A Tezenis zöldre vált.
Együtt meg tudjuk védeni a Földet egy jobb jövő reményében.
A Tezenis a fenntarthatóságot választotta legújabb kollekciójával, melynek célja az ökológiai lábnyom minimalizálása. Ez egy kis lépés, azonban jelentős hatással van a környezetünkre.
Az új kollekció minden darabja újrahasznosított csipkét tartalmaz, mely a textilgyártás során megmaradt hulladék anyagok felhasználásával készült, amely egyébként a hulladéklerakóba került volna.
A folyamat során a gyártó új életet ad a feleslegesség vált anyagoknak és poliamid szálat készít belőlük, mely egy magas minőségű fenntartható és környezetbarát anyag.
A legújabb Tezenis kollekció üde, zöld, kortárs attitűdje jelenik meg a kollekcióhoz készített reklámkampányban is, melynek főszereplője a márka nagykövete Giulia De Lellis. Giulia minden melltartót a rá jellemző természetes könnyedtséggel és spontaneitással mutat be.
Az új Be the Change újrahasznosított csipkével készült kollekció március 22-től érhető el a Tezenis üzletekben és online.