Article Top Ad (AdSense)
A Cápákból hirtelen közismertté vált Cseppke márkát alapító Giret Fruzsina reklámszövegíró és Laár Györgyi jelmeztervező-grafikus baba-mama boltot nyitott a belvárosban befektetőjük, Tomán Szabina sugallatára.
Az üzletasszony a Cápák című RTL-es műsorban választotta ki a barátnőket, akiknek a vállalkozása már több mint 8 éve létezett az online térben. 30 millió forint tőkével befektetőként csatlakozott hozzájuk és a sugallatára a napokban szintet léptek.
– Nem számítottunk arra a fordulatra, hogy a műsorban komoly befektetést kapunk, inkább csak meg akartuk ismertetni a termékeinket. A váratlan ajánlattól annyira megijedtünk, hogy azonnal elfogadtuk Szabina ajánlatát, és ma már nagyon örülünk, hogy rátaláltunk – nevettek a Cseppke megálmodói az üzlet megnyitóján, amikor visszaemlékeztek a megismerkedésükre Szabinával.
-Azóta is szeretünk együtt dolgozni, mert Szabina hagy minket nyugodtan alkotni, ám abban viszont ad ötleteket, milyen termékeket hozzunk be, és persze a boltnyitás felé is terelgetett, amit nem mertünk volna meglépni magunktól.
Szabina sokkal többet adott a Cseppkének, mint egy „sima” befektetőről gondolnánk. Lelkes mentorként és gyakorlott édesanyaként terelgeti a márka útját. Baba-mama boltot nyitottak a belvárosban, ahol szinte minden beszerezhető, amire egy kicsinek és az anyukának szüksége.
– Másfél évvel ezelőtt fektettem be, azaz bevásároltam magam tulajdonosnak. Az első befektetési megbeszélésen ugyanazt a szimpátiát és nyitottságot kaptam tőlük, amit a műsorban is láttam, és ez azóta is jól működik. Egy üzlet nyitása és tervezése nem egyszerű feladat, főleg nem ezekben az időkben, így le a kalappal a két lelkes nő előtt. Az online térből kiléptünk és most itt vagyunk, tapinthatók, látogathatók. Én egyszerűen csak élvezem az együtt töltött időt, mert mindent ők terveznek, szuper dolgokkal állnak elő. Mindezt megfejelik azzal, hogy jól érzem magam, amikor velük dolgozom. Ez egy win- win helyzet, boldog vagyok, hogy csatlakoztam a Cseppke csapatához, nagyon élvezem -mondta Szabina.
– Pár hónapja kezdtünk el azon dolgozni, hogy kilépjünk az online térből, szerettem volna kézzel fogható Cseppkeséget, és sikerült egy megfelelő helyszínt, egy belvárosi üzletet találni. Szerencsére ez egy tökéletes együttműködés, ők hozták, amit ők tudnak, én azt adtam hozzá, amiben én vagyok profi, a bolt nyitással kapcsolatos tapasztalataimat.Magyarországon 28 boltom van és 3 külföldön. A forgalom növekedése a Covid ellenére is folyamatos volt, és bolt is azt mutatja, hogy van rá érdeklődés.
– Eddig akkor jöttem segíteni amikor szükség volt rám, januártól egy rendszert fogok kialakítani. Már csak azért is, mert rajtuk kívül még van 5 befektetésem, amivel foglalkozni kell, és az időm korlátozott – tette hozzá a kisgyermekes édesanya.
Az ötletgazdák általa jóval tudatosabb pénzügyi szemléletmódot ismerhettek meg, és Szabina segítségével indíthatták útjára a Cseppke szlovákiai és Benelux államokban
létrehozott márkaképviseleteit is, amelyeken keresztül a külföldi anyukák Toddiebag néven találkozhatnak a márka termékeivel.
Cseppke mesék Trokán Anna hangján
A márka nevéhez fűződik például az Androidon és iOS-en
egyaránt megtalálható Cseppke Tente applikáció, amely azon túl, hogy altató
hangokkal és hangos mesékkel támogatja a gyermekek délutáni/esti altatását,
modern technológiája révén csodát is varázsol a gyerekszobákba, hiszen a
hálózsákokon szereplő minták és figurák a mobileszközök kameráján
keresztül életre kelnek és néhány másodperces történetekkel, versikékkel
vagy dalocskákkal örvendeztetik meg a kicsiket.
Egy csepp Cseppke sztori
A Cseppkeségek nemcsak baba-mama bolt, de meghitt kuckó, központi
találka hely és közösségi tér is kíván lenni egy helyen. Ezt szolgálja a
barátságos enteriőr, a benne elhelyezett hintával, a gyerekbútorokkal,
minőségi játékokkal és foglalkoztató könyvekkel felszerelt játszóterecske, a
közvetlen közelében elhelyezett „trécselde”az anyukáknak, vagy a csendes
és eldugott szoptatósarok és pelenkázó. Azt pedig, hogy az édesanyák akkor
is szívesen betérjenek, ha éppen nincs szükségük portékára.
Cseppkeségek: hazai designerek a babáknak
Az üzlet, amelyet Cseppkeségeknek neveztek el, első és legfontosabb
küldetése, hogy végre folyamatos találkozási lehetőséget nyújtson az
édesanyáknak az eddig csak online működő Cseppkével és termékeivel.
Emellett olyan minőségi, magyar vagy magyar vonatkozású márkák
gyűjtőtégelye is, mint az Adamo, a Babyberry, a BabyMountain Himalaya, a
Bhaloo, a Danka, Dinnadalok, a Liliputi, a Monello, az Origi, a Pippadu, a
Planetino, a Poronty Products, a Siller Baby and Child, a Tinatti és a
Woollytoys. Minden minőségi termék, amelyre egy családnak szüksége lehet.
Fotók:Polesz Anita