spot_img
spot_img
spot_img

Ki mondta, hogy Bruce Willis-nek nem áll jól a piros?

-

Article Top Ad (AdSense)

Bruce Willis-ről ismeretes, hogy rendszeres HELL fogyasztó, és ez nem csak annak köszönhető, hogy immáron négy éve dolgozik együtt a magyar márkával. Az amerikai színészlegenda a mai napig rendszeresen kéri az utánpótlást az energiaitalokból, és nála van például az egymilliárdodik doboz is, amit kimondottan nagy becsben tart.

A piacvezető magyar energiaital márka büszke arra, hogy Bruce Willis az otthoni hűtőjében is mindig tart egy jó adag HELL-t. A tavalyi évben a színész éppen az USA-ban található Georgia államban forgatta legújabb akciófilmjét, amikor ráébredt arra, hogy nincs nála elegendő a kedvencéből. Mivel a forgatásnak helyszínt adó amerikai kisváros környékén nem volt kapható az ördögfejes energiaital, Willis visszafordíttatta magángépét New Yorkba, hogy az otthoni HELL készletből hozasson utánpótlást.

A gyümölcsöző együttműködésből már eddig is izgalmas reklámkampányok születtek, így nem csoda, hogy újabb szerződéshosszabbításra került sor. Bruce Willis további 2 évig még biztosan HELL-esként néz vissza ránk világszerte, és bevállalós képekkel emeli a tétet! 

„A HELL ENERGY nem titkolt célja, hogy fiatalítsa célcsoportját, ebben pedig óriási szerepe lesz Bruce Willis-nek is a következő két évben. Az amerikai színészről az eddigiekhez képest sokkal vagányabb képek készültek. Azt gondolom, az eredmény önmagáért beszél!” – mondta el Schmidt Krisztián a HELL ENERGY kreatív marketingigazgatója az új kampánykreatívok kapcsán.

A még mindig kiváló formában lévő Bruce Willis legújabb „felfedezettje” a HELL portfólióból a FOCUS nevű termék, amelyet elmondása szerint gyakran a filmszövegek tanulása közben is fogyaszt. 

 

Kategória:
 

FRISS CIKKEINK

Mi teszi különlegessé az Eau de Parfumöt?

Az Eau de Parfum egyik legfontosabb jellemzője a magas parfümolaj-koncentráció, amely általában 15-20 százalék között mozog. Ez az összetevő garantálja, hogy az illat hosszabb ideig marad a bőrön, mint más illatok, például az Eau de Toilette. Az Eau de Parfum illatok mélysége és komplexitása egyedülálló, mivel több rétegben bontakoznak ki, és az idő múlásával változnak.

Mindenki a mesterséges intelligenciát akarja a társkeresőknél

Versenyt futnak az online randialkalmazások a mesterséges intelligencia-alapú asszisztensek fejlesztésében, amely a Z-generáció frusztált tagjait segítené a romantikus beszélgetésekben.

Brutálisan jó funkciót kap a mobilos Gmail

Első körben az Android felhasználók kapják meg a mobilos Gmail újítást, ami igazán nagy segítség lesz a levelek kezelésében.

Lájkold Facebook-oldalunkat,
nehogy lemaradj a
legfrissebb bejegyzéseinkről!