spot_imgspot_img
spot_img

Jennifer Aniston betör a szépségpiacra – Friss hírek a beauty világából

-

Article Top Ad (AdSense)

Mi történt mostanság a beauty szektorban? Friss híreket tartalmazó összefoglalónkból kiderül!

Jennifer Aniston elindítja a szépségmárkát

A színésznő csütörtökön az Instagramon jelentette be, hogy beindítja saját szépségipari márkáját. A színésznő LolaVie névre keresztelte vállalkozását. Aniston bőr- és hajápolási termékekek forgalmazását tervezi a szeptember 8-án induló LolaVie üzletlánccal.

Hoolywoodban gyakori a saját szépségmárka, Aniston csak egy újabb híresség, aki beállt ebbe a sorba. A színésznő még csak most kezd a beauty világában, olyan sztárok mellett, mint Kim Kardashian West, Kylie Jenner, Jessica Alba vagy Rihanna, akik már rég beindították saját szépségipar cégüket és azóta több millió terméket eladtak már.

Aniston viszont nem kezdőként indul, már van tapasztalata a szépségipar területén: évek óta együttműködik az Aveeno-val, emellett 2016 -ig részesedéssel rendelkezett a Living Proof hajápolási márkában is, és jelenleg pedig a cég Vital Proteins termékének kreatív igazgatója.

Mexikóban is betiltják a kozmetikumok miatt végzett állatkísérleteket

Ez Észak -Amerika első országa, ahol ez megtörténik, világszerte pedig a 41. A mexikói szenátus egyhangúlag elfogadta azt a törvénytervezetet, amely megtilt minden kozmetikumok miatt elvégzett állatkísérletet. Az új törvény tiltja a világ más részein állatokon tesztelt kozmetikumok gyártását, behozatalát és forgalmazását is.

„Ez egy monumentális előrelépés az állatok, a fogyasztók és a tudomány számára Mexikóban, és ez az úttörő jogszabály vezeti az utat Amerika számára, hogy a következő kegyetlenségmentes szépségpiac legyen, és kis lépéssel közelebb visz minket a globális tilalomhoz.” – nyilatkozta Antón Aguilar, a Humane Society International Mexico ügyvezető igazgatója.

Már a 30-asok is rendszeresen botoxoltatnak

A közösségi média és különösen a szelfik korában jelenleg egy olyan világban élünk, ahol a megjelenés rendkívül sokat számít. A szűrők és a digitális fényképjavítás segítségével (mindezt okostelefonjáról) könnyen eltüntethetjük a sötét karikákat vagy egy-egy makacs ráncot, és másodpercek alatt ragyogóbbnak, simábbnak és fiatalabbnak tűnhetünk.

Az állandó tökéletesség-igény és a szerkesztett fotók miatt a 20-30 éves korosztály már korábban keresi a plasztikai sebészeti lehetőségeket, mint bármely más generáció, és a statisztkák szerint a szépítészeti beavatkozások már nem csak a gazdagok kiváltságai, hanem teljesen hétköznapi, fiatal lányok is igénybe veszik ezeket a szolgáltatásokat. A fiatalabb generációk megelőző jellegűnek tekintik az ilyen kezeléseket – például a botoxot.

Az Amerikai Esztétikai Plasztikai Sebészeti Társaság szerint 2018-ban a 34 év alatti emberek több kozmetikai sebészeti beavatkozáson estek át, mint az 51-64 éves korosztály. És az Amerikai Arcplasztikai és Újjáépítő Sebészeti Akadémia szerint 2018 -ban a betegek 55 százaléka mutatott plasztikai sebészének szelfit, amikor megbeszélte orvosi céljait.

Forrás: Business Of Fashion

A Youtube megrendezi első saját szépségfesztiválját – Heti beauty összefoglaló

Kategória:
 

FRISS CIKKEINK

Lájkold Facebook-oldalunkat,
nehogy lemaradj a
legfrissebb bejegyzéseinkről!