A figyelemre méltó illatairól és kivételes vásárlói élményéről ismert vezető nemzetközi niche parfümáruházlánc legújabb – egyúttal legnagyobb – üzletét az Andrássy úton nyitotta meg.
A 270 négyzetméteres „parfümpalota“ a kiskereskedelmi lánc második budapesti egysége, egyben a lánc 13. tagja, ahol több mint 50 márka képviselteti magát. Az új nyitással a Belodore erősíti vezető pozícióját a niche parfümök világában és e területen Európa egyik legnagyobb parfüméria-láncává válik.
Az Operaházzal szemben, a W Budapestnek otthont adó Balettintézet épülete mellett megnyitott az új Belodore niche parfüméria, a 2020 óta működő Régiposta utcai üzlet méltó párjaként. A kivételes stílusérzékkel berendezett üzletben a vásárlókat a legnevesebb niche illatházak luxusillatainak széles választéka fogadja, amelyek évszázados hagyományaikkal mércét állítanak a modern parfümiparnak, és érzékszerveink határait feszegetik.
Több mint 270 négyzetméteres alapterületével ez nem csak egy egyszerű üzlet; jelenleg ez a Belodore kiskereskedelmi lánc legnagyobb parfümériája, és ugyancsak az egyik legnagyobb Európában. A belső tér eklektikus minimalizmusát a szecesszió és Marokkó stílusa ihlette – hűen tükrözve a niche parfümök inspirációinak gazdagságát és változatosságát.
A Belodore 2020-as megalapítása óta immár hat országban van jelen, Magyarország mellett Bulgáriában, Horvátországban, Észak-Macedóniában, Montenegróban és Szerbiában összesen 13 üzletben találkozhatnak kínálatával a vásárlók. Budapesten elsőként a Régiposta utcában nyitott üzletet, amely továbbra is fogadja a vásárlókat.
Emellett Magyarországon, Horvátországban, Szerbiában és Montenegróban online webáruházat is működtetnek. A cég még az idén és jövő év elején további üzletnyitásokat tervez, és erősíteni kívánja regionális jelenlétét.
A kreativitás és a minőség találkozása
A niche parfümöket nem véletlenül definiálják „tiszta művészetként“: személyes, innovatív és egyedi, kiváló minőségű összetevőkből álló egyedi illatkompozíciókat rejtenek. Olyan parfümtervezők alkották őket, akik tapasztalataikat és érzéseiket beleviszik alkotásaikba. A niche parfümöket gyakran a hagyományok inspirálják, de új, modern és merész illatkifejezésekkel is erősítik. Nem a felhasználó neme, hanem az érzelmek, a személyes tapasztalatok és az érzékenység határozza meg őket. Exkluzivitásuk az egyéniséget, a sokszínűséget, a csábítást és az érzékiséget, az avantgárdot, de egyben a kecsességet is hangsúlyozza.
A Belodore üzleteiben fellelhető, Londonból, Milánóból, Párizsból és New Yorkból származó több mint 50 márka között olyan különleges brandek kaptak helyet mint a Xerjoff, Amouage, Creed, Tiziana Terenzi, Edition de Parfums Frederic Malle, Kilian Paris, Etat Libre d’Orange, Byredo, Juliette Has a Gun, Caron, Nishane, Dr. Barbara Sturm, Swiss Perfection, Margy’s és még sokan mások.
„A niche parfümök az elmúlt 20-25 évben jelentek meg a piacon, és megérdemlik, hogy különleges nyelven, különleges kultúrában mutassák be őket. Ezek az illatkompozíciókat nem a trendeknek vagy a piackutatásoknak megfelelve születnek, készítésüket sokkal inkább a kreativitás vezérli“ – mutatott rá a megnyitón részt vevő Sergio Momo, a Xerjoff parfümmárka alapítója.