Április 29-én, pénteken délelőtt 10 órakor megnyitja kapuit a Lush Cosmetics új üzlete a Westendben. A négy magyarországi üzlet közül ez lesz az első, amely 96 négyzetméteres eladótérrel és egy egészen új vásárlói élménnyel várja a látogatóit.
“Hatalmas öröm az egész csapatunk számára, hogy egy nagyobb üzletbe költözhetünk, ahol még több vásárló napját tudjuk majd feldobni termékeinkkel és a megszokott, csodás Lush-hangulattal! Továbbra is fontos számunkra, hogy mindenki, aki ellátogat hozzánk, úgy érezze, hogy nemcsak a számára tökéletes terméket találta meg, hanem egy élmény részese is lehetett.” – Bujtor Barbara, a Lush Westend üzletvezetője
Egy olyan időszakban, amikor a fizikai üzletek hatalmas gazdasági nyomás alatt állnak, a Lush továbbra is elkötelezett amellett, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a termékeit és innovációkkal, új vásárlói élményekkel gazdagítsa látogatóit.
Az új üzletkoncepciónak és az egyszerűsített vásárlási folyamatoknak köszönhetően a vásárlói élmény sokkal átláthatóbbá válik majd. Az új koncepció a különböző termékcsaládokat – hajápolás, bőrápolás, fürdőzés, zuhanyzás és ajándékozás – azok saját identitását figyelembe véve mutatja be és lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy könnyedén válogathassanak a friss, kézzel készült kozmetikumok sokszínű választékából, beleértve az ajándékok hosszú sorát is, különös tekintettel a közelgő Anyák napjára.
“REDUCING, REUSING, RECYCLING”
A cég “Leave The World Lusher Than We Found It” elvének részeként az egyik fő fókusz a bútorelemek újragondolása volt. Az etikusan beszerzett és tartós anyagokból készült új bútorok mellett az előző üzletből származó meglévő darabok újrahasznosítására és felújítására is sor került, ezzel csökkentve az üzlet felújítási folyamatának környezeti hatását és a keletkező hulladék mennyiségét.
Az újranyitás és az április 27-i Fürdőbomba Világnap alkalmából a Lush Westend látogatóinak lehetősége nyílik arra, hogy április 29-én, pénteken 12:00-14:00, valamint 16:00-18:00 között saját kezűleg készíthessék el a Lush legkelendőbb fürdőbombáit.
Hiszen amióta csak Mo Constantine, a Lush egyik társalapítója – nem kevesebb mint 30 éve – feltalálta a fürdőbombát, a Lush nagy támogatója a testi-lelki jóllétnek. “Hiszünk a hosszú, gyertyafényes fürdőkben, a közös tusolásban, a masszázsban és a parfüm csodálatos illatában” – ez is része a szándéknyilatkozatunknak, és cégként a szellemiségünk alapjához tartozik.
LUSH PARTYK
A tágasabb üzlettér lehetővé teszi, hogy a Lush Westend több népszerű friss, kézzel készített, személyre szabható partyt kínáljon új, exkluzív termékekkel.