spot_imgspot_img
spot_img

A fenntartható divat új frontvonalai

-

Article Top Ad (AdSense)

A Buy Better, Wear Longer kampány ebben a szezonban még egy lépést tesz a fenntartható jövő felé, amikor a Levi’s® bemutatja KATA SZEGEDI – vel közös együttműködését. Az egyik legtehetségesebb hazai dizájner duó, Kata és Dani egy upcycling lencsén keresztül nézve gondolt újra Levi’s® darabokat, ezzel egy második életet adva nekik. Az öltözetek megmutatják, hogy milyen lehet a szezonokon átívelő felelős divattervezés. 

Kata Szegedi számára a kollaborációk, az együtt gondolkozás, az új élmények beépülése a kollekciókba mindig is a tervezési folyamat elengedhetetlen része volt. A Levi’s®-szel való együttműködés keretein belül Kata és Dani két teljes öltözéket tervezett, amelyeket a márka archívuma és a Levi’s® mindennapi viseleteinek lazasága inspirált. A dizájnt ihlető darab Kata Szegedi legendás Roads nadrág textúrája volt– ezúttal újrafelhasznált farmerdarabokból készült, pontosan kiszámítva, hogy a szobrászati formában minden egyes apró darabnak helye legyen és nem keletkezik hulladék. A játék a színekkel és a különböző farmeranyagok textúrájával a kabátokon is folytatódik, különleges patchworkszerű hatást eredményezve. A női és a férfi öltözékek kapcsolódnak egymáshoz, egy különböző tónusokkal és vonalakkal, egy éles vágással és az új kezdet jelével folytatott kísérletben.

A kollaboráció a 2022-es Tavasz-Nyári Kata Szegedi divatbemutató záró öltözékeiként debütált október 16-án.

Kategória:
 

FRISS CIKKEINK

Lájkold Facebook-oldalunkat,
nehogy lemaradj a
legfrissebb bejegyzéseinkről!