spot_imgspot_img
spot_img

Kiosztották a hazai termékek népszerűsítéséért járó nívódíjat

-

Article Top Ad (AdSense)

Az Auchan Magyarország Kft. nyerte az idei Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat, amely immár három éve a szakma egyik legrangosabb elismerése. A Magyar Termék Nonprofit Kft. és a Trade Magazin által alapított, Nagy István agrárminiszter fővédnöksége alatt álló kitüntetést minden évben az a kereskedelmi társaság kapja, aki a legtöbbet tesz a hazai termékek népszerűsítéséért. Idén a zsűri szerint az áruházlánc volt ebben a legjobb, ráadásul a járvány okozta helyzetben különösen támogatta a magyar gazdákat.

Az elmúlt tizenkét évben jelentősen megnövekedett az Auchan áruházakban kapható magyar termékek aránya, mert a helyi és szezonális termékek forgalmazása központi helyen szerepel a vállalat stratégiájában. Jelenleg is olyan kiemelkedő programok futnak, mint például a „Gazdától az asztalig” elnevezésű saját aktivitás, amely egyre több területet fed le. A friss áruk forgalmazásával a hazai termelőknek és gazdáknak stabil megélhetést biztosít a cég, a vásárlóknak pedig lehetőséget arra, hogy egy következő alkalommal már kedvenc termelőjük kínálatát keressék az áruház polcain. Jelenleg már több mint 100 Auchanban kapható áru rendelkezik a Magyar termék, Hazai termék vagy a Hazai feldolgozású termék védjeggyel, amely garanciát jelent arra, hogy a termék kifogástalanul megfelel a tanúsítási szabályzatban rögzített feltételeknek. 2008 óta ráadásul megduplázódott a helyi forrásokból származó tételek mennyisége, a zöldség-gyümölcs választék 60 százaléka, a baromfihús 92 százaléka, a sertéshús 96 százaléka, a friss tejek, valamint az UHT tehéntejnek pedig 100 százaléka magyar beszállító partnerektől érkezik.  

A Magyar Termék Nonprofit Kft. szerint a Magyar Termék védjegy az elmúlt 14 évben talán még soha nem volt annyira fontos, mint idén, hiszen a járvány hatására még többen keresték a hazai árut. 

Az Auchan Magyarország Kft. és a Magyar Termék Nonprofit Kft. 2015 óta stratégiai partnerekként segítik a hazai termékek piacra jutását. Az idei évben ez az együttműködés még erősebbé vált, amikor az Auchan és a Magyar Termék közösen léptek fel a „vedd a hazait, védd a hazait” kampányban, ahol az Auchan a mozgalom egyik legaktívabb résztvevőjévé vált. Ezért különösen nagy öröm nekünk is, hogy a Kereskedelmi Nívódíj odaítélésekor honorálták az Auchan aktív szerepvállalását – mondta el Benedek Eszter a Magyar Termék Nonprofit Kft ügyvezetője.

„Hihetetlenül büszkék vagyunk erre a díjra, hiszen a magyar és helyi termékek népszerűsítése nem csak stratégiailag fontos nekünk, de szívügye is a vállalatunknak. Ezért hoztuk létre a Közvetlen Termeltetési Programunkat, amelynek középpontjában a kiváló és ellenőrzött minőség áll. Évről évre azon dolgozunk, hogy minél többet tegyünk ennek irányába és bővítsük a hazai termék kínálatunkat, mert meggyőződésünk, hogy ezzel a termelő és a vásárló is csak jól jár  – tette hozzá Dominique Ducoux, az Auchan Retail Magyarország vezérigazgatója. 

Kategória:
 

FRISS CIKKEINK

Lájkold Facebook-oldalunkat,
nehogy lemaradj a
legfrissebb bejegyzéseinkről!