spot_img
spot_img
spot_img

Ismét elnyerte az APEX World Class díjat a KLM

-

Article Top Ad (AdSense)

A holland királyi légitársaság és regionális leányvállalata, a KLM Cityhopper ismét elnyerte az utaselégedettséget vizsgáló APEX szervezet World Class minősítését, amellyel a biztonságért, utasélményért és fenntarthatóságért tett lépéseket ismerték el. Az Air France először szerzett öt csillagot a felmérésen.

A KLM 2021-ben vehette át először az APEX legmagasabb fokú minősítését

Idén pedig újra elnyerte ezt az elismerést, amelyet a világ minden táján elvégzett elégedettségi felmérések alapján osztanak ki. Elsősorban az utasélményt, a biztonságot, fenntarthatóságot és az ügyfelek kiszolgálásának fontosabb aspektusait vizsgálják. World Class díjat csak azok a légicégek kaphatnak, amelyek korábban az APEX 5-csillagos minősítését is megszerezték.

A zsűri szerint a KLM mindegyik területen kiemelkedően teljesített, összegzésükben azt írták: „A földi utaskezelés során, az üzleti várókban és a tesztrepülések során is mély benyomást tett a társaság ránk. A KLM alkalmazottai őszinték, barátságosak és segítőkészek voltak minden utassal szemben és úgy tapasztaltuk, hogy ez a hozzáállás a KLM filozófiájának szerves részét képezi”.

Az APEX a legnagyobb utaselégedettségi felméréseket készítő nemzetközi szervezet, amely elsősorban a légiközlekedésre fókuszál. Ebben az évben nyolc légitársaság kapta meg a World Class besorolást: a KLM mellett a Japan Airlines, a Qatar Airways, az Emirates, a Xiamen Airlines, a Singapore Airlines, a Saudia és a Turkish Airlines vehette át az elismerést.

Az Air France-KLM Csoport másik légitársasága, az Air France ebben az évben vehette át 5-csillagos minősítését, emellett a szervezet az egészségvédelmi intézkedések miatt Gyémánt Díjat adott át a párizsi légitársaságnak.

fotó: flickr

Boet Kreiken, a KLM utasélményért felelős alelnöke azt hangsúlyozta, hogy az elmúlt időszakban a schipholi repülőtéren nagyon sok kihívással kellett szembenézniük, emellett a versenytársak is folyamatosan fejlődnek, ezért is rendkívül megtisztelő ez az elismerés. „Folyamatosan és nagyon keményen dolgozunk azért, hogy az ügyfeleinket biztonságosan és pontosan eljuttassuk a célállomásukra. Ugyanilyen fontos számunkra a fenntarthatóság, amelynek részeként új, hatékonyabb repülőgépeket, valamint egyre több fenntartható forrásból származó kerozint vásárolunk és csökkentjük a fedélzetre vitt eszközök tömegét is. Az, hogy az utasok és a szakértők ilyen magas pontszámot adtak minden KLM dolgozónak hatalmas elismerés és motivációt nyújt ahhoz, hogy folytassunk munkánkat”.

Ilyen is történt! Sztorik a repülésről

Mára szinte csak ez marad a repülésből – Vicces történetek a felhők közötti életről

 

Kategória:
 

FRISS CIKKEINK

Mi teszi különlegessé az Eau de Parfumöt?

Az Eau de Parfum egyik legfontosabb jellemzője a magas parfümolaj-koncentráció, amely általában 15-20 százalék között mozog. Ez az összetevő garantálja, hogy az illat hosszabb ideig marad a bőrön, mint más illatok, például az Eau de Toilette. Az Eau de Parfum illatok mélysége és komplexitása egyedülálló, mivel több rétegben bontakoznak ki, és az idő múlásával változnak.

Mindenki a mesterséges intelligenciát akarja a társkeresőknél

Versenyt futnak az online randialkalmazások a mesterséges intelligencia-alapú asszisztensek fejlesztésében, amely a Z-generáció frusztált tagjait segítené a romantikus beszélgetésekben.

Brutálisan jó funkciót kap a mobilos Gmail

Első körben az Android felhasználók kapják meg a mobilos Gmail újítást, ami igazán nagy segítség lesz a levelek kezelésében.

Lájkold Facebook-oldalunkat,
nehogy lemaradj a
legfrissebb bejegyzéseinkről!