spot_imgspot_img
spot_img

Online térbe költöznek a magyar divat- és designtermékek

-

Article Top Ad (AdSense)

 Várja a hazai divat- és designtermékek iránt érdeklődő vásárlókat a Magyar Divat & Divat Ügynökség Budapest Select Concept Store nevezetű webshopja. A platform elindításával az Ügynökség a világjárvány miatt megváltozott fogyasztói szokásokhoz igazodva, illetve a hazai iparági szereplők által megfogalmazott igényekre reagálva nyújt online értékesítési lehetőséget a magyar márkáknak. Az egyedi termékeknek és a széles kínálatnak köszönhetően mindenki megtalálhatja a számára megfelelő darabot, amely megvásárlásával támogatni tudja a hazai tervezőket.

A világjárvány által előidézett gazdasági helyzetben a megváltozott fogyasztói szokásokhoz való alkalmazkodás jelenti a versenyképesség kulcsát. A Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) az e-kereskedelem tovább erősödő térnyerésére reagálva létrehozta a Budapest Select Concept Store webshopot, hogy platformot biztosítson a hazai márkák termékeinek és ezáltal értékesítési lehetőséghez juttassa őket olyan időszakban, amikor a személyes eladások erőteljesen visszaszorultak. A hazai divat- és designipar integratív koordinációs szervezeteként az MDDÜ kötelességének érzi, hogy nehéz időkben is támogatást nyújtson az iparági szereplőknek, így a megváltozott gazdasági helyzetben tett lépései között fontos szerepet játszik a hazai divat-és designvállalatok értékesítési folyamatainak elősegítése. A platform célja, hogy a nyílt pályázat során, a szakmai zsűri által kiválasztott divat-és designmárkák széleskörű online láthatóságot kapjanak. A webshop segítségével elérhetik a vásárlóerőt jelentő célcsoportot, azaz a termékeik iránt érdeklődő fogyasztókat, ezáltal növelhetik a vállalkozásuk bevételét. 

Az ügynökség tavasszal egy kérdőíves kutatással, valamint az iparági szereplőkkel folytatott egyeztetések során mérte fel, a világjárvány ágazatra gyakorolt hatását. A szakma visszajelzéseiből kiderült, hogy a legtöbben a keresletcsökkenést élték meg a legnagyobb kihívásként, a fogyasztói szokások változásával pedig nagymértékű igény mutatkozott egy online értékesítési felület létrehozására. Az MDDÜ a webshop létrehozásával átvállalja a márkák digitalizációs fejlesztési terheit, ezzel enyhíti a pandémia kedvezőtlen hatásait. Az offline értékesítési lehetőséggel nem rendelkező márkák termékei így felkerülnek a virtuális térbe és ezáltal elérhetik a fogyasztókat. A keresletcsökkenés mérséklésén túl, az omnichannel értékesítési stratégia előmozdítja a digitális átalakulást a szektorban, amely hosszú távon erősíti a vállalkozások ellenálló képességét.

A hazai márkák nemzetközi promotálása céljából az MDDÜ 2018-ban hozta létre a Budapest Select ernyőmárkát, hogy a tervezők egységes kommunikáció által, de saját arculati elemeiket megtartva nagyobb figyelmet kapjanak, elismertté és sikeressé váljanak. A webshop kihangsúlyozza és láthatóvá teszi a bennük rejlő értékeket a divat-és design iránt érdeklődő hazai és nemzetközi közönség számára. Az oldalon maszkokon, pólókon és kabátokon át egyedi lámpák és bútorok széles skálája is megtalálható. A platform a magyar divat-és designmárkák ismertségének növelésén túl ahhoz is hozzájárul, hogy a márkák személyes történeteit megismerve erősebb kapcsolat alakuljon ki a fogyasztók és a brandek között. Bár a termékek megrendelése a webshopokhoz hasonló működési elvek mentén történik, a darabok egyedileg készülnek, így azoknak a vásárlóknak, akik hazai termékek mellett döntenek karácsonyi ajándék gyanánt, érdemes lehet időben szétnézni az oldalon.

„A Budapest Select Concept Store megvalósításával szeretnénk előtérbe helyezni a magyar márkákat mind a hazai, mind a nemzetközi közönség számára. A tudatosan magyar termékeket kereső vásárlók így egy központi helyről válogathatnak az egyedi divat- és design alkotások közül. Igyekeztünk úgy összeállítani a kínálatot, hogy magasabb és alacsonyabb árkategóriájú termékek is helyet kapjanak, így mindenki a számára leginkább megfelelő darabot választhatja, aminek megvásárlásával hazai tervezőket támogat.”mondta Bata-Jakab Zsófia, az MDDÜ vezetője

A webshop az alábbi linken érhető el:

https://budapestselectstore.com/

Kategória:
 

FRISS CIKKEINK

Lájkold Facebook-oldalunkat,
nehogy lemaradj a
legfrissebb bejegyzéseinkről!