Vállalati összefogás a hazai szépségipari márkákért

-

Szakmai napot szervezett közösen a Magyar Termék Nonprofit Kft. és Rossmann Magyarország Kft., ahol 26 hazai szépségipari márka mutatkozott be. A rendezvény elsődleges célja, hogy a Magyar Termék Nonprofit Kft. és Rossmann mögött álló reputáció, marketing és értékesítési támogatás erejével segítséget nyújtsanak a feltörekvő, hazai szépségipari márkáknak.  

26 hazai márka képviselői vettek részt a Magyar Termék Nonprofit Kft. és Rossmann közös rendezvényén, melynek műsorvezetője Kovalcsik Ildikó, Lilu, a hazai skincare éra megkerülhetetlen szereplője volt. A 100-nál is több vendéget számláló esemény szakmai bemutatkozásokkal és izgalmas kerekasztal-beszélgetéssel nyílt, melynek témája természetesen nem is lehetett volna más, mint a bőrápolás.  

„Nagy öröm számunkra, hogy a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel való kezdeményezésünk ekkora népszerűségnek örvendett. Fantasztikus volt látni a rengeteg minőségi terméket, amelyek hazai vállalkozások szenvedélyes és elhivatott munkájának gyümölcsei. Mi pedig, sikeres megállapodás esetén büszkén támogatjuk őket a birtokunkban lévő eszközökkel. Legyen szó marketing- vagy sales aktivitásokról.” – fogalmazott Flórián László, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatója.  

Rossmann

A szervező felek meggyőződése, hogy a siker a közös erőben rejlik. Egymás kölcsönös támogatásával nem csak támogatni tudják partnereiket, de termékportfóliójuk is sokkal színesebb, különlegesebb lehet ezáltal. Az eseményen találkozhattunk többek közt férfiakat megszólító márkák termékeivel, mint például a Blade By Nyulász Viktória és Töki – Szakállasember. De jelen volt még a Vízangyal, Kallos, Dr. Kelen és Helia-D is.  

„Nagy büszkeség számunkra, hogy a feltörekvő hazai szépségipar színe javát láthattuk vendégül egy délutánra a Rossmann Magyarország Kft. közreműködésével életre hívott szakmai napon, ahol a női szépségé volt a főszerep. Célunk volt, hogy összehozzuk és közelebbről megismerjük a hazai gyártású kozmetikai márkákat. Hisszük ugyanis, hogy hazai innováció keretében, hazai szellemi tőkével, hazai gyártásban is világszínvonalú termékek állíthatók elő. Bízunk benne, hogy az esemény csupán az első lépése lesz egy olyan összefogásnak, amelyben további közösségi aktivitások segítségével a résztvevő partnerek sokszoros kommunikációs értékkel gazdagodhatnak.” nyilatkozta az eseményen Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője.   

„Jól látszik, hogy nem csak nagy nemzetközi márkák rendelkezhetnek magas minőségű termékekkel. Nagyon fontosnak tartom, hogy a vásárlók találkozzanak a hazai gyártók termékeivel is. Ahhoz azonban, hogy bátran leemeljék ezeket a termékeket a polcokról, elengedhetetlen, hogy rendelkezzenek a megfelelő információkkal. Mi ezt a „találkozást” segítjük különböző online és offline eszközeinkkel.” – zárta gondolatait Flórián László. Hozzátette, azon dolgoznak, hogy a jövőben is minél több hazai márkát tudjanak sikeresen támogatni.  

Kategória:
 

 

FRISS CIKKEINK

Hirdetés

Lájkold Facebook-oldalunkat,
nehogy lemaradj a
legfrissebb bejegyzéseinkről!