spot_img
spot_img
spot_img

Privát shopping lehetőség a „Repülő Tigrisben”

-

Article Top Ad (AdSense)

A dán Flying Tiger Copenhagen lánc az elsők között indított Private Shopping szolgáltatást Magyarországon, amellyel – egy egyszerű előregisztrációt követően – a hivatalos nyitás előtt biztosít kényelmes vásárlási lehetőséget az érdeklődőknek. A negyedórás private shopping periódusokra üzletenként legfeljebb 20 ember regisztrálhat, és ezzel nemcsak nyugodt, de a vírusbiztonság szempontjából is optimális környezetben vásárolhatnak az érdeklődők. A népszerű bolthálózat termékkínálata decemberben hetente többször is megújul: a kínálatban az érezhetően keresettebb kreatív hobbi és társasjátékok is nagyobb szerepet kapnak. A dán dizájnt hazánkba elhozó Flying Tiger termékeinek jellemzője a humor és a kreativitás, amely kiváló alapot biztosít az itthon is egyre ismertebb, de továbbra is nehezen lefordítható hygge (ejtsd: hügge) életérzés átélésére.

A dán tulajdonú Flying Tiger Copenhagen dizájnbolt lánc december 4-én – itthon elsőként – vezette be a private shopping szolgáltatást. Az érdeklődők a negyedórás idősávokra ezen a linken regisztrálhatnak, és legfeljebb 19 másik vásárlóval együtt élvezhetik a biztonságos és háborítatlan válogatást a lánc üzleteinek 7-8000 különböző cikket felvonultató kínálatában. A regisztráció első lépéseként ki kell választani az üzletet, ahol vásárolni szeretnénk, majd a felajánlott időpontok közül a nekünk megfelelő lefoglalható.

A mindennapi dán dizájnt Magyarországra bevezető és itthon is megkedveltető hálózat 11 üzlettel rendelkezik: ebből nyolc Budapesten található. A privát vásárlást egyelőre öt budapesti, illetve a budaörsi és a kecskeméti boltokban vezetik be, jellemzően nyitás előtti, és/vagy a nyitvatartási idő első órájában – ez üzletenként változik.

Fontos, hogy az új szolgáltatás igénybevételéhez nem kapcsolódik minimum vásárlási kötelezettség, sőt az ötezer forintot meghaladó vásárlások mellé a Flying Tiger színes karácsonyi csomagolópapírt is ajándékoz a vásárlóknak.

A visszatérő látogatók már tudják, hogy általában kéthetente érkeznek új termékek a dán lánc üzleteibe, a karácsony előtti három hétben azonban hetente többször is megújul majd a termékkínálat, amelyet nemzetközi dizájndíjakkal jutalmazott kreatív tervezőcsapat fejleszt Koppenhágában.

„A kínálatunkra jellemző a kreativitás mellett a vidámság és a humor: jó látni, hogy a vevőink mosolyogva válogatnak. A tradicionálisan dán hygge életérzés ezt is jelenti: amikor minden különösebb ok nélkül jól érzed magad, mert boldogság, barátságosság, otthonos melegség vesz körül. Ráadásul ez az érzés, ami a dánok szerint még a hosszú, sötét télen is átsegít, a termékeinkkel hazavihető és megőrizhető. Talán ez áll a Flying Tiger népszerűségének hátterében is.” – fogalmazott Locher János, a Tiger Stores Hungary Zrt. vezérigazgatója.

Hozzátette: amellett, hogy a hygge élménnyel a vírus miatt stresszesebb időszakban is hozzájárulnak az emberek jobb hangulatához, Private Shopping révén nyugodtabb és biztonságosabb környezetet is biztosítanak a vásárláshoz.

A Flying Tiger Copenhagen 29 országban, 950 bolttal van jelen. A private shopping szolgáltatást Belgiumban vezették be először, ahol az érdeklődők nagy lelkesedéssel fogadták, és Magyarország a második ország, ahol biztosítják ezt a lehetőséget a vásárlóknak.

A Flying Tiger Copenhagen 2015-ben nyitotta az első üzletét Magyarországon, mára a Tiger Stores Hungary Zrt. vezetésével 11 üzlet működik a hazai hálózatban, és jövőre további boltnyitást terveznek. Az első évben 600 millió forint bruttó árbevételt ért el a vállalat, a 2019-es árbevétel 2,8 milliárd forint volt.

 

FRISS CIKKEINK

Modern karrier a felső kategóriából – IT csoportvezető állás Budapest cégeinél

Az IT-szektor régóta az egyik legkelendőbb terület az álláspiacon, hiszen a fizetések tekintetében egészen kiemelkedő lehetőségekkel találkozhatnak a munkavállalók. A megfelelő képesítés persze elengedhetetlen és a területen belül is bőven akad mozgástér.

Mi teszi különlegessé az Eau de Parfumöt?

Az Eau de Parfum egyik legfontosabb jellemzője a magas parfümolaj-koncentráció, amely általában 15-20 százalék között mozog. Ez az összetevő garantálja, hogy az illat hosszabb ideig marad a bőrön, mint más illatok, például az Eau de Toilette. Az Eau de Parfum illatok mélysége és komplexitása egyedülálló, mivel több rétegben bontakoznak ki, és az idő múlásával változnak.

Mindenki a mesterséges intelligenciát akarja a társkeresőknél

Versenyt futnak az online randialkalmazások a mesterséges intelligencia-alapú asszisztensek fejlesztésében, amely a Z-generáció frusztált tagjait segítené a romantikus beszélgetésekben.

Lájkold Facebook-oldalunkat,
nehogy lemaradj a
legfrissebb bejegyzéseinkről!