Lábady István fotóművész készítette el az Aria Hotel Budapest márkakommunikációs kampányát.
Az Aria Hotel Budapest 2015-ös nyitása óta óriási utat járt be. A 49 szobás butik hotel számtalan nemzetközi elismerést szerzett. A TripAdvisor Travelers’ Choice Awards-on elnyerte a világ legjobb szállodája elismerést. A World Boutique Hotel Awards Európa legjobbjának választotta a hotel Harmony Spáját. A Condé Nast Traveler a világ 10 legjobbja közé sorolta tetőteraszát, a High Note SkyBart*. A magyar származású amerikai tulajdonos, Henry Kallan, aki 4 New Yorki-i és egy torontói szállodát is jegyez egy sor különleges kvalitással álmodta meg a budapesti szállodát. Zenei koncepció, egyedi építészet és design, személyre szabott figyelem és fesztelen kiszolgálás, melyért a nevéhez fűződő szálloda-csoportot a World’s Kindest Hotelier (A világ legkedvesebb szállodatulajdonosa) elismeréssel díjazták.
2020-ban a pandémia alapos csapást mért a turizmusra. Az újraindításkor a szektor szereplői közül sokan forgalom-ösztönző marketing aktivitásra fókuszáltak. De az Aria Hotel a márkakommunikáció mellett döntött. „Úgy gondolom, hogy itt az ideje, hogy végre megjelenítsük azokat az érzéseket, amelyeket az Aria márka megtestesít. Felkértem Lábady István fotóművészt, hogy segítsen ennek képi megfogalmazásában.”– mondta el Henry Kallan.
Lábady Istvánt egy fotó elkészítésére kérték fel, de az együttműködés során végül egy három képből álló sorozat született meg. A kompozícióban fontos volt, hogy az épületben rejlő egyedi építészeti színvonal – a csigalépcső, valamint a bérpalota üvegtetővel fedett belső udvara és az udvar feletti teljes körfolyosós panoráma és a tetőterasz feletti égbolt is megjelenjen. A modellek a finom, elegáns, kozmopolita miliőt erősítik, a képeken megjelenő történetekben gyermeki őszinteség vegyül a konvenciókat háttérbe szorító romantikus játékossággal.
„Izgalmas kihívás volt képekbe sűríteni azokat a szempontokat, amelyeket az Aria Hotel szeretett volna megjeleníteni. Nem a hagyományos ügynökségi felkérés volt, hiszen nem layoutokat kaptam, hanem inkább érzések listáját. Több ötletem közül Henry hármat választott ki, melyeken műteremben és a helyszínen is több körben dolgoztunk.”
A kampány-szlogenek – „Life re-imagined”, „The only way is to go all way” és „I can’t be good all the time” – az Aria Hotel által képviselt legfőbb értékekre reflektálnak. A butik hotel elvarázsolt, álmokat megtestesítő, színpadi jelenetet idéző belsőépítészeti és zenei koncepciójára, az „ötcsillag” feletti szolgáltatási szemléletmódra, és arra a vágyódásra hogy az utazásaink során újra játékos és romantikus önmagunkra találjunk.