spot_img
spot_img
spot_img

Takács Nóra: „Sikerült leszoknom az impulzusvásárlásról”

-

Article Top Ad (AdSense)

Fenntartható divat, slow fashion, second hand, ezek mind olyan kifejezések, melyeket mára már mindenki jól ismer, azonban csak kevesen tudják életvitelüket is ehhez igazítani. Takács Nóra műsorvezető, a Hogyan legyek jó nő? online sorozatának megalkotója egyben a tudatos vásárlás és az újradizájnolt ruhák egyik legkiemelkedőbb magyar képviselője megsúgta nekünk saját gondolatait a témával kapcsolatban, és azt is elárulta, neki hogyan sikerült ennyi éven át a „jó úton” maradnia.

Az évek múlásával egyre inkább esünk a bőség zavarába, a divatcikkek zabolázatlanul hullanak a világ minden tájáról a lábaink elé, ez pedig nagyban megnehezíti a dolgunkat, ha tudatosan szeretnénk vásárolni. A 90-es évek fiataljainak egész ruhatára elfért egy szekrényben, most pedig lassan egy szoba sem elég hozzá. Véleményem szerint sokkal egyszerűbb volt úgy élni, hogy nem volt folyamatos vásárlási nyomás mindenkin – mesélte Takács Nóri. Az impulzív vásárlás egyik legnagyobb veszélye ráadásul, hogy mivel tárgyainkat és ruhadarabjainkat nem egy alkalommal vesszük meg, hanem az évek során halmozzuk fel, nem is sejtjük, hogy mi mindennek vagyunk a birtokában. Éppen ezért Nóri saját tapasztalatai alapján is biztat minket, hogy ragadjunk meg minden alkalmat a szelektálásra, mert elképesztő felfedezéseket tehetünk akár még a gardróbunkban is. 

Természetesen én is szoktam új ruhákat vásárolni, viszont az elmúlt években nagyon tudatosan indulok neki minden bevásárlókörútnak. Semmiből nem veszek többet, mint amire szükségem van, maximum akkor vásárolok egy termékből több színt, ha az már jól bevált és tudom, hogy ki is fogom használni. Igyekszem úgy választani, hogy minden darab passzoljon, így sikerült leszoknom az impulzusvásárlásról is – mesélte boldogan Nóri. A folyamatos selejtezés ellenére Nóra gardróbjában is akadnak olyan gyöngyszemek, melyekhez érzelmi töltetük miatt ragaszkodik, és éppen ezért, ezeket igyekszik minél időtállóbbá is tenni. Folyamatosan újítgatom és átalakítgatom a ruháimat, a legféltettebb darabjaim pedig el sem jutnak odáig, hogy bajuk legyen – tette hozzá Nóri. A Perwoll Renew kapszulák szerencsére pontosan ehhez járulnak hozzá. Speciális technológiájuk segítségével hosszabban megőrzik a ruhák színének intenzitását, és textúráját, hogy kedvenc darabjainkban még sokáig lelhessük örömünket.

Az elmúlt 10 év során közel 2000 videót gyártott le, melyek közül nagyon sok szól a különböző ruhák újra gondolásáról, és tippekről, hogy minél izgalmasabbá varázsolhassuk megunt darabjainkat. Az én személyes kedvencem egy sima fehér vászoncipőm átalakítása volt, amikor néhány egyedi grafikájú matricát rávasalva egy vadonatúj és elég extra cipőt kaptam”– emlékezett vissza Nóri. Legutóbbi együttműködése során pedig a Perwoll #RethinkFashion egyik arcaként régi pólóját hívta új életre néhány egyszerű és villámgyors praktika segítségével. 

Végül, de nem utolsó sorban pedig Nórinak még arra is akadt egy tippje, hogyan kerüljük el az impulzív vásárlást: „A titok leginkább Mengyán Eszter szavaiban rejlik, miszerint mindenki vásároljon a saját gardróbjából.”

Kategória:
 

FRISS CIKKEINK

Modern karrier a felső kategóriából – IT csoportvezető állás Budapest cégeinél

Az IT-szektor régóta az egyik legkelendőbb terület az álláspiacon, hiszen a fizetések tekintetében egészen kiemelkedő lehetőségekkel találkozhatnak a munkavállalók. A megfelelő képesítés persze elengedhetetlen és a területen belül is bőven akad mozgástér.

Mi teszi különlegessé az Eau de Parfumöt?

Az Eau de Parfum egyik legfontosabb jellemzője a magas parfümolaj-koncentráció, amely általában 15-20 százalék között mozog. Ez az összetevő garantálja, hogy az illat hosszabb ideig marad a bőrön, mint más illatok, például az Eau de Toilette. Az Eau de Parfum illatok mélysége és komplexitása egyedülálló, mivel több rétegben bontakoznak ki, és az idő múlásával változnak.

Mindenki a mesterséges intelligenciát akarja a társkeresőknél

Versenyt futnak az online randialkalmazások a mesterséges intelligencia-alapú asszisztensek fejlesztésében, amely a Z-generáció frusztált tagjait segítené a romantikus beszélgetésekben.

Lájkold Facebook-oldalunkat,
nehogy lemaradj a
legfrissebb bejegyzéseinkről!