spot_imgspot_img
spot_img

Ünnepeld velünk a fürdőbomba világnapját!

-

Article Top Ad (AdSense)

Tudtad, hogy a Lush társalapítója és termékfeltalálója, Mo Constantine 1989-ben találta fel a fürdőbombát? És hogy 1990. április 27-én kaptuk meg a termék szabadalmát?

Éppen ezért ezt a jeles dátumot minden évben április 27-én ünnepeljük, mégpedig a fürdőbomba világnappal!

Látogass el üzleteink valamelyikébe április 27-én, szerezd be kedvenc fürdőbombádat, mi pedig megajándékozunk téged egy kényeztető szappan vagy arcpakolás mintával, hogy teljes legyen az élmény!

Miért ünnepli a Lush a fürdőbombák világnapját?

A Lush a fürdőbombák szabadalmát 1990. április 27-én nyerte el, nem sokkal azután, hogy Mo Constantine, a cég egyik alapítója és feltalálója 1989-ben a kerti kisházában elkészítette a világ első fürdőbombáját. És bár a Lush fürdőbombák szabadalma már lejárt, a forró, színpompás fürdők öröme megmaradt – és népszerűbb, mint valaha. Legyen szó a színekről, az illatokról, a #bathart -ról vagy az ellazító élményekről, ez az ikonikus Lush-találmány rátalált saját identitására, és mára a korszellem fontos részévé vált.

A fürdőbomba története

A Lush Cosmetics a texasi Austinban megrendezett SXSW fesztiválon mutatta be a világ első Bath Botját, azaz digitális fürdőbombáját, valamint a hozzá kapcsolódó új alkalmazást. A páratlan páros új szupererővel ruházza fel a fürdést, valamint lehetőséget ad a felhasználóknak, hogy kapcsolatba lépjenek a termékekkel, és felfedezzék a márka kollekciójába tartozó friss, kézzel készült kozmetikumokat. Az új találmányok létrehozása során a digitális etika állt a középpontban, illetve az, hogy a technológia segítségével a cég egy Lush-abb, élőbb világot hagyjon maga után. A két újdonság remek példa arra, hogyan nyújthat a modern technika mélyen személyes, felemelő élményeket.

A világ első digitális fürdőbombája egy játékos, kreatív és úttörő találmány, mely a modern technológia segítségével teszi hatékonyabbá a hétköznapi rutint. A Lush Bath Botot a Lush saját Tech & Digital csapatai találták fel, fejlesztették ki és gyártották le az Egyesült Királyságban. A folyamat öt évig tartott. Ha a digitális fürdőbombát Bluetooth-on keresztül párosítjuk a Lush Bathe alkalmazással, az applikáció felületén pedig kiválasztjuk a Lush bármely friss, kézzel készült fürdőbombáját, egy személyre szabott, minden érzékszervekre ható élményben lehet részünk.

A Lush Bath Bot csodálatos találmány, mely méretét és formáját tekintve megegyezik a cég ikonikus fürdőbombáival; jellegzetes kialakítású, domború hangszóróval rendelkezik, ami 180 fokos hangzást és teljes spektrumú, többirányú fényhatást biztosít, így ragyogó fényjátékkal tölti meg a fürdőkádat és a fürdőszobát. Elképesztő élmény, ahogyan az apró hangbuborékok a lebegő hangszórón pezsegnek, míg az álomszerű színek káprázatos vízi fényjátéka szinte hipnotizál szikrázó levendula (Digital Lavender), jeges rózsaszín (Iced Out Pink), eperpiros (Luscious Red), smaragdzöld (Emerald Green), égszínkék (Tranquil Blue), rézvörös (Sundial) és türkiz (Verdigris) színekben pompázik a fürdővíz. Akár egy kis felfrissülésre, akár könnyű álomra vágynak a felhasználók, egyedi lejátszási listákat és kultikus Lush-termékeket segítségül hívó élmények közül válogathatnak, ezzel pedig új korszak köszönt be a fürdésben.

“A Lush-nál hiszünk a magával ragadó, kézzel készült termékekben; ezt a hitünket tükrözi első műszaki termékünk, a Bath Bot is. A Bath Bot és a Lush App célja, hogy jó célokra használjuk a technológiát egyedi, érzékszervi élmények megteremtésére. Sok más mesterséges bot manipulatív vagy frusztráló, a Lush Bath Botja viszont szerethető és őszinte.” JACK CONSTANTINE, A LUSH DIGITAL VEZETŐJE

A Lush App központosítja a márka által fejlesztett új technológiákat, beleértve a Lush Lenst, a Lush Code-ot és a Lush Bathe-et is. A Bath Bottal együtt használva elképesztő fürdőélményt kínál. A Lush App korai hozzáférést biztosít majd az exkluzív tartalmakhoz, eseményekhez és termékekhez, beleértve az olyan limitált kiadású együttműködéseket is, mint az új Super Mario Brothers kollekció, amely ebben a hónapban mutatkozik be.


A fürdés még szórakoztatóbbá válik a Lush App felületén található Lush „Bathe” funkció segítségével elérhető lejátszási listákkal. Bármilyen hangulatra vágysz fürdés közben, megtalálod a számításod; válaszd ki a kedvenc fürdőbombádhoz illő egyedi lejátszási listát, böngéssz a káprázatos audiovizuális élmények közül, vagy vesd bele magad a Lush saját podcastja, az Aja Monet vezette The Sound Bath epizódjaiba. A lehető legteljesebb élmény érdekében a Lush Spa élményekhez tartozó zenei aláfestés is elérhető lesz egy külön lejátszási listán. Dőlj hátra, és élvezd a madárdal és a folkzene által ihletett tételeket. Ezek a dalok kifejezetten a Lush Spa kezelésekhez készültek, így a felhasználók mostantól a fürdőszobájukban is átélhetik a Spa-élményt.

A Lush a Majestic Casual nevű globális zenei platformmal együttműködve saját, gondosan összeállított hangkollekciót hozott létre, mely izgalmas belső utazásra visz. Itt a lágy dallamoktól a frissítő ritmusokon keresztül az éteri énektémákig mindent megtalálsz, ami támogatja a belső béke és egyensúly elérését. Csodálatos hangok és rezgések a kedvenc előadóinktól, hogy valóban magával ragadó audiovizuális élményben lehessen részed a kádban.

A Lush Lens lehetővé teszi, hogy a felhasználók beolvassák a márka „pucér”, azaz csomagolásmentes termékeit, és ezzel hozzáférjenek az összetevőkre, hatásokra és a használatra vonatkozó kulcsfontosságú információhoz. A Lush friss, kézzel készült kozmetikumainak több mint 66%-a csomagolásmentes, a Lush Lens innovatív technológiája ugyanis feleslegessé teszi a csomagolást és a címkéket. Ez különösen fontos a kozmetikaiparban, mely évente több milliárd egységnyi hulladékot termel.

Világszerte bemutatkozik a Lush Code is. Ez egy speciális kód, amely az egyes eszközök kamerája által felismerve a Lush termékeivel, összetevőivel és kampányaival kapcsolatos információkhoz irányítja a felhasználókat. A Lush-kódok az üzletekben, a termékek csomagolásán és a különböző Lush-rendezvényeken lesznek elérhetők. Az applikáció tartalmazza majd a Lush Bathe funkciót is; ez egy magával ragadó audiovizuális lehetőség, amely a Bath Bottal együtt használva új generációs, elképesztő fény- és hanghatásokat nyújtó élményt kíván a kádban.

A Lush App felhasználói már feliratkozhatnak a Bath Bot-várólistára (az applikáción belül az Egyesült Királyság-régiót választva). A megrendelt termékek előreláthatóan 2023 karácsonyi időszakában kerülnek kiszállításra.

Töltsd le a Lush Appot ITT.
https://bcoolmagazin.hu/megerkezett-2023-leginnovativabb-arckezelese/
https://bcoolmagazin.hu/szakemberrel-beszelgettunk-a-tartos-ipl-lezeres-szortelenitesrol/
Kategória:
 

FRISS CIKKEINK

Új funkció érkezik a mobilokra, ami figyelmezteti a felhasználót, ha követik

A két tech óriás, az Apple és a Google hétfőn hivatalosan is bejelentette egy új funkció bevezetését, amely értesíti a felhasználókat arról, ha a Bluetooth-kompatibilis eszközök általi nyomkövetést tapasztalnak.

Az általános jóllét új pillére az internet lett

A Technology, Mind and Behaviourban publikált globális tanulmány az internet hatásáról eddig ismertekkel szembe menő, új eredményekkel zárult.

Lájkold Facebook-oldalunkat,
nehogy lemaradj a
legfrissebb bejegyzéseinkről!