spot_img
spot_img
spot_img

Hogyan tehetünk az élelmiszerpazarlás ellen?

-

Article Top Ad (AdSense)

 A Starbucks kávézólánccal debütál a környezettudatosság jegyében létrejött Sobras! applikáció! 2020 december 1-től már bárki rendelhet az alkalmazáson keresztül a kávézólánc bizonyos üzleteiből, hozzájárulva az élelmiszerpazarlás elleni harchoz.  

A világhírű kávézólánc kiemelten fontosnak tartja, hogy csökkentse környezeti lábnyomát, valamint, hogy valódi szerepet vállaljon a fenntartható jövő kialakításában. A környezettudatosság és a zöld megoldások már régóta a vállalat alapvető törekvései. 

A Starbucks 2020 év elején jelentette be stratégiáját az erőforrás-pozitív jövőről, amelynek célja, hogy a kávézólánc működése során csökkentse a karbonkibocsátást, a hulladéktermelést és hogy több tiszta édesvizet biztosítson, mint amennyit felhasznál. A vállalat víziójának kiemelt célja az újrahasznosítás és az élelmiszerhulladék mennyiségének csökkentése.

Az ételek közel egyharmadát kidobják, ez éves szinten közel 1,3 milliárd tonna elpazarolt élelmiszert jelent. Az ebből keletkezett hulladék pedig a harmadik legnagyobb szén-dioxid kibocsátó. Ennek csökkentése érdekében a Starbucks a Sobras! megoldást választotta, hogy a meghökkentő számot minél alacsonyabbra csökkentse. 

A Sobras! egy új kezdeményezés, amely innovatív módon kapcsol össze számos környezettudatos vendéglátóhelyet a fogyasztókkal. A megoldás lehetővé teszi, hogy a felhasználók kedvezményes áron, a megszokott minőségben szerezzék be azt az ételfelesleget, amelyre az éttermeknek, büféknek, kávézóknak már nincs szüksége. Terveik szerint évente közel 30.000.000 ételt mentenek majd meg, amelynek következményeként 75.000 tonnával csökkentik a szén-dioxid kibocsájtást.

A financiális előnyök mellett, a fogyasztók és a vendéglátóhelyek ily módon csökkentik az élelmiszerből keletkező felesleget, a szén-dioxid kibocsátást, valamint hozzájárulnak az ivóvíz, a talaj, a tiszta levegő és a felelős városi élet minőségének megőrzéséhez. A Sobras! krediteknek köszönhetően pedig a felhasználók nyomon követhetik a környezetre gyakorolt jótékony hatásukat.

A Starbucks, mint környezettudatos kávézólánc együttműködik a Sobras!-szal, amelynek köszönhetően 2020 decemberétől a Sobras! applikáción keresztül bárki rendelhet a Starbucks bizonyos magyarországi üzleteiből, ezzel is támogatva az élelmiszerpazarlás elleni harcot. 

„A Starbucks számára kiemelten fontos a környezettudatosság és az olyan együttműködések, amelyek ezt a törekvést támogatják. A vállalat egyik kiemelt célja, hogy minél többet és jobban tegyen egy fenntartható jövő kialakításáért. Éppen ezért a Sobras! kezdeményezéssel való együttműködés is egy fontos mérföldkő, amely által reméljük, hogy jelentős pozitív hatást érhetünk el az élelmiszerpazarlás elleni harcban.” – mondta el Kerek Fanni a Starbucks magyarországi brand managere.

Kategória:
 

FRISS CIKKEINK

Mi teszi különlegessé az Eau de Parfumöt?

Az Eau de Parfum egyik legfontosabb jellemzője a magas parfümolaj-koncentráció, amely általában 15-20 százalék között mozog. Ez az összetevő garantálja, hogy az illat hosszabb ideig marad a bőrön, mint más illatok, például az Eau de Toilette. Az Eau de Parfum illatok mélysége és komplexitása egyedülálló, mivel több rétegben bontakoznak ki, és az idő múlásával változnak.

Mindenki a mesterséges intelligenciát akarja a társkeresőknél

Versenyt futnak az online randialkalmazások a mesterséges intelligencia-alapú asszisztensek fejlesztésében, amely a Z-generáció frusztált tagjait segítené a romantikus beszélgetésekben.

Brutálisan jó funkciót kap a mobilos Gmail

Első körben az Android felhasználók kapják meg a mobilos Gmail újítást, ami igazán nagy segítség lesz a levelek kezelésében.

Lájkold Facebook-oldalunkat,
nehogy lemaradj a
legfrissebb bejegyzéseinkről!