spot_imgspot_img
spot_img

Minőségi kozmetikumok hazai alapanyagokból

-

Article Top Ad (AdSense)

Az Ilcsi natúrkozmetikumi márka 1958 óta van jelen Magyarországon és azóta is családi vállalkozásként működik, azóta gyárt és értékesít natúrkozmetikumokat professzionális és otthoni felhasználásra. Az Ilcsi termékei minősített bio- és gyógynövényekből – gyümölcsökből és zöldségekből – készülnek, és a gyártáshoz szükséges alapanyagok legnagyobb részét mind hazai gazdálkodásból szerzik be. A gyártás, a termékek betöltése, keverése, előállítása az Ilcsi budapesti székhelyén történik. A cég a több mint 60 év alatt az egyik legismertebb magyar családi vállalkozássá nőtte ki magát, amelyet már legalább 40 országban ismernek és szeretnek. Termékeik tisztaságát és magas minőségét a német BDIH, a COSMOS NATURAL minősítési elveit ellenőrző szervezet garantálja.

Az Ilcsi esetében a „Termőföldtől a tégelyig” nem csak egy hangzatos kifejezés, hanem valódi tevékenység, és ebből a folyamatból a cég minden dolgozója kiveszi a részét.

Egy olyan professzionális márka életében, ami egész története során a kozmetikus közösség márkája volt nehéz a lakosság felé nyitás. Hat évtizeden keresztül az Ilcsi szűkebb körben, az Ilcsis kozmetikusok által volt elérhető az emberek számára. Az Ilcsi fő bázisát a mai napig a kozmetikusok adják, akik rendelkeznek megfelelő szaktudással, kezelési, valamint bőrdiagnosztikai ismeretekkel és természetesen alapos, folyamatosan frissülő termékismerettel, amely elengedhetetlen feltétele egy professzionális Ilcsi kezelésnek. Ők azok, akik személyre szabottan tudnak ajánlani a gyógynövényekből, zöldségekből, gyümölcsökből és virágokból készült kozmetikumok közül a legkülönbözőbb bőrproblémákra, és segítenek a célzott bőrápolásban. Az ő aktív közreműködésükkel jöhet létre a leghatékonyabb kozmetikai- és otthoni bőrápolás bárki számára.

2015-ben az Attila úti Ilcsi Szépségmanufaktúra megnyitása volt az első lépés a lakossági nyitás felé. A szalont úgy tervezték, hogy mind kinézetében, mind a szolgáltatások minőségében is tükrözze az Ilcsi termékek szakértelmét, minőségét és az Ilcsi filozófiáját. “Tradíció és modernitás, manufakturális módon készített berendezés, minőségi anyaghasználat, funkcionalitás és ergonómia” jellemzi a luxus környezetet.

A Budai vár tövében lévő Szalon márkaboltként is szolgál, ahol az Ilcsi életében először a lakosság számára is megvásárolhatóvá váltak a termékek, nem csak kozmetikuson keresztül.

A vásárlói reakciók egyértelművé tették, hogy ez azonban nem elég, hogy igenis van igény a termékek könnyű és közvetlen elérhetőségére, így 2019-ben elindult az ilcsi.com, az Ilcsi márka saját webshopja.

De hogyan lehet egy professzionális kozmetikumi márkát elérhetővé tenni és hatékonyan árulni webshopon keresztül, ahol hiányzik a szakmai kozmetikusi segítség a termékválasztás során? Ezt a problémát kellett áthidalnia a cégnek, hogy a márkára jellemző személyreszabottság és szakmaiság a digitális térben is megmaradjon. Megoldásként 2020-ban weboldalukon létrehozták az online chatet, ahol a vásárló élő beszélgetésben kérhet tanácsot képzett kozmetikusaiktól bőrproblémáinak megoldására, és abban is segítenek, hogy a legmegfelelőbb termék kerüljön kiválasztásra a vásárlás során.

A lakosság felé nyitás egyre nagyobb teret nyer magának a cég életében. Az Ilcsinél a következő kihívást az jelenti, hogy hogyan mutassa meg egy szélesebb, új célcsoportnak, új generációknak azt a családi, közvetlen környezetet és minőségi munkát, amivel megalkotják termékeiket. Azt, hogy ez a működés és a természet iránti szeretet nem csak egy szépen hangzó kifejezés, hanem a közös munka alapja is. Ennek következő lépése volt az Ilcsi Szépségmanufaktúra felújítása és Újranyitási Eseménye, aminek köszönhetően egyrészt 3 helyett 4 kozmetikai kabinnal várják a szépülni vágyó vendégeket, másrészt az újonnan kialakított, exkluzív oktatóstúdióban a professzionális kozmetikusi képzések mellett lehetőség nyílt a lakosság számára szervezett eseményekre is.

A felújÍtást egy Újranyitási Esemény követte, ahol a sajtó képviselőivel és a lakossággal is jobban szerettek volna megismerkedni a cég képviselői. Az eseményen egyedülálló, különleges, csak azon az estén elérhető akcióval és szépségtanácsadással kedveskedtek vásárlóiknak, akik megismerkedhettek az Ilcsi referenciaszalonjával, szakembereivel és a márkával egyaránt.

A márka őszintén hisz abban, hogy a termékek hatékonysága és az általa képviselt értékek akkor válnak igazán kézzel foghatóvá, ha lekerül a tető a tégelyről. Amikor felkerül a krém az arcra, amikor az igazi rózsa illata és selymessége találkozik a bőrrel. Ezt szeretné az Ilcsi lehetővé tenni, mindenkinek, akinek az anyukája vagy nagymamája használta a termékeket, akinek ismerős az Ilcsi márkanév, de soha nem próbálta, aki velük együtt hisz a természet szépítő erejében és fontos számára a hazai minőségi alapanyagok használata.

Kategória:
 

FRISS CIKKEINK

Lájkold Facebook-oldalunkat,
nehogy lemaradj a
legfrissebb bejegyzéseinkről!