spot_img
spot_img
spot_img

A női test sokszínűségét és változásait ünnepli az új kampány

-

Article Top Ad (AdSense)

A SLOGGI legújabb kollekciójának fehérneműi innovatív, adaptív zónákat rejtenek, melyek a testhőre felveszik az alakunk formáját, így képesek lekövetni a női test változásait. A sloggi hazai kampányához 13 igazi nőt kért fel, hogy mutassa be innovációját, és azt, hogy a női test mérettől, alkattól és kortól függetlenül gyönyörű.

Hogy milyen a tökéletes női test…? Sokszínű, változékony, ’tökéletlen’ – az elmúlt években a social mediának és filtereknek köszönhetően sokszor olyan ideálhoz hasonlítják magukat a nők, ami elérhetetlen és irreális. A női test nem egy statikus, egy méretben létező dolog, sokkal inkább egy folyamatosan változó, rendkívül sokszínű csoda, amely képes lekövetni a különböző életszakaszainkat, táplálni gyermekeinket, megöregedni velünk. 

 A sloggi célja mindig is az volt, hogy fehérneműivel kompromisszummentes kényelmet és önbizalmat nyújtson viselőinek, hiszen a sloggi fehérneműk igazodnak a női testhez, nem pedig fordítva. A Body Adapt melltartók ennek a tökéletes példái, hiszen az anyagrétegek között található adaptív zónák lehetővé teszik, hogy a fehérneműk igazodjanak a női test változásaihoz, lekövetve a hízást-fogyást és a havi mellméret változást. 

A sloggi hazai Body Adapt #nembajhaváltozol kampánya során 13 különböző, egyedi és gyönyörű nőt kért fel, hogy mutassa be innovációját, és azt, hogy a női test alkattól, kortól és mérettől függetlenül gyönyörű, hiszen a nagykövetek XS-XL méret között minden aspektust bemutatnak. A nagykövetek rendkívül sokszínűek, így a kendőzetlenül őszinte képeikben magukra ismerhetnek a nők, és láthatják, hogy a tökéletlenségek tesznek minket tökéletessé. 

A sloggi nagykövetei között láthatjuk Iszak Eszti modell-műsorvezetőt, Dallos Bogi énekesnőt, Szentesi Éva írónőt, Molnár Szilágyi Szilvia és Szabó Hédi influencert, Molnár Lainey illusztrátort, a ’Nemakarokbeleszólni’ alapítóit – Fancsikai Esztert és Bányainé Nagy Juditot, Szentjobbi Krisztát, aki öt gyermek édesanyja, és az önelfogadásra buzdító ’Szeretest’ oldal alapítóit, Visnyei Barbarát, Gőbel-Szabó Szandrát, Czukor-Szabó Anettet és Hajdú Zsófiát

A kampányt Annoni Zita fotózta, aki az elmúlt időszakban maga is átesett nagyobb változásokon, így tudja, hogy milyen nehéz megmutatni a valóságos önmagunkat. „Nagyon jó érzés, hogy a sloggi fehérnemű márka nyitott arra, hogy hús-vér nőket mutasson be a kampánya során itthon elsőként, ezzel bátorítva a nőket, hogy annak ellenére, hogy mindenki küzd a saját tökéletlenségeivel, nem vagyunk egyedül, hiszen nincs olyan, hogy tökéletes, el kell fogadnunk önmagunkat. Az utómunka során minimális retusra törekedtünk, hiszen az volt a cél, hogy a nagyköveteket valódiságukban mutassuk be, pont ezért kicsit olyan érzésem volt, mintha befejezetlenek lennének a képek. Fotósként is nagy tanulság volt, hiszen ahhoz vagyunk hozzászokva, hogy minden zavaró részletet leszedünk, tökéletesítünk, de eljött annak is az ideje, hogy az embereket a természetes valójukban és szépségükben merjük meghagyni.”

A változás az élet természetes velejárója, mely a testünkre ugyanígy igaz. Viszont a változás elfogadása nem könnyű, nőként nehezen éljük meg, ha nem ugyanaz köszön vissza a tükörből, amit megszoktunk, vagy amit a társadalmi elvárások diktálnak. Czukor Sazbó Anett ezt testközelből tapasztalta meg – Szépnek sokszor láttam magam, de a társadalom által előírtan tökéletesnek sosem. Ehhez kellett egy hosszú önismereti út, hogy megtudjam a tökéletesség nem létezik, csupán megteremtik azt mások, megmondják fentről mi az ideál és annak a képére formálnak bálványokat.”  Érdekes az is, hogy azt gondolnánk, a vékony nőknek könnyű, hiszen ők állnak a legközelebb az ideálhoz, de ez nem mindig így van: „Nagyon meglepő számomra az, hogy a mai napig mennyi komment érkezik a külsőmmel, a testalkatommal kapcsolatban. Olyan megjegyzéseket tenni social media oldalakon, hogy sovány vagy, eszel te rendesen?, deszka…bántó és nem helyén való.” – mesélte Dallos Bogi.

A sloggi pont ezért indította a #nembajhaváltozol kampányát hús-vér nőkkel és az ő testükről szóló személyes történeteivel, hogy másnak is erőt adjon ahhoz, hogy elinduljon az önelfogadás útján, és megmutassa, hogy a szépség nem méret kérdése. Molnár Lainey illusztrátor is látja ennek a nehézségeit – „…nem csak a testem változik, de a testemmel való kapcsolatom is. Dolgozom rajta, néha nehézkes, de ha jól érzem magam abban, amit viselek, az már fél siker.” Az önelfogadás egy hosszú út, amihez egy megfelelő, valóban kényelmes és adaptív fehérnemű rengeteget adhat: „A testem világítótornya a lelkemnek. Nem szorítom keretek közé, edzem, megfelelően táplálom, kívülről is óvom és nem passzírozom kényelmetlen keretek közé.” – mondta Szentesi Éva.

A sloggi a legújabb Body Adapt fehérneműk tervezése közben a folyamatosan változásban lévő női testet tartotta szem előtt. A Body Adapt melltartók ezért három különböző fazonban elérhetőek, hogy mindenki megtalálhassa a számára megfelelőt. A belebújós ’Bralette’ enyhe tartással és divatos hosszított fazonban érkezik. A ’Soft Bra’ egy hátul kapcsos, dekoratív V kivágású, közepes tartást biztosító melltartó, míg a ’T-shirt Bra’ biztos tartást ad, valamint könnyű szivacspárnáinak köszönhetően még egy feszülős póló alatt sem látszik át. 

A körmerevítőket mindhárom melltartóban adaptív zónák helyettesítik, melyek a testhőre tökéletesen felveszik a test vonalát, kompromisszummentes kényelmet biztosítva ezzel. A Body Adapt fehérneműk lézervágott széleinek köszönhetően második bőrként simulnak a testre, és nem vágnak be. Széles méretválasztékban – XS-XL+ – és négy színben – fekete, fehér, testszín és nude – elérhetőek a sloggi üzletekben. Természetesen a férfiakról sem feledkeztek meg, hiszen a tökéletes kényelem nekik is jár, így a Body Adapt egy ’Hipester’ fazonban is elérhető, melyet szintén adaptív zónák tesznek tökéletesen kényelmessé.

Fedezd fel a teljes kollekciót a sloggi üzleteiben – Budapesten az Árkád, Allee, Arena, Mammut és Westend bevásárlóközpontokban, Székesfehérváron az Alba Plázában, valamint Pécsen és Győrben az Árkádban.

Kategória:
 

FRISS CIKKEINK

Mi teszi különlegessé az Eau de Parfumöt?

Az Eau de Parfum egyik legfontosabb jellemzője a magas parfümolaj-koncentráció, amely általában 15-20 százalék között mozog. Ez az összetevő garantálja, hogy az illat hosszabb ideig marad a bőrön, mint más illatok, például az Eau de Toilette. Az Eau de Parfum illatok mélysége és komplexitása egyedülálló, mivel több rétegben bontakoznak ki, és az idő múlásával változnak.

Mindenki a mesterséges intelligenciát akarja a társkeresőknél

Versenyt futnak az online randialkalmazások a mesterséges intelligencia-alapú asszisztensek fejlesztésében, amely a Z-generáció frusztált tagjait segítené a romantikus beszélgetésekben.

Brutálisan jó funkciót kap a mobilos Gmail

Első körben az Android felhasználók kapják meg a mobilos Gmail újítást, ami igazán nagy segítség lesz a levelek kezelésében.

Lájkold Facebook-oldalunkat,
nehogy lemaradj a
legfrissebb bejegyzéseinkről!