spot_imgspot_img
spot_img

Nívós díjat nyert a kávézólánc

-

Article Top Ad (AdSense)

A kávézólánc 2023. január 18-án Vállalati ügyek kategóriában nyert díjat foglalkoztatási programjával a CSR Doing Good Award gálán.

A díjazott kezdeményezés a Magyarországon az AmRest Kft. által üzemeltetett kávézólánc és a Nem Adom Fel Alapítvány kooperációjából jött létre. A Neked is van helyed nevű közös projektnek köszönhetően 2022-ben 16 megváltozott munkaképességű személynek biztosított munka- és fejlődési lehetőséget kávézóiban a Starbucks Magyarország.

A Starbucks számos kezdeményezéssel hívja fel a figyelmet egymás elfogadására és támogatására. Különböző kezdeményezésein keresztül évek óta tesz azért, hogy hozzájáruljon egy befogadóbb és elfogadóbb közösség kialakításához. A vállalat kiemelt figyelmet fordít a megváltozott munkaképességű partnerekre is. Azért, hogy számukra is munkát biztosítson, a vállalat a Nem Adom Fel Alapítvánnyal 2021 óta működik együtt, amely a társadalom hátrányos helyzetű tagjait (fogyatékosággal élő személyek, tanulásban akadályozottak, szociálisan hátrányos helyzetű fiatalok, időskorúak stb.) támogatja.

A Starbucks Magyarország Neked is van helyed foglalkoztatási programja a Nem Adom Fel Alapítvánnyal együttműködve jött létre. A program a CSR Doing Good Award versenyen Szervezetfejlesztés és a munkavállalókat érintő fejlesztések alkategória díját nyerte el.

fotó: freepik

Az együttműködés keretében 2022-ben 16 megváltozott munkaképességű személy nyert felvételt a Starbucks Magyarország üzleteibe. A közös eszmék által motivált kooperációnak köszönhetően az Alapítvány és a kávézólánc rengeteg értékes tapasztalattal és pillanattal gazdagodhatott az elmúlt években. A Starbucks számára kiemelt fontosságú, hogy megfelelő környezetet tudjon biztosítani új partnerei számára, ennek érdekében személyre szabott tréningeket szervez, hogy minden érintett képességeihez mérten tudjon részt venni a kávéház nyújtotta feladatokban, valamint, hogy mindennapjaik stresszmentesen teljenek és a csapat egyenjogú tagjaivá válhassanak.

„Magasak a munkaerőpiaci elvárások, a megváltozott munkaképességű személyek foglalkoztatása pedig speciális igényeket követelhet, amelynek eredményeképpen nehezebben találnak munkát. Mi ezen a helyzeten szeretnénk változtatni és példát mutatni arról, hogy a közös munka működőképes és az összefogás során mind a két fél gazdagodhat valamivel. Az együttműködés lehetőséget nyújthat a fogyatékkal élők személyes fejlődésére és integrációjára, valamint a saját partnereink érzékenyítésére is – mondta el Szito Anett, a Starbucks hazai brand HR managere. – Az csak tovább fokozza örömünket és sikerélményünket, hogy ezen törekvésünket a CSR Doing Good Award egy díjjal támogatta.”

Az alapítvány az együttműködésen túl saját projektjéhez is kapott anyagi támogatást a Starbuckstól a Doing Good programon keresztül. A kávéház közel hatszázezer forinttal támogatta a Nem Adom fel Alapítvány Léleköntő programjának épületfelújítását.

Ezt a kisfilmet minden kávéimádónak látnia kell

Növényi tejjel készült kávékülönlegességek

 

Kategória:
 

FRISS CIKKEINK

Lájkold Facebook-oldalunkat,
nehogy lemaradj a
legfrissebb bejegyzéseinkről!