A szupermodell és hollywoodi akciófilmsztár új szerepben, a Johnnie Walker kampányában lesz látható a magyar közönség számára. A karizmatikus színész-modell saját életéből merített ihletet és arra ösztönzi a nézőket a skótwhisky-márka reklámfilmjében, hogy bátran lépjenek ki komfortzónájukból. A kampány további meglepetést is tartogat, hiszen a színésznőt Péterfy Bori szólaltatja meg magyarul.
Idén ősszel Adrien Brody magyarul köszöntötte a nézőket a Johnnie Walker reklámfilmjében. A „The WALKERS” kampány következő fejezetének főszereplője az ukrán származású Milla Jovovich. Az új reklámfilm arra ösztönzi a nézőket, hogy legyenek bátrak, magabiztosak és ne féljenek kilépni a komfortzónájukból. „A mai, soha nem tapasztalt módon változó világunkban fontos, hogy pozitívak tudjunk maradni és bátran haladjunk tovább a saját utunkon” – foglalta össze a sztár a kampány fő üzenetét. A kihívásokat sikeresen legyőzhetjük, ha bátran továbblépünk, haladunk előre, és ezzel a példamutatással másokat is arra ösztönzünk, hogy ne adják fel. Együtt erősebbek vagyunk.” – fogalmazott a színésznő.
A pörgős és dinamikus reklámfilm több szálon is kapcsolódik Milla Jovovich-hoz: az ő személyes története ihlette az alkotást, a rendezői székben pedig férje, Paul W.S. Anderson ült. „A férjemmel nagyszerű csapatot alkotunk, és autentikusan ötvöztük a saját karakteremet a Johnnie Walker stílusos eleganciájával. Nagyon élveztem, hogy közösen merültünk el a Johnnie Walker világában, hogy együtt valami igazán emlékezeteset alkossunk” – idézte fel Milla Jovovich a forgatást.
A magyar kampányhoz csatlakozott Péterfy Bori is, aki a reklámfilmben Millát szinkronizálja. „A kitartás mindig eléri a célját, ezért is tartom fontosnak a kampány üzenetét. Örömmel vállaltam el a felkérést, hiszen most mindennél nagyobb szükség van arra, hogy pozitív tettekkel inspiráljuk az embereket – emeli ki Péterfy Bori, a Johnnie Walker magyar márkanagykövete. – A karrierem és a magánéletem során mindig erőt merítettem és tanultam a kudarcokból. A legfontosabb, hogy sose mondjunk le magunkról. Ha megtanuljuk megszelídíteni a kudarcot, lesz erőnk felállni és továbbmenni.”
Az új kampánnyal a Johnnie Walker célja, hogy reményt és bátorságot adjon az embereknek: lépjenek ki a hétköznapok mókuskerekéből. „Úgy tudunk fejlődni, ha kilépünk a komfortzónánkból, merünk kockáztatni és akár túllépünk saját határainkon – véli Fejes Dóra, a Diageo Johnnie Walker Senior Brand Managere. – A Milla Jovovich főszereplésével készült reklám a színésznő életéből izgalmas történetet mutat be, amelyek arra inspirálják a nézőket, hogy a szavakat tettekre váltsák.”