A BCOOL magazin szervezésében sorra kerülő wellbeing és iroda- foglalkoztatás- szervezet fejlesztési konferencia
2021. szeptember 28-án kerül megrendezésre a budapesti Danubius Hotel Héliában.
A rendezvény fő célja, hogy átfogó képet nyújtson az egyre erősödő fenntarthatósági szempontok
és a Covid utáni változó munkaerő-piaci trendek együttes hatásairól, bel- és külföldi példákkal mutassa be
a wellbeing vagyis a vállalati Jól(L)lét fogalmát, és ezzel is erősítse a szervezetek hatékonyságát,
a belső elköteleződést és a minőségi foglalkoztatás megvalósítását.

Te is megszoktad a home office-t?

Mi sem kényszerítünk egy merev, sorban ülős konferenciahelyzetbe, rendezvényünk témájához híven egyedülálló,
kellemes, teraszos környezetben, laza légkörben – szinte kerti parti hangulatban –, de annál komolyabb előadókkal várunk.

ELŐADÓINK

RÉSZLETES PROGRAM

8:00-8:30 Regisztráció
8:30-8:40 Megnyitó: Urbán Zsolt Bcool magazin alapító
8:40-9:00 Keynote: Hello jövő! Hol vagyunk most? Szvetelszky Zsuzsanna – vállalati kommunikációs szakértő, szociálpszichológus, egyetemi oktató, pletykakutató

Színpad 1

Well Kultúra Épül

  • 9:00-9:20Bencze Róbert Igazgató, PwC People and Organisation
    Téma: “Flexit mondok, policy lesz belőle” – szervezeti ellentmondások a wellbeing szolgálatában
  • 9:20-9:40 – Kasek Roland – CMC, MINDiet
    Téma: Az egészség, mint mellékhatás
  • 9:40-10:00Dr. Toldy Anna – Work for Humans
    Téma: a munka jövője, jövő a munkahelyi well-beingben
  • 10:00-10:20– Kerekasztal, résztvevők:
    Becnze Róbert, Kasek Roland, Kurucz Regina
    moderátor: Dr. Toldy Anna

Fenntartható & Well Best Practice

  • 10:20-10:40 Simon Róbert Lajos – Health, Safety & Wellbeing Manager, Vodafone
    Téma: Fenntarthatóság és wellbeing a Vodafone stratégiájában
  • 10:40-11:00Czibere ZsoltEmployee Experience and Diversity Advisor, BP BSC Kft.
    Téma: “A bp Hungary 3 pillérje a munkavállalói jólléthez”
  • 11:00-11:20Cseh Miklós – Humán Igazgató, Szerencsejáték Zrt.
    Téma: Nálunk a wellbeing nem szerencse kérdése
  • 11:20-11:40 – Kerekasztal, résztvevők: Simon Róbert Lajos, Czibere Zsolt, Cseh Miklós
    Moderátor: Cserkuti Máté

Színpad 2

Irodai Well Best Practice

  • 9:00-9:20Kiss Ida – Tervezési osztályvezető, DVM Group
    Téma: térstratégiák a post-covid időszakban-visszatérés, de nem ugyanoda
  • 9:20-9:40 – Várnai MáriuszIngatlangazdálkodási igazgató, OTP Ingatlanalap
    Téma:”Well-being az ingatlantulajdonosok és üzemeltetők szemszögéből”
  • 9:40-10:00Kákosy Zsolt – MBA MRICS-Senior Director | Head of Property Management, ICON Real Estate Management
    Téma:”Well-being az ingatlantulajdonosok és üzemeltetők szemszögéből”
  • 10:00-10:20– Kerekasztal, résztvevők:
    Kiss Ida, Várnai Máriusz, Kákosy Zsolt
    moderátor: Kalmár Zoltán

Irodai Well Megoldások szakmai panel

  • 10:20-10:40Radványi Gábor – Főépítész, Futureal
    Téma: Élőlény/Élőhely
  • 10:40-11:00Erhardt Tamás – értékesítési mérnök, Siemens Building Technologies
    Téma: “A wellbeing és az energiahatékonyság elősegítése IoT és épületautomatika megoldásokkal”
  • 11:00-11:20Kurucz Regina – WELL AP&Faculty egészséges épület tanácsadó, a HuGBC WELL Munkacsoport vezetője
    Téma: Nyiss / újra / minősítve: Bemutatjuk a WELL Health-Safety Rating minősítést

Közigazgatási kerekasztal – moderátor: Bencze Áron, újságíró-Innotéka magazin, résztvevők:

  • 11:20-11:40Sebők KatalinVállalati Innovációs Elnökhelyettes, Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal; Dr. Szabados Zsuzsa – Ügyvezető-helyettes, Neumann János Nonprofit Közhasznú Kft. / INPUT Program, Pomázi Gyula – Elnök, Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala

EBÉD & SZOLGÁLTATÓI KÖRÚT
11:40-12:40

Színpad 1

Most Történik: Well & Sustainable

  • 12:40-13:00Márta Irén – Ügyvezető Igazgató, BCSDH
    Téma: válságkezelés
  • 13:00-13:20 – Dr. Bikfalvi Réka – szakmai vezető, Nyugizóna
    Téma: Kiégés megelőzése a munkahelyen
  • 13:20-13:40Pethő Anikó – Ügyvezető Igazgató, Aarenson Consulting
    Téma: g
    eneráljuk a változást, vagy követők vagyunk? Személyiségek, attitűd és ezek szerepe és megjelenése a munkában!
  • 13:40-14:00 Czifra Julianna Business Coach & Mediátor
    A BME Munka- és Szervezetpszichológia mesterszak végzős hallgatója

    Téma: Stressz a home officban a pandémia alatt

New Normal HR panel

  • 14:00-14:20Szabó Gyula – Kuratóriumi Elnök, Ökoszolgálat Alapítvány
    Téma: Csomagolt epret vegyünk vagy gondozzunk eperpalántát? Instant megoldások vs. átfogó vállalati jóllét program
  • 14:20-14:40Méri Tamás – alapító, üzletfejlesztési igazgató (CBDO), Access4You
    Téma: Inkluzív munkahelyek: nem jótékonyság, üzleti és társadalmi érdek
  • 14:40-15:10 – Elek Ferenc színművész monológja
    Téma: Vezetői szerepek
    Az előadás után interaktív beszélgetés
    Moderátor: Dr. Bikfalvi Réka

Színpad 2

Iroda + IT Megoldások

  • 12:40-13:00– Baráthi Tamás – Ügyvezető, Társalapító, Blue Colibri App
    Téma: vállalati egészségprogramok szervezése és online keretrendszerrel való támogatása
  • 13:00-13:20– Kalmár Zoltán – Strategic Proptech Expert, ProptechZoom.com
    Téma: A proptech és a well-being kapcsolata – hatékonyság 2.0
  • 13:20-13:30– Gády Kayser Tamás – Wellocracy 
    Téma: wellbeing és digitalizáció
  • 13:30-13:40– Kustár Zsuzsanna – ügyfélmenedzser, AYCM SportPass 
    Téma: easy-WORK-out – a korlátozások után, korlátlan élménnyel tedd vonzóvá a testmozgást!
  • 13:40-14:00– Csala Kitti – Fellowes 
    Téma: jóllét és egészség a munkahelyen

A szervezők a programváltozás jogát fenntartják!

KIEMELT SZAKMAI PARTNER

KIÁLLÍTÓINK

 

TÁMOGATÓINK

REGISZTRÁCIÓ

Teljes árú jegy: 24.500 Ft + ÁFA / fő, amely tartalmazza az ebédet és az egész napos kávé szünetet.

Covid tájékoztatás: a járvány miatt elmaradt rendezvény esetén a jegy árát visszatérítjük!

    Elfogadom az adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.

    Html code here! Replace this with any non empty text and that's it.

    Lájkold Facebook-oldalunkat,
    nehogy lemaradj a
    legfrissebb bejegyzéseinkről!