spot_img
spot_img
spot_img

Két híres cukrászda egybeolvad! 

-

Article Top Ad (AdSense)

Az Édes Város és a Bolo.hu egyesítik erőiket, így Európában  elsőként kínálják több mint 50 prémium cukrászda válogatott  finomságait egyetlen platformon, házhozszállítással.

Márkanagykövetek  és neves szakemberek bevonásával tervezik felpezsdíteni a hazai  desszertvilágot, Budapest legnívósabb cukrászdáinak képviseletében.  

Az Édes Város indulása óta dinamikusan fejlődő hazai start-up, aminek a növekedése nem  csak a lelkes csapat méretében, de a partnerek számában is tetten érhető. A brand missziója  kettős, hiszen amellett, hogy a legmagasabb minőségű desszerteket készítő cukrászatokkal  működik együtt, a tehetséges, szívvel-lélekkel, ám jóval kisebb volumenben alkotó  tortaműhelyeket is büszkén karolja fel, hogy minél nagyobb közönség ismerhesse meg  kínálatukat. 

A két irány elkülönítése miatt az Édes Várossal párhuzamosan indították el a Bolo márkát,  ugyanazzal a szolgáltatási és logisztikai rendszerrel, de könnyedebb stílusban és alacsonyabb  árkategóriában, most azonban megérett az idő a változásra. Bakonyi Gergő alapító tulajdonos szavaival: 

„Az elmúlt időben nagyon sokat gondolkodtunk azon, hogy merrefelé tartunk, miközben a  bécsi, illetve pozsonyi piacon is megvetettük a lábunkat. Számunkra az Édes Város egy olyan  hely, ahol mindenki otthonra talál, ahol jó polgárnak lenni, ahol találkozhat a kicsi a naggyal,  a kis monodesszert a tortakölteménnyel, az édes a sóssal. Emiatt elmossuk a határokat és a  Bolót összevonjuk a Várossal. Nem titok, hogy ennek praktikus okai is vannak – tulajdonképpen ugyanazzal foglalkoztunk, de duplán, ezért úgy gondoljuk, a helyes stratégia  közös fókuszt találni, hogy még édesebb élményt (és persze hibátlan szolgáltatást) tudjunk  garantálni.” 

Ezt kiegészítve a csapat felkért néhány személyt, akikkel közös nevezőn osztoznak, hogy  márkanagykövetként segítsék a munkát. Az egyikük Tóth-Tatai Lilla alias Kakaó Nagykövet,  aki nemzetközileg elismert csokoládé-szakértőként évek óta képviseli a manufakturálisan  készített, fenntartható bean-to-bar csokivilágot, tematikus kóstolókat tart, edukál és a hazai  márkákat segíti. Torta Nagykövetünk pedig szeptembertől Geiger Bianka lesz, aki menedzserként, tervezőként közel 10 éve hazai gasztro- és design-márkákkal dolgozik  együtt, brandépítéstől a termékfejlesztésig, emellett saját TREAT márkájában food design projekteket valósít meg, de újságíróként is számtalan cikkben adott hírt a szcéna szereplőiről.  Velük egyesített erővel nem csak a hazai desszertvilág konyháiba nyújtanak betekintést, de  kollaborációkat, eseményeket is terveznek. 

Természetesen a legjobb cukrászatok, desszertműhelyek kínálata addig is elérhető az Édes  Város webshopjában, például a Chez Dodo isteni macaronjai, a Nour luxus desszertjei, a  Chouchou francia ihletésű kreációi, a Naspolya Nassolda, a Plantmilkyway és a Franziska  mentes finomságai, a Gerbeaud tradicionális süteményei, vagy a nor/ma grand komplex  tortái. Emellett pedig dolgoznak azon, hogy Európa legszélesebb online cukrászati  termékkínálata legyen az övék, egyre nagyobb fókusszal a bean-to-bar csokoládéra is. 

Megvan Magyarország legjobb vörösbora

Nyár végi ízek: frissítő előételek, hideg levesek 

Kategória:
 

FRISS CIKKEINK

„Sírás az ajtóban, izguló szülők és boldog pillanatok: így segítheted elsős gyermeked zökkenőmentes iskolakezdését”

Lehet, hogy a legkisebb még játszani szeretne, te pedig nem alszol napok óta az iskolakezdés miatt? Nem vagytok egyedül! Az első osztály nemcsak a gyereknek, hanem a szülőnek is hatalmas mérföldkő. Mutatjuk, hogyan segítheted a beilleszkedést, hogy a sírás helyett az öröm legyen az első iskolai élményekből a meghatározó.

Túlélőcsomag aktív nyári napokra: a sportos bőrápolás titkai

Napfény, szabad levegő, mozgás – a nyári hónapok igazi ajándékot jelentenek a testnek és a léleknek is. Biciklizés a városban, kora reggeli futás, SUP-ozás a vízen vagy jógázás a parkban: bármelyik aktív program mellett döntünk, a bőrünk is elkísér minket. És bizony nem mindegy, hogyan viseli a fokozott igénybevételt. Az UV-sugárzás, a verejtékezés, a szél és a szmog mind stresszt jelentenek a bőr számára, így, ha szeretnénk, hogy sokáig üde és egészséges maradjon, fontos, hogy a szépségrutinunk is lépést tartson a nyári fordulatszámmal.

Egy kis luxus a végsőkig: Miért költ a Z generáció akkor is, ha bizonytalan a jövő?

A gazdasági nihilizmus és az érzelmi vásárlás pszichológiája a Z generáció körében: hogyan lett a retail therapy az új boldogságkeresési forma, és mit lépnek a márkák?

Lájkold Facebook-oldalunkat,
nehogy lemaradj a
legfrissebb bejegyzéseinkről!