spot_img
spot_img
spot_img

Visszatért a magyarok kedve a fesztiválokhoz, koncertekhez

-

Article Top Ad (AdSense)

Egy friss online kutatás válaszadóinak 54 százaléka nyilatkozott úgy, hogy idén már mindenképpen részt vesz valamilyen zenés eseményen. A Visual Europe Group kutatásából kiderül: óriási a várakozás a nyári rendezvények iránt, az emberek egyharmada maradt már le valamilyen eseményről az elmúlt hónapokban azért, mert elfogytak a jegyek. A válaszadók többsége már nem tartja fontosnak a járványügyi óvintézkedéseket, 7 százalékuk azonban úgy nyilatkozott: még mindig csak olyan eseményre megy, ahol biztosított számára a távolságtartás.

A Visual Europe Group májusban 500 fő megkérdezésével készített online kutatást a magyarok koronavírus utáni, rendezvényekhez kapcsolódó preferenciáiról. Kiderült: óriási a várakozás a nyári események iránt. A megkérdezettek leginkább a zenei fesztiválokat, koncerteket várják, de a sportesemények, gasztronómiai fesztiválok is népszerűek, és vannak olyanok is, akinek az osztálytalálkozók hiányoztak legjobban.

Visszatért a magyarok kedve a koncertekhez, fesztiválokhoz: a kutatás résztvevőinek 54 százaléka nyilatkozott úgy, hogy idén már mindenképpen részt vesz ilyen jellegű eseményen. Az emberek 78 százalékát már az sem befolyásolja, hogy a rendezvény nyitott vagy zárt térben valósul-e meg – tájékoztat Botond Szabolcs, a Visual Europe Group vezérigazgatója.

A Visual Europe Group Magyarország és Közép-Európa egyik legnagyobb rendezvénytechnikai cége. Több mint 15 éves tapasztalattal rendelkezik audiovizuális technikai rendszerek tervezésében, kivitelezésében, karbantartásában és üzemeltetésében. Rendezvényhelyszínek üzemeltetésében, valamint egyedi rendezvények tervezésében és lebonyolításában egyaránt kiemelkedő.

Fotó: Envato Elements

A cég úgy tapasztalja: a gőzerővel újraindult élő események sok érdeklődőt vonzanak, így gyakran előfordul, hogy valaki lemarad a jegyről – a kutatás résztvevői is ezt erősítették meg, hiszen egyharmadukkal fordult elő hasonló eset az újraindulást követően. Az emberek 30 százaléka ezért már az esemény bejelentésekor igyekszik megvenni a jegyét, az utolsó pillanatokra csupán 16 százalék hagyja a vásárlást.

A válaszadók 84 százaléka rendelkezett korábban védettségi igazolvánnyal, ám mára háttérbe szorultak számukra a járványügyi szempontok. 48 százalékuk immár semmilyen óvintézkedést sem tart szükségesnek. Az emberek 7 százaléka ugyanakkor úgy nyilatkozott: kizárólag olyan helyre megy, ahol biztosítható a távolságtartás.

 

FRISS CIKKEINK

Mi teszi különlegessé az Eau de Parfumöt?

Az Eau de Parfum egyik legfontosabb jellemzője a magas parfümolaj-koncentráció, amely általában 15-20 százalék között mozog. Ez az összetevő garantálja, hogy az illat hosszabb ideig marad a bőrön, mint más illatok, például az Eau de Toilette. Az Eau de Parfum illatok mélysége és komplexitása egyedülálló, mivel több rétegben bontakoznak ki, és az idő múlásával változnak.

Mindenki a mesterséges intelligenciát akarja a társkeresőknél

Versenyt futnak az online randialkalmazások a mesterséges intelligencia-alapú asszisztensek fejlesztésében, amely a Z-generáció frusztált tagjait segítené a romantikus beszélgetésekben.

Brutálisan jó funkciót kap a mobilos Gmail

Első körben az Android felhasználók kapják meg a mobilos Gmail újítást, ami igazán nagy segítség lesz a levelek kezelésében.

Lájkold Facebook-oldalunkat,
nehogy lemaradj a
legfrissebb bejegyzéseinkről!