spot_imgspot_img
spot_img

Titokzatos professzor járta Szeged utcáit

-

Article Top Ad (AdSense)

Nem mindennapi meglepetésben volt részük március 8-án a szegedi hölgyeknek: egy sármos professzor köszöntötte őket virággal a neves napon.

Szegeden egy kabalafigura járta a környéket

A város több pontján is feltűnt az érdekes idegen. Először a Széchenyi-térnél látták, majd a
Kárász utcán indult el, sőt, még az ikonikus Dóm térre is ellátogatott. Mindenki találgatta,
vajon kit képvisel a rejtélyes kabalafigura, amely egy tiszteletre méltó, kedves professzort
személyesít meg, és virággal köszönti a hölgyeket. Megjelenése egy új brendet jelent?

Fotó: Florin Zrt.

A sármos professzor

A szegedi Florin Zrt., a BradoLife termékek gyártójának új nagykövetével ismerkedhettek
meg a helyiek személyesen is. Brado Professzor egy ideje már szakértő tanácsokkal segíti a
BradoLife közösségi oldalainak követőit, hogy a hétköznapokban melyik fertőtlenítőszert,
mikor érdemes használni. Emellett szombaton a szemfülesek láthatták már a PICK Szeged-
FTC találkozón is, ahol ő dobta a kezdődobást.

„Az új kabalafiguránkkal azt a professzionalitást, szakmaiságot szerettük volna megmutatni,
amit a termékeink is képviselnek. Így esett a választásunk egy professzorra, akiben megvan mindez” – árulta el Barta Attila, a szegedi Florin Zrt. cégvezetője, aki azt is hozzátette, szegediként fontosnak tartják, hogy jelen legyenek a város életében.

Fotó: Florin Zrt.

Florin Zrt, mint szegedi vállalkozás 

A Szegeden évtizedek óta működő vállalat professzionális fertőtlenítőszereinek lakossági
változatát, a BradoLife termékcsaládot több mint 10 éve fejlesztette ki. Az azóta eltelt időben a kézfertőtlenítő gélek és szappanok, kendők, kéz- és bőrfertőtlenítő spray mellett BradoClub márkanévvel már felületfertőtlenítő aeroszolt és fertőtlenítő mosószert is készítenek, így gondoskodva a teljes körű higiéniáról otthon, a munkahelyen, vagy épp a
tömegközlekedésen.

Fotó: Florin Zrt.

Kétségtelen tény

Az nem kétséges, hogy a higiénia területén, bőséggel vannak indokolt tények, és a társadalom nagy részének, központi kérdése. Egy vicces figura, mely képviseli a vágyott életérzést, csakis nyerő marketingkombináció lehet. Közölni, figyelmet felhívni, elvárt, és áhított biztonságot létrehozni, manapság elsődleges érdeke, minden egyes vállakozásnak.

Szerző: Budafoki Tamás

Fotó: Florin Zrt.

MUNCH APP apropóján sokat spórolhatunk

5 dolog a fenntartható kávétermesztésről

Energiatakarékossági tévhitek, amiknek még mindig sokan bedőlnek

Kategória:
 

FRISS CIKKEINK

Lájkold Facebook-oldalunkat,
nehogy lemaradj a
legfrissebb bejegyzéseinkről!