spot_imgspot_img
spot_img

Véget ért a világkiállítás Dubajban

-

Article Top Ad (AdSense)

 Az Emirates utasai számára ingyenes elérhető Expo napi belépőt több mint 1 millióan váltottak ki, a légitársaság ultra-futurisztikus pavilonja pedig több százezer látogatót kápráztatott el az elmúlt hat hónap során az Expo 2020 Dubai világkiállításon, akiket a kereskedelmi repülés jövőjébe, 2071-be „teleportáltak”. Több mint 55,000 utas repült az Emirates-szel az expo ideje alatt Budapest és Dubaj között.

Az Emirates a Dubai Expo 2020 első számú partnereként és hivatalos légitársaságaként jelentős szerepet játszott abban, hogy a világ minden tájáról látogatókat hozzon az eseményre. Az elmúlt hat hónapban a légitársaság több millió utast szállított az Expóra, több mint 120 célállomásról, hat kontinensről. Ezen belül Magyarországról 55 ezer utas repült Dubaj és Budapest között az Expo ideje alatt. A légitársaság flottájában 40 repülőgépet díszített az Expo különleges festésével, hogy felhívja a figyelmet a világ egyik legnagyobb globális eseményére.

A világ legnagyobb nemzetközi légitársasága több mint 27 millió dollárt költött reklám- és promóciós kampányokra, hogy népszerűsítse a világkiállítást. A magyar közönség körében is nagy sikert aratott a filmsztár, Chris Hemsworth-szel való együttműködés vagy a világot meghódító reklámfilm, amelyben a Burj Khalifa csúcsán álló légiutaskísérő szerepel. 

A légitársaság speciális kereskedelmi csomagokat, early bird ajánlatokat és az Emirates összes utasa számára ingyenes elérhető Expo napi belépőt vezetett be, ez utóbbit több mint 1 millióan váltották ki az Emirates honlapján keresztül.

Az Emirates 2021 októbere óta több százezer látogatót fogadott a világkiállításon felállított pavilonjában. A lenyűgöző, multiszenzoros installációk és vizuális élmények bepillantást engedtek a látogatóknak a kereskedelmi repülés jövőjébe. A legnépszerűbb digitális élmény a virtuális valóság headset volt, amelyben a látogatók a jövő repülőgépeinek belső kabinjait fedezhették fel. A légitársaság pavilonjában található márkaboltban több mint 20 000 árucikket vásároltak a látogatók, melyek között az egyedi, korlátozott példányszámú emléktárgyak, mint például az Expo színeibe öltöztetett Emirates A380-as repülőgépmodell és az Expo márkájú útlevélborítók voltak a legkeresettebbek.

Az Emirates egy rövid videót is készített a világkiállításon töltött hat hónapjának legizgalmasabb és leglátványosabb pillanataival.

Kategória:
 

FRISS CIKKEINK

Lájkold Facebook-oldalunkat,
nehogy lemaradj a
legfrissebb bejegyzéseinkről!