Az Édes Város és a Bolo.hu egyesítik erőiket, így Európában elsőként kínálják több mint 50 prémium cukrászda válogatott finomságait egyetlen platformon, házhozszállítással.
Márkanagykövetek és neves szakemberek bevonásával tervezik felpezsdíteni a hazai desszertvilágot, Budapest legnívósabb cukrászdáinak képviseletében.
Az Édes Város indulása óta dinamikusan fejlődő hazai start-up, aminek a növekedése nem csak a lelkes csapat méretében, de a partnerek számában is tetten érhető. A brand missziója kettős, hiszen amellett, hogy a legmagasabb minőségű desszerteket készítő cukrászatokkal működik együtt, a tehetséges, szívvel-lélekkel, ám jóval kisebb volumenben alkotó tortaműhelyeket is büszkén karolja fel, hogy minél nagyobb közönség ismerhesse meg kínálatukat.
A két irány elkülönítése miatt az Édes Várossal párhuzamosan indították el a Bolo márkát, ugyanazzal a szolgáltatási és logisztikai rendszerrel, de könnyedebb stílusban és alacsonyabb árkategóriában, most azonban megérett az idő a változásra. Bakonyi Gergő alapító tulajdonos szavaival:
„Az elmúlt időben nagyon sokat gondolkodtunk azon, hogy merrefelé tartunk, miközben a bécsi, illetve pozsonyi piacon is megvetettük a lábunkat. Számunkra az Édes Város egy olyan hely, ahol mindenki otthonra talál, ahol jó polgárnak lenni, ahol találkozhat a kicsi a naggyal, a kis monodesszert a tortakölteménnyel, az édes a sóssal. Emiatt elmossuk a határokat és a Bolót összevonjuk a Várossal. Nem titok, hogy ennek praktikus okai is vannak – tulajdonképpen ugyanazzal foglalkoztunk, de duplán, ezért úgy gondoljuk, a helyes stratégia közös fókuszt találni, hogy még édesebb élményt (és persze hibátlan szolgáltatást) tudjunk garantálni.”
Ezt kiegészítve a csapat felkért néhány személyt, akikkel közös nevezőn osztoznak, hogy márkanagykövetként segítsék a munkát. Az egyikük Tóth-Tatai Lilla alias Kakaó Nagykövet, aki nemzetközileg elismert csokoládé-szakértőként évek óta képviseli a manufakturálisan készített, fenntartható bean-to-bar csokivilágot, tematikus kóstolókat tart, edukál és a hazai márkákat segíti. Torta Nagykövetünk pedig szeptembertől Geiger Bianka lesz, aki menedzserként, tervezőként közel 10 éve hazai gasztro- és design-márkákkal dolgozik együtt, brandépítéstől a termékfejlesztésig, emellett saját TREAT márkájában food design projekteket valósít meg, de újságíróként is számtalan cikkben adott hírt a szcéna szereplőiről. Velük egyesített erővel nem csak a hazai desszertvilág konyháiba nyújtanak betekintést, de kollaborációkat, eseményeket is terveznek.
Természetesen a legjobb cukrászatok, desszertműhelyek kínálata addig is elérhető az Édes Város webshopjában, például a Chez Dodo isteni macaronjai, a Nour luxus desszertjei, a Chouchou francia ihletésű kreációi, a Naspolya Nassolda, a Plantmilkyway és a Franziska mentes finomságai, a Gerbeaud tradicionális süteményei, vagy a nor/ma grand komplex tortái. Emellett pedig dolgoznak azon, hogy Európa legszélesebb online cukrászati termékkínálata legyen az övék, egyre nagyobb fókusszal a bean-to-bar csokoládéra is.