelkesedésében és értékeiben, az Hublot.com e-kereskedelmi webhely mellett.

 

 

FRISS CIKKEINK

Hirdetés

Lájkold Facebook-oldalunkat,
nehogy lemaradj a
legfrissebb bejegyzéseinkről!