spot_img
spot_img
spot_img

Magyar művészekkel működik együtt az ismert divatmárka

-

Article Top Ad (AdSense)

A Levi’s® Trucker farmerdzseki 1967-es megjelenése óta szolgál a világ művészeinek ikonikus festővásznaként a Los Angeles-i Venice Beach-től a brazil favellákig. November 4-től pedig egy különleges együttműködés keretében a Levi’s® Trucker hat hazai kortárs művész kreativitásának ad felületet. 

Az egyedülálló városi kiállításon bemutatott dzsekik Baráth Áron, Bereczki Kata, Klement Csaba, Kiss Miklós, Labrosse Dániel, és Pápay Fanny munkáit mutatják be Budapest belvárosában: november 4-e és 30-a között láthatóak a Kristóf téren, a Fővám téren és a Károly körúton. 

“A Trucker dzseki évtizedek óta a művészek generációinak szolgál egyszerre egyenruhaként és kreatív felületként” mondta Szkiba István, a Levi’s® magyarországi és görögországi operatív vezetője.. “Ez a kollaboráció egyrészt tisztelgés a márka öröksége előtt, másrészt pedig a magyar kreatív közösség ünneplése.”

A projekthez egy látványos kampányfotó-sorozatot is készített Fromm Balázs, az egyik legtehetségesebb fiatal magyar fotós, a művészeti vezető Skyba Iryna volt.  

A dzsekikre november 30-a és december 8-a között lehet licitálni az Autistic Art éves jótékonysági aukciójának platformján: (www.autisticart.hu; november 30-tól). A dzsekik eladásából származó teljes összeget az Autistic Art Alapítvány és az általa támogatott programok kapják. 

A Trucker Art Project kollaborációban a Levi’s® a következő művészekkel működött együtt:

Baráth Áron

2001-ben végzett a Képző- és Iparművészeti Szakközépiskolában, majd a Magyar Képzőművészeti Egyetem tervezőgrafika szakán folytatta tanulmányait, ahol 2008-ban diplomázott. 2002-től a képgrafika és a festészet felé fordult. A figuratív ábrázolástól az felhasznált anyagokkal való kísérletezésen keresztül  haladt az absztrakt felé. 2007-től az általa gesztusfestészetnek nevezett stílusban alkot.


Bereczki Kata

Bereczki Kata 2011-ben végzett a Magyar Képzőművészeti Egyetemen, festőművész szakon. Festészetében kívülálló megfigyelőként lép fel, dokumentál és kiemel, ezzel szabad teret biztosítva az asszociációk számára. Szereplőinek arc nélkülisége hangsúlyozza az általánosságot, az eseményeket pedig mindenkiévé teszi. Számos belföldi és külföldi kiállításon vett részt, festményei megtalálhatóak több magán- és közgyűjteményben.


Klement Csaba

Klement Csaba a MOME animáció szakán végzett. Leginkább nagyon rövid (10 másodperces) kisfilmjeiről ismert, melyeket több nemzetközi televíziós csatornán is sugároztak már. Népszerűek a még ennél is rövidebb, ellenben megállíthatatlan mozgó GIF-jei, melyek megtalálhatóak a különböző social media felületeken.


Kiss Miklós

Designer és képzőművész. Kiss Miklós az építészet, a képzőművészet és a grafikai dizájn területein egyaránt dolgozik. Erős művészi szemlélet és kiemelkedő esztétikai minőség jellemzi művészetét. Képzőművészeti és design határterületén mozgó művei, ugyanolyan meghatározóak, mint a sajátos tipográfiai stílusa.

Labrosse Dániel

Labrosse Dániel autodidakta magyar-francia képzőművész, illusztrátor és animátor. A munkáiban gyakran foglalkozik az emberek egyéni karakterével, furcsaságaival, azt vizsgálva, hogy mi tesz bennünket egyedivé. A 2015-ös debütáló önálló kiállítása óta számos hazai és külföldi kiállításban vett részt, köztük 2016-ban a Tate Modern Future Late című installációjában. Előszeretettel ötvöz különféle technikákat és technológiai megoldásokat: tollat és tintát, akril-, olaj- és gouache festéket, hagyományos animációt, kiterjesztett és virtuális valóságot.  


Pápay Fanny 

Pápay Fanny a MOMÉ-n végzett tervezőgrafikus, branding designer. Vizuális világát a 80-as évek inspirálta, szürrealista, abszurd. Számos külföldi céggel dolgozott együtt, közreműködött Tim Walker londoni kiállításán, márciusban egy videós munkája a Time Square egyik kivetítőjén futott egy hónapon keresztül. Missziójának tekinti, hogy a hétköznapitól nagyon eltérő, figyelemfelkeltő munkákat hozzon létre.

 

FRISS CIKKEINK

Mi teszi különlegessé az Eau de Parfumöt?

Az Eau de Parfum egyik legfontosabb jellemzője a magas parfümolaj-koncentráció, amely általában 15-20 százalék között mozog. Ez az összetevő garantálja, hogy az illat hosszabb ideig marad a bőrön, mint más illatok, például az Eau de Toilette. Az Eau de Parfum illatok mélysége és komplexitása egyedülálló, mivel több rétegben bontakoznak ki, és az idő múlásával változnak.

Mindenki a mesterséges intelligenciát akarja a társkeresőknél

Versenyt futnak az online randialkalmazások a mesterséges intelligencia-alapú asszisztensek fejlesztésében, amely a Z-generáció frusztált tagjait segítené a romantikus beszélgetésekben.

Brutálisan jó funkciót kap a mobilos Gmail

Első körben az Android felhasználók kapják meg a mobilos Gmail újítást, ami igazán nagy segítség lesz a levelek kezelésében.

Lájkold Facebook-oldalunkat,
nehogy lemaradj a
legfrissebb bejegyzéseinkről!