spot_img
spot_img
spot_img

Ebbe fektetett Novak Djokovic

-

Article Top Ad (AdSense)

Novak Djokovic, a világ egyik legelismertebb és legeredményesebb teniszezője bejelentette, hogy mibe fektetett.

A bécsi székhelyű cég 2016 óta dolgozik az italipar újraformálásán. Most Novak Djokovic is elhatározta, hogy felemeli szavát a műanyag palackokban lévő egészségtelen cukros italok ellen. A Plastic Pollution Coalition szerint percenként egymillió műanyag palackot vásárolnak világszerte, és a műanyagok 91%-át nem hasznosítják újra.

„A sportolóvá válás nemcsak a tehetségen és az edzésen múlik, hanem a tested érdekében hozott döntéseken is. A sikerhez sok tudást kellett megszereznem és alkalmaznom a mindennapi életemben. Az egészséges életmód magában foglalja a megfelelő hidratálást, és közben a környezetünkre is figyelnünk kell. Hiszem, hogy közös munkával valódi változást érhetünk el, és megszabadulhatunk minden műanyag palacktól. Felelősséget vállalok a döntéseimért sportolóként, közéleti személyiségként, de apaként is, és abbahagyom az egészségtelen előretöltött italok használatának népszerűsítését” – emelte ki Novak Djokovic.

A cég a sportcélú hidratálás terén korábban bevezette Microlyte termékcsoportját, amelyek elektrolitokat és vitaminokat tartalmazó, vízben oldható italkockák. A hagyományos sportitalokkal ellentétben a Waterdrop® Microlyte természetes összetevőket tartalmazhozzáadott cukor és koffein nélkül, és fogyasztása nem jár doboz- és palackhulladékkal.

„Nagyon izgatottak vagyunk, hogy Novak Djokovic befektetőként és nagykövetként csatlakozik csapatunkhoz. Minden idők egyik legnagyobb teniszezője, és a sportvilág egyik legelismertebb bajnoka. Nemcsak személy szerint számomra, hanem sok generáció számára inspiráló. Találkoztam valakivel, aki igazán elkötelezett a bolygó iránt, és ismeri a hidratálás fontosságát. Az egészséges és fenntartható életmód iránti elkötelezettsége tökéletesen illeszkedik küldetésünkhöz. Bízunk benne, hogy Novak Djokovic támogatásával valódi hatást érhetünk el, és megváltoztathatjuk az italipart” – emelte ki Martin Murray, a Waterdrop vezérigazgatója és alapítója.

fotó: waterdrop

Az osztrák márka már támogatja Danielle Collins és Taylor Fritz amerikai teniszezőket, valamint az ATP versenyekre szállít innovatív hidratáló padokat, amelyek szükségtelenné teszik a műanyag palackokat. Novak Djokovic, aki jelentős (hét számjegyű) összeget invesztált a cégbe, csatlakozik a céghez befektetőként, és a márka hosszú távú globális nagyköveteként.

„Az adakozás nem csak év végén fontos”

2022 a befektetők éve volt

Kategória:
 

FRISS CIKKEINK

Modern karrier a felső kategóriából – IT csoportvezető állás Budapest cégeinél

Az IT-szektor régóta az egyik legkelendőbb terület az álláspiacon, hiszen a fizetések tekintetében egészen kiemelkedő lehetőségekkel találkozhatnak a munkavállalók. A megfelelő képesítés persze elengedhetetlen és a területen belül is bőven akad mozgástér.

Mi teszi különlegessé az Eau de Parfumöt?

Az Eau de Parfum egyik legfontosabb jellemzője a magas parfümolaj-koncentráció, amely általában 15-20 százalék között mozog. Ez az összetevő garantálja, hogy az illat hosszabb ideig marad a bőrön, mint más illatok, például az Eau de Toilette. Az Eau de Parfum illatok mélysége és komplexitása egyedülálló, mivel több rétegben bontakoznak ki, és az idő múlásával változnak.

Mindenki a mesterséges intelligenciát akarja a társkeresőknél

Versenyt futnak az online randialkalmazások a mesterséges intelligencia-alapú asszisztensek fejlesztésében, amely a Z-generáció frusztált tagjait segítené a romantikus beszélgetésekben.

Lájkold Facebook-oldalunkat,
nehogy lemaradj a
legfrissebb bejegyzéseinkről!