spot_imgspot_img
spot_img

6 menő kemping Európában

Article Top Ad (AdSense)

Legboldogabb nyári emlékeink a szabadságról és a felszabadult boldog napokról szólnak, amelyeket legjobban talán egy kempingben tudunk megélni. Íme néhány szuper kemping Európában, amelyekhez nem kell napokat az autóban ülve töltenünk, hanem néhány óra alatt máris élvezhetjük a szabadság részegítő pillanatait.

Az elmúlt néhány évtizedben nagyon sokat változtak a kempingek. Szerencsére szinte mindegyikben megmaradtak a hagyományos kempingezés rajongóinak a sátor és lakókocsi helyek, de ezek mellett már ott vannak a modern és minden igénynek megfelelő házak is, amelyekben kényelmesen nyaralhatunk.

Camping Glavotok – Krk, Horvátország

Az idilli Glavotok falucska szomszédságában a kristálytiszta Adriai-tenger partján fekszik a kempingek egyik gyöngyszeme, amely amellett, hogy szuper mobilházakkal, sátrohelyekkel és szolgáltatásokkal várja vendégeit, néhány évvel ezelőtt végleg letette a voksát a környezettudatosság mellett. A környezetvédelemi iránti elköteleződés arra sarkallta ezt az ökotudatos kempinget, hogy saját eszközeivel gondoskodjon a bolygó jövőjéről. Idén ezért a korábbiakhoz képest még tovább léptek: leszámoltak a papírokkkal és beszüntették a nejlon zacskók használatát, amelyek helyett vászontáskákat készítettek. Ezeket a check-in alkalmával kapjuk meg, és az ott tartókodás alatt bármire tudjuk használni.

Chocolate Village – Maribor, Szlovénia

Szlovénia annyi, de annyi látnivalót és természeti szépséget rejt, hogy szinte az ember el sem jut a tengerpartig. Ez a menő és nem kevésbé trendi kemping – ahol nevéhez méltóan minden a csokoládéról szól – pedig mindenképpen megér néhány napot. A luxus faházikók egyszerűen mesések és a csokoládé élmény maximálisan jelen van a csokikóstolástól kezdve a szappanokig.

Isamar Village -Chioggia, Olaszország

Családunk egyik kedvenc kempingje, ahol kutyától kezdve a legkisebb gyerekeken át az egész familia mindig pompásan érzi magát. A gyerekek főleg azért, mert csúszdaparkját egyszerűen nem lehet megunni, mi felnőttek meg azért, mert a porontyok szabadon jöhetnek-mehetnek, bandázhatnak kedvükre. És, ha esetleg ráunnánk a tengerre és a medencékre, akkor a környéken remek kirándulásokat tehetünk (akár a közeli a Chioggia városába, ami egy igazi ékszerdoboz), igaz mi már annyiszor voltunk, hogy kívülről fújjuk a kemping 200 km-es környékét. Lehet, hogy ideje egy újabbat felderíteni…

Ca’Savio – Velence, Olaszország

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

Camping Ca’Savio (@campingcasavio) által megosztott bejegyzés

Akár 6-7 óra alatt is eljuthatunk a Velence mellett fekvő elsőosztályú kempingbe, ahol garantáltan jól fogjuk érezni magunkat. Van itt minden, ami egy jó nyaraláshoz kell: mesés tengerpart, tiszta medence kicsiknek és nagyoknak, játszótér, kalózhajó, élelmiszerboltok és éttermek és ha kedvünk tartja akár hajóval, akár biciklivel is felfedezhetjük a környéket. Rengeteg szuper ház közül választhatuk, de nekünk nagy kedvenceink az Airstream lakókocsik, amelyek ugyan „csak” 4 személyesek, de a mellette lévő sátorban további alvóhelyek várnak, ami valljuk be, a gyerekeknek óriási élmény.

Camping Park Umag Glamping – Umag, Horvátország

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

IstraCamping (@istracamping) által megosztott bejegyzés

Az Isztrián található modern kempingben bármit tudunk csinálni, amit csak szeretnénk: mártózhatunk a tengerben, csobbanhatunk a medencében, ínycsiklandó horvát finomságokat kóstolhatunk, kávézhatunk a házunk teraszán… és ami a legfontosabb itt azonnal otthon érezhetjük magunkat. A Deluxe Glamping Parkban luxus sátrakat bérelhetünk, de lakhatunk csinos mobilházakban vagy akár saját lakókocsinkban, sátrunkban is. Ami biztos, hogy itt mindenki kivételesnek érezheti magát.

Nomád Hotel & Glamping – Noszvaj, Magyarország

Szerencsére Magyarországon is több vagány kempinget találhatunk, amelyek közül az egyik kedvencünk ez a noszvaji őrületesen menő luxuskemping, azaz glamping. A természet kellős közepén csodálatos napokat tölthetünk el ebben a cseppet sem hétköznapi környezetben, ahol akár ilyen buborékokban is aludhatuk és az ágyunkból is csodálhatjuk éjszakánként a csillagokat.

Ha tetszett, olvasd el ezt is:

A legjobb ingyenes balatoni szabadstrandok