spot_imgspot_img
spot_img

Újabb világmárka Magyarországon

-

Article Top Ad (AdSense)

A magyar piacon is megjelenik a világ vezető nagy háztartásigép-márkája.

Hazánkban is megjelenik a Haier – jelentette be Rózsa Márton, a Candy Hoover Hungary Kft. ügyvezető igazgatója a 2023-as Konyhakiállításon. Április 15-től több mint 50 készülékből álló portfólió lesz elérhető a jövőbemutató hűtőszekrényektől és bortemperálóktól kezdve az intelligens mosó- és szárítógépeken át a beépíthető konyhai készülékekig. A hivatalos forgalmazói feladatokat a Candy Hoover Hungary Kft. látja el.  A magyar piacra lépés jelentőségét mutatja, hogy a Haierhez hasonló márkabevezetésre itthon a nagy háztartásigép-szegmensben legalább jó ideje nem volt példa.

A világszerte több mint 160 országban jelen lévő és közel 40 éves múltra visszatekintő Haier az ázsiai és az amerikai nagy háztartási gép-piacokon elért sikereken felbuzdulva a közelmúltban Európára vonatkozóan is nagyon komoly célokat fogalmazott meg. A márka nem titkoltan a szegmens legnagyobb szereplői közé szeretne emelkedni. Ennek része a magyar piacon való megjelenés is, amely nagyban erősíti az európai terjeszkedést, ahol a vállalat már most számos gyártóbázissal rendelkezik. A hazai bevezetés teljes mértékben támogatja az anyavállalat stratégiai célját, hogy a Haier belátható időn belül az elsőszámú választás legyen a fogyasztók számára. A tervek szerint 2026-ra a Top 3 háztartási márkák egyikévé válik a brand.

„Az a célunk, hogy három év múlva nemcsak Európában, de Magyarországon is dobogós helyre kerüljön a Haier. A vállalat számára meglehetősen dinamikus növekedés körvonalazható a kontinensünkön, ezért a magyarországi terjeszkedés kapcsán is bizakodóak vagyunk. Nagyon örülünk, hiszen a hazai bevezetés révén egy nemzetközi sikertörténetnek lehetünk a részesei” – mondta Rózsa Márton, a Candy Hoover Hungary Kft. ügyvezető igazgatója.

A Haier eddig 21 európai országban volt elérhető, Magyarország lesz a 22., ahol hivatalosan is jelen lesz. A márka több mint 50 háztartási géppel – hűtőkkel, bortemperálókkal, mosó- és szárítógépekkel, valamint beépíthető konyhai készülékekkel – debütál a hazai piacon, a tervek szerint a termékek köre az elkövetkező években tovább bővül.

A Haier termékeket Magyarországon hivatalosan április 15-től lehet majd megvásárolni a kiemelt partnereknél, az Euronics, illetve a Media Markt üzleteiben és webáruházaiban. Ám nem kell másfél hónapot várni arra, hogy valaki megrendelhesse a Haier háztartási készülékét – az előrendelési lehetőség ugyanis március 3-án elindult.

A prémium minőségű és innovatív termékeket forgalmazó Haier immár 14-ik éve vezeti az Euromonitor International által készített, globálisan meghatározó háztartási készülékek márkarangsorát[1]. Az egyedi technológiának és az okos funkcióknak köszönhetően a gépek teljes mértékben megfelelnek a modern otthonok folyamatosan változó kihívásainak. A brand trendteremtő erejét pedig jól tükrözi, hogy a világ egyik legnívósabb formatervezési versenyén, a Red Dot Awardson több alkalommal is díjat nyertek a Haier készülékek.

Elsőszámú választás az okos otthonok kapcsán

A Haier készülékek a digitális, IoT megoldások terén is iránymutatóak. Ezek egyértelmű célja, hogy biztosítsák kényelmünket az okos otthonokban, ahol szinte bármi megvalósítható egy gombnyomásra. A Haiernél így például egy ruhacímke beolvasása alapján javaslatot kaphatunk egy mosási programra, de a wifi kapcsolatos készülékekkel akár az is megoldható, hogy áramfogyasztásunkat optimalizáljuk.

„Nemzetközi mellett hazai szinten is az a cél, hogy az okos otthonok kapcsán a Haier legyen az elsőszámú választás a fogyasztók számára. Ezen a területen itthon sok a kiaknázatlan lehetőség, ez komoly piaci potenciált jelent számunkra, amelyet mindenképp ki szeretnénk használni” – hangsúlyozta Rózsa Márton.

[1] Forrás: Euromonitor International Limited, Consumer Appliances 2023ed, százalékos részesedés mennyiségi értékesítési adatok alapján, 2022-ben.

Új csatornával bővíti kínálatát két szolgáltató

Egy magyar startup forgathatja fel a munkaerőpiacot

Kategória:
 

FRISS CIKKEINK

Új funkció érkezik a mobilokra, ami figyelmezteti a felhasználót, ha követik

A két tech óriás, az Apple és a Google hétfőn hivatalosan is bejelentette egy új funkció bevezetését, amely értesíti a felhasználókat arról, ha a Bluetooth-kompatibilis eszközök általi nyomkövetést tapasztalnak.

Az általános jóllét új pillére az internet lett

A Technology, Mind and Behaviourban publikált globális tanulmány az internet hatásáról eddig ismertekkel szembe menő, új eredményekkel zárult.

Lájkold Facebook-oldalunkat,
nehogy lemaradj a
legfrissebb bejegyzéseinkről!