spot_img
spot_img
spot_img

Magyar dizájnerrel terveztette meg legújabb laptopjainak táskáit az LG

-

Article Top Ad (AdSense)

A hazai tervezők támogatásának céljával indult el a Petrity és az LG Magyarország együttműködése, amelynek során a magyar táskadizájner, Petrity Dorka az LG gram ultrabookokhoz készített egyedi laptoptáskákat. A novemberben induló közös promóció keretében azok, akik gram laptopot vásárolnak az LG partnereinek webshopjaiban, ajándék dizájner táskát kapnak új gépük mellé.

November 1-től az eMAG, az Extreme Digital, a Laptop.hu és a Notebook.hu webshopjaiban ajándék Petrity laptoptáskát kapnak azok, akik LG gram laptopot vásárolnak. A bézs és fekete színű táskák gyöngyvászon és valódi bőr ötvözésével készültek, stílusban és kialakításban is kifejezetten az LG ultrabookokhoz igazodva.

A nemrégiben Magyarországra érkezett LG gram laptopcsalád már a nevében is utal arra, hogy ultrakönnyű készülékekről van szó: a legnagyobb modell is mindössze 1,3 kg-ot nyom annak ellenére, hogy felszereltségét tekintve a legkiemelkedőbb megoldásokat – 16:10 képarányú IPS kijelző, 11. generációs Intel Core processzor, Intel Iris Xe grafikus lapka, Thunderbolt 4 port – kínálja. A könnyű és elegáns kialakításhoz illeszkednek a napokban elkészült Petrity táskák is, amelyek az LG laptopmárka hazai bevezetését kívánják támogatni.

„A promócióval a célunk az, hogy kihangsúlyozzuk az LG gram laptopok prémium mivoltát és könnyű hordozhatóságát. Amikor felmerült az ötlet, hogy saját táskákat készítünk a készülékekhez, mindenképpen a hazai tervezőket szerettük volna előtérbe helyezni. Petrity Dorka munkásságát látva pedig egyértelmű volt, hogy a márka tökéletes partner lesz a projekthez” – mondta el Orémus Eszter, az LG Magyarország IT termékekért felelős regionális marketingmenedzsere.

A gyártási folyamat során a legfontosabb szempont a könnyű, de mégis funkcionális kialakítás volt. A táska így a töltőadapter és a személyes tárgyak elhelyezéséhez belső zsebeket és egy bőröndfület is kapott, így alkalmas arra, hogy egy üzleti találkozón vagy egy mozgalmas napon maximálisan kiszolgálja az igényeinket, vagy akár teljesen átvegye a kézitáskánk szerepét. A két termék együtt így elsősorban azokhoz szól, akik mindig mozgásban vannak, szívesen dolgoznak egy kávézóból, és a teljesítmény mellett a praktikumot és a kényelmet is fontosnak tartják.

„A táska tervezésénél az elegáns kialakítás és prémium anyaghasználat mellett a legfontosabb szempont a könnyű anyagok alkalmazása volt, hiszen nem szerettük volna nehezebbé vagy testesebbé tenni a meglepően könnyű és vékony készüléket” – mondta el Petrity Dorka, a Petrity táskamárka alapítója, tervezője. „A gyöngyvászon és valódi bőr elemek párosítása olyannyira jól sikerült, hogy az LG-vel való együttműködés során kialakult koncepcióból a jövő évi kollekcióhoz is szeretnénk ihletet meríteni.”

Az LG Magyarország és a Petrity első közös promóciója november 30-ig tart, de a két cég a vásárlók visszajelzéseitől függően fenntartja az együttműködés folytatásának, bővítésének lehetőségét.

Kategória:
 

FRISS CIKKEINK

Egy kis luxus a végsőkig: Miért költ a Z generáció akkor is, ha bizonytalan a jövő?

A gazdasági nihilizmus és az érzelmi vásárlás pszichológiája a Z generáció körében: hogyan lett a retail therapy az új boldogságkeresési forma, és mit lépnek a márkák?

🏔️ Világjáró kalandorok – 5. rész: Patagónia, ahol a természet mesél

"Patagónia olyan, mintha egy másik világba csöppentünk volna. A természet itt uralkodik, és mi csak vendégek vagyunk. Lili boldogsága, amikor a lámákkal sétált, vagy amikor először látott gleccsert, mindannyiunk számára felejthetetlen élmény marad."

🏰 Világjáró kalandorok – 4. rész: Málta, ahol a történelem életre kel

"Málta apró sziget, de óriási szabadságot ad. Olyan, mintha a történelem és a jelen kézen fogva járnának itt. Lili kalandjaiból mesék születnek, mi pedig újra gyerekek lehetünk mellette."

Lájkold Facebook-oldalunkat,
nehogy lemaradj a
legfrissebb bejegyzéseinkről!