spot_img
spot_img
spot_img

A Párizsi Divathéten debütált

-

Article Top Ad (AdSense)

A Toyota és az UNDERCOVER főtervezője, Jun Takahashi egy különleges, iparágakon átívelő együttműködést valósítottak meg, ennek gyümölcse az Aygo X UNDERCOVER, a Toyota sláger mini crossoverének exklúzív kivitele, amely a Párizsi Divathéten, az UNDERCOVER 2023. őszi divatbemutatóján került leleplezésre.

Saját területük innovátoraiként a Toyota és az UNDERCOVER újragondolták az Aygo X modellt, ami így a két márka legjavát nyújtja, a „felforgató szellem”, Jun Takahashi új ikonjaként. A párizsi divathéten a 2023. őszi UNDERCOVER divatbemutatóval együtt bemutatkozó Aygo X UNDERCOVER egyedi belső és külső dizájnelemeket kapott, és mindössze 5000 példány készül belőle.

Takahashi megfelelni nem akaró és sztereotípiák megtörésével kapcsolatos tervezési filozófiája által ihletett módosítások közé tartozik például a Toyota által kifejlesztett exkluzív, kifejezetten erre a célra készült szürke kéttónusú fényezés, a fekete 18” keréktárcsákhoz, valamint a belső betétekhez, ülésekhez és padlószőnyegekhez társított korallvörös árnyalatok, illetve a tetőmatricák képében megjelenő CHAOS / BALANCE mottó is. Ez minden, csak nem egy átlagos autós együttműködés.

Az UNDERCOVER ismert témája, az egymást átfedő kontrasztok – punk és couture, digitális és analóg –is megjelennek az együttműködésben, mivel most a divat és az autóipar világa tökéletesen egymásra talált a Párizs, Tokió félig kitalált világában játszódó bemutatkozó kampány képében. Egy „rejtett város”, ahol összemosódik a virtuális és a fizikai, amelyet az együttműködés középpontjában álló két hely megjelenése és hozzáállása ihletett. Ahol a Harajuku underground kultúra találkozik Le Marais kortárs savoir faire-ével. Az UNDERCOVER-en nevelkedett közösség foglalta el, és tele van Jun Takahashi „húsvéti tojásokkal”, amelyeket a rajongók örömmel fedezhetnek fel.

„Ez volt az első alkalom, hogy egy autón dolgozhattam, és mivel a Toyota egy ilyen tekintélyes és innovatív japán márka, mély érzelmi jelentéssel és jelentőséggel bírt. Számomra izgalmas két egymásnak ellentmondó elem vagy világ egyesítése, és mind az anyagok, mind a színek alkalmazása teljesen eltér a ruházati együttműködésektől. A városképek olyan színeket ihlettek, amelyek jellemzőek az UNDERCOVER-re, beleolvadnak a mindennapi életbe, de megkérdőjelezik a konvenciót, ha a felszín alá nézünk, és úgy gondolom, hogy van egy olyan dizájnunk, amely még mindig nagyon UNDERCOVER, miközben harmóniában dolgozik a várossal. Minden nap vezetem a saját autómat, és felismerem a színek jelentőségét.”  – árulja el Takahashi.

Az Aygo 2005-ös piacra lépése óta nemcsak a Toyota legelérhetőbb autója Európában, hanem fiatalos és szórakoztató karakterével is megörvendeztette a vásárlókat. Ezek a tulajdonságok sok új stílustudatos európai vásárlót vonzottak a Toyotához. A ferdehátúról crossover felépítésre való átállással a Toyota tervezői Európában egyedülálló érzelmeket szólítottak meg az új Aygo X képében, amelyeket vezetőként, utasként vagy akár csak külső szemlélődőként is át lehet élni.

Tudtuk, hogy az UNDERCOVER még tovább fokozhatja az Aygo X egyébként is erős karakterét, és nagyon izgatottak voltunka annak kapcsán, hogy Jun látásmódja hogyan jelenik majd meg egy autó képében. A divattervezésben és az autótervezésben sok a közös vonás, de Jun teljesen új nézőpontot adott nekünk a színekkel és ötletekkel kapcsolatban, amelyek segítenek még többet kihozni a hétköznapi részletekből, így váratlanabbá és érdekesebbé téve azokat.” – véli Tadao Mori, a Toyota európai stílustervezési részlegének vezetője.

UNDERCOVER Jun Takahashi

Az UNDERCOVER-t 1990-ben alapította Jun Takahashi, és először a Harajuku underground szcénában vált ismertté a művészet, a streetwear és a zenei szubkultúrák egyedülálló fúziójával. Később a márka együttműködő partnereivel szinergiát épített ki, és Párizsban vált világszerte ismertté a high-end divatvilágnak köszönhetően, ahol már több mint egy évtizede mutatkozott be, de mindig hű maradt a „lázadó” szellemhez és az egyedi ideológiához.

Magyarországra érkezett a 2023-as év autója

Mutatjuk a “Legjobb nagyautó” díj nyertesét

Kategória:
 

FRISS CIKKEINK

Mi teszi különlegessé az Eau de Parfumöt?

Az Eau de Parfum egyik legfontosabb jellemzője a magas parfümolaj-koncentráció, amely általában 15-20 százalék között mozog. Ez az összetevő garantálja, hogy az illat hosszabb ideig marad a bőrön, mint más illatok, például az Eau de Toilette. Az Eau de Parfum illatok mélysége és komplexitása egyedülálló, mivel több rétegben bontakoznak ki, és az idő múlásával változnak.

Mindenki a mesterséges intelligenciát akarja a társkeresőknél

Versenyt futnak az online randialkalmazások a mesterséges intelligencia-alapú asszisztensek fejlesztésében, amely a Z-generáció frusztált tagjait segítené a romantikus beszélgetésekben.

Brutálisan jó funkciót kap a mobilos Gmail

Első körben az Android felhasználók kapják meg a mobilos Gmail újítást, ami igazán nagy segítség lesz a levelek kezelésében.

Lájkold Facebook-oldalunkat,
nehogy lemaradj a
legfrissebb bejegyzéseinkről!